Teema ülevaade |
prj
|
postitati 03.03.22 23:39 |
Kui drosselklapp enne tuksis oli, siis ei saanud DPF-i põletada, selle aja jooksul jooksis sul DPF üsna täis.
Kui sul nüüd on see ära vahetatud, siis ta saab lõpuks põletama hakata, seda ta üritabki meeleheitlikult teha.
Sõida mootor soojaks ja seejärel Tallinnast mööda mõnda neljarealist 10-15km välja ja tagasi, võid panna käigu nii, et hoiaks kuskil 2500 pööret ka
samal ajal.
Selle ajaga, kui on DPF korras, peaks selle tühjaks suutma põletada.
Jälgi ka õli taset, kui see kõrgem maksimumist on, siis tasuks õli vahetada.
|
rs156
|
postitati 03.03.22 09:41 |
Võibolla ta üritab sul põletama hakata, kuid sõit ei ole piisavalt pikk ning seega peab pidevalt katkestama. Ja pidevate lühikeste sõitude tõttu see
kordub ja kordub.
Võid proovida ühe pikema sõidu teha kuskil maanteel, 20-30 min, vast peale seda on okei.
|
Ergas
|
postitati 02.03.22 23:02 |
A5 2010a ja 3.0 176kw
Ennem nagu probleemi polnud viimasel nädalal olen mitu korda täheldanud, et vent jääb tööle.
2 nädalat tagasi vahetasin Seguklapi või segusiibri mis oli mitte just odav. Auto korraliselt, heaperemehelikult, regulaarselt hooldatud ning
tunnustatud töökodades.
Ei tea kas on põhjust muretsemiseks?
|
Eero
|
postitati 02.03.22 08:44 |
Mis autoga tegu ja kas ventilaator jääb alati tööle peale sõitu? Mul jääb näiteks siis kui DPF põletusprotsess on pooleli jäänud.
|
txxxl
|
postitati 02.03.22 05:59 |
Tere,
Põhjuseid võib olla palju, tuleks teha diagnostika.
|
Ergas
|
postitati 02.03.22 04:50 |
Küsimus:
Peale lühikest või pikka sõitu lülitan mootori välja aga ventilaator jääb tööle, miks?
|
|