Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jõuvanker

 postitati 29.04.03 08:25
See,et Sul 50km tunnis kolmandaga vahele jätab näitab rohkem ,et mootor hakkab rem. vajama(kohviks hakkab jääma).3-elek. küünlad on paremad 1-elek. küünaldes,sest sädeme tekkimise pind on suurem,küttesegu süttib kiiremini-põleb kiiremini,seega ka silindri võimsus suurem.Et ta sul vahele jtm hakkab-põlemine kiirem,rõhk suurem,lööb lõbi rõhu,kas rõngaste vahelt või klappide vahelt.1-elek. puhul põlem. aeglasem,rõhk väiksem.Ise kasut. Bosch-i 4-elek. täitsa ok,need töötavad ringsädeme põhimõttel.
margus

 postitati 25.03.03 11:52
Tglt ei ole ju mitte mingit vahet. et kas sul on kolme kidaga küünal või ühega. Ainus asi, mis erinev on, on see, et küünla eluiga peaks olema parem. SEe et nüüd paremini käima hakkab või tõmmet parandab - bullshit!!!
Ja säde ei kao ka kuhugi kui on õige takistusega küünlad.
fox

 postitati 25.03.03 11:49
Väljendasin ennast vähe valesti, mõte oligi selles et kas poest anti ikka õige küünal. Ma ei pidanud silmas et ise hakkaks sädevahet regullima.
QUATTRO

 postitati 25.03.03 11:19
see sädeme vahe jutt on bullshit üldiselt,kuna poes ostes on see vahe juba paigas ja kolmesel ei ole mõtet seda mitte torkida.
põhiline mis küünla ostmisel tuleb meeles pidada on küünla hõõgarv,see kas seal on kolm neli õi mitte ühtegi elektroodi on tallinnas ja eestis liigeldes täiesti pohh.Kui soovid omale küünalt siis mine poodi ütle oma mootoritähed millele sa küünalt soovid ja lase müüjal tegutseda.Ja siuke jutt,e a'la mul on viiene mootor ja tahan kolmest küünalt,see on saast .

quattro@oma_1_elektroodiga_jummala_õnnejunn.com
MEEMEES

 postitati 25.03.03 10:31
Mina ei tea kes sulle sellist jama ajas ,et säde jääb selletöttu nõrgemaks kui on ühe asemel 3 elektr.
Endal mul täpselt samasugune masin ja ,ise ostsin eelmine nädal Denso küünlad,peale nende pealepanemist ,muutus mootor hoopis ergsamaks,kuid ennem olid ka mingid kehvad küünlad ka,ei töötanud need korralikult ega midagi ,hinnapoolest soovitaks ise ikka enne ngk,kui just rahast kahju ei ole et kulutada Denso küünlapeale 75kr/tk:)
100 sigar

 postitati 25.03.03 10:17
Kui suur see sädevahe olema peab? Kas poest ostes ei olegi siis see vahe juba õige?
Kas 1 kidaga ja 3 kidaga küünalde puhul on sädevahe erinev?
fox

 postitati 25.03.03 09:37
See viga ei tohiks tulla mitte elektroodide arvust vaid sädevahes, sellel autole võib panna ka 4 elektroodiga küünlaid (nt BERU). Kontrolli et sädevahe oleks õige.
100 sigar

 postitati 25.03.03 09:19
Küsimus selline: Tahtisn osta audile uued küünlad ja tahtsin ilmtingimata 3 otsaga (NGK või oli see NKG). Läksin poodi ja küsisin siis. Müüa pakkus mulle 1 kidaga küünalt championi. Kataloogist oli tulnud välja nii. Auto on mul A100 2,1 100Kw aastast 83.
Mina ikka ajasin oma 3 kidaga juttu. Tema väitis, et ei soovita, elektrisüsteem ei pruugi ära toita. Kas tõesti on nii, et võib juhtuda, et elektrisüsteem ei suuda võimsamaid küünlaid ära toita?
Ostsin ikkagi need 3 kidaga küünlad. Nüüd on nii, et tühikäik on nibin nabin ja kiirendus ka, aga ühtalsel kiirusel (nt 3 käiguga 50km/h) sõites jätab nagu vahele. Ühe kidaga küünal seda ei teinud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.8% - SQL: 52.2%]