Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Kuna teema räägib ka vanematest mootoritest, siis neil mootoritel tundub, et on ka ketipingutite eluvälp kuskil 200 000km. Minu RS4-l, vajasid mõlemad 190 000km juures vahetust. Kaks liiget siin foorumis RS6-tega omavad täpselt sama probleemi, läbisõidud mõlemal 200 000 ümber. Siinkohal arvan ma, et kuidas õlivahetusi tehti eriti rolli ei mängi, kuna ma usun, et kõiki meie RS mudeleid on hooldatud erinevalt, samas hoolsalt. Kuna need ketipingutid on samad pea kõikidel V asetusega 5 klapilistel mootoritel, siis ma arvan, et probleem on laiemini levinud. Kõik need 2.4, 2.6, 2.8, 3.0 motorid, kui ka 3.7, 4.2 ning 2.7 ja 4.2 turbokad on sisuliselt identse ehitusega. Ka uuemal 1.8T-l on täpselt sama teema, kus faasid varieeruvad, lihtsalt seal on see pinguti üks. Alguses hakkavad külmkäivitusel häält tegema ning faasid lähevad VAG-COM-s paigast ära. See hääl tähendab seda, et kett käib vastu klapikambrikaant. Võite ise mõelda, kui lõdva ta peab olema selleks. Kui siis mitte koheselt reageerida, siis lähevad nukkvõllide hambad banaani kujuliseks ning tuleks vahetada ka nukad. Ekstreemjuhul, kui probleemi pikalt ignoreerida viskab lõpuks hambad üle ning lööb klapid pähe... Ühe pinguti, plus keti hind on ca 500 EUR-i. Lisaks on vaja vahetada korgid, tihendid jms, mis vahetamisele kuulub, kui asi üks kord lahti kakutud juba on. Tuleb arvestada, et 200 000 juures on need lihtsalt kuluosad, mis vajavad vahetust. Kui õigeaegselt teha, siis piirdub asi kuskil 1.1k EUR pluss töö, kui mitte, siis nukad juurde. Ühekaupa vahetada ei ole mitte vähimatki mõtet. Muidugi, C6 kere puhul, nagu Ramon kirjeldas, kus 10 000km õlivahetustega hakkavad mingisuguse 60 000-70 000 tagant pingutid läbi minema, on midagi muud mööda. Moderaatori märkus - antud postitus on [url=http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48860]tõstetud siit teemast[/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.6%
- SQL:
62.4%
]