Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Miks jääb ventilaator tööle? (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1877)
Ergas
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.16
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.22 04:50 Tsiteeri
Miks jääb ventilaator tööle?



Küsimus:

Peale lühikest või pikka sõitu lülitan mootori välja aga ventilaator jääb tööle, miks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.03.22 05:59 Tsiteeri


Tere,
Põhjuseid võib olla palju, tuleks teha diagnostika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 02.03.22 08:44 Tsiteeri


Mis autoga tegu ja kas ventilaator jääb alati tööle peale sõitu? Mul jääb näiteks siis kui DPF põletusprotsess on pooleli jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ergas
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.16
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.22 23:02 Tsiteeri


A5 2010a ja 3.0 176kw
Ennem nagu probleemi polnud viimasel nädalal olen mitu korda täheldanud, et vent jääb tööle.
2 nädalat tagasi vahetasin Seguklapi või segusiibri mis oli mitte just odav. Auto korraliselt, heaperemehelikult, regulaarselt hooldatud ning tunnustatud töökodades.
Ei tea kas on põhjust muretsemiseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.22 09:41 Tsiteeri


Võibolla ta üritab sul põletama hakata, kuid sõit ei ole piisavalt pikk ning seega peab pidevalt katkestama. Ja pidevate lühikeste sõitude tõttu see kordub ja kordub.
Võid proovida ühe pikema sõidu teha kuskil maanteel, 20-30 min, vast peale seda on okei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.03.22 23:39 Tsiteeri


Kui drosselklapp enne tuksis oli, siis ei saanud DPF-i põletada, selle aja jooksul jooksis sul DPF üsna täis.
Kui sul nüüd on see ära vahetatud, siis ta saab lõpuks põletama hakata, seda ta üritabki meeleheitlikult teha.

Sõida mootor soojaks ja seejärel Tallinnast mööda mõnda neljarealist 10-15km välja ja tagasi, võid panna käigu nii, et hoiaks kuskil 2500 pööret ka samal ajal.
Selle ajaga, kui on DPF korras, peaks selle tühjaks suutma põletada.

Jälgi ka õli taset, kui see kõrgem maksimumist on, siis tasuks õli vahetada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]