Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jürarrak[/i] Minul oli V8 tüüpi mootoriga nii, et bank2 pingutil tegi tald minekut. Selle tulemusena näit -18 kraadi ja keti kolin tühikäigul. Bank 1-l oli näit -8 kraadi. Egas midagi, Revalist uus pinguti bank 2-le. Lisaks uued tihendid ja ketid mõlemale, ning bank 1-le sisuliselt uued tallad. Uus pudi külge ja arvuti järgi: Bank2 -5 ja bank1 +3 kraadi. Auto käitus tühikäikul rahutult ja minek oli ka loium. Kuna hammasrihma seadmisel kasutatud abinõud olid isetehtud ja enese laiskusest tingituna ei lukustanud vänta ära lukustuspoldiga, vaid usaldasin plastik katte ja rihmaratta märki siis läksid rihmamärgid üle kontrollimisele. Ja olidki natuke mööda. Praegu on bank2 (uus pinguti) -1kraadi ja bank1 (vana pinguti, uus kett ja tallad) -3 kraadi. Eeldusel, et praegu on rihm täpselt märgis, siis keti vahetusega sai vana pinguti näitu paremaks 5 kraadi. Uue ja peal olnud keti võrdluse tulemusena oli vana kett ka umbes 5mm pikem. Võrdlesin ka vana talda uue tallaga, paksuse vahe oli suht olematu, pool millimeetrit max. Küll aga oli vana pinguti komposiit plastiku katted oluliselt hapramad. Kui need tallad purunevad ja õigesse kohta satuvad, siis ohh seda rõõmu... Hetke näitudega on auto reageerimine gaasipedaalile tundlikum ja lõpu osas liigub tajutavalt paremini. Peaks uuesti düno otsa ette võtma. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.8%
- SQL:
72.2%
]