Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: altz1[/i] Minu "loomkatsed" näitasid järgnevat: Kui aku juhe on maas olnud, ja kõik adaptsioonid kustunud ecust -> Süüde sisse, vcds käima ja 091, 092 ja 093 ette. Kõik väärtused 0-id. Nüüd keeran (külma) mootori tööle, juhul kui pinguti on kulunud/vigane hakkab 091 (bank1) või 092 (bank2) seda näitama (sõltuvalt mitu kraadi siis mööda on) grupp 093 näitab samal ajal 0 ja 0. Nüüd kui mootor soeneb, läheb 091/092 väärtus 0-iks, ning adaptsioon kantakse sisse 093-e. Näiteks kui algselt oli grupis 091 (-12KW), siis mingi aja möödudes (mootori soenedes) salvestub see -12KW gruppi 093 vastavale väljale. Siit minu järeldus, et grupp 093 on siis 4,2 v8 5v puhul antud pingutite "long term adaptation" ning 091 ja 092 vastavalt siis "short term adaptation". Lühidalt öeldes tuleks vaadata antud mootori puhul, mida näitab tühikäigul, sooja mootoriga grupp 093, kui seal on oluliselt erinevad numbrid 0-ist, on asi juba poolkõva imo. 091 ja 092 saab jälgida, nagu prj mainis, kas ketid on lõdvad (numbrite suur hüplemine +2 kuni -2) või mitte. Kes tahab ise veenduda antud väites, keerake süüde sisse, ärge käivitage, ning vaadake grupp 093. Kui akujuhe pole hiljuti maha käinud (adaptsioonid nullimata) ning on kartus et pingutid võivad olla kulunud, siis on antud grupis ka seisva mootoriga numbrid nullist erinevad. Ps...uute, või korras pingutite ja paigas rihmamärkide puhul peaks eelpool mainitud gruppides olema kõik 0-id või ligilähedased <- omal nahal testitud :) Täpsustan veel seda, et jutt käib 3 ja 4 lahtrist. RPM ja cam ctrl on/off pole hetkel olulised. Kui koormus on üle 60% ja pöörded (sõltuvalt kas A, S või RS mootor) 1500-5000rpm, peaks Cam-control minema ON asendisse, ning näit olema mõlema pinguti puhul +22KW. Keskmistel pööretel pööratakse siis sisselaske nukk varajasemaks, et saavutada parem pöördemoment. Antud jutt siis 4.2 5v kohta. Grupp 090 kohta hetkel jään vastuse võlgu, ei mäleta enam mida to v8 näitas ja ei viitsi hetkel autosse kontrollima ka minna.;) Aga loodan, et saate nüüd ülevaadata omad autod, kellel huvi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.9%
- SQL:
58.1%
]