Teema ülevaade |
veiks1
|
postitati 07.02.22 17:09 |
Vaatasin nüüd täpsemalt. Allroad reziimis kiiruseni ~80 on kõrgus 4. astmes. Sealt edasi kuni ~120 on 3. astmes ja üle 120 langetab 2. astmesse.
Kusjuures 90km/h edasi sõites kõrgemaks ei tõuse (umbes 5km proovisin vb mingil hetkel tõuseb). Maanteelt 2. astmes maha keerates jätkates 70km/h
tõstis jälle 4. astmesse.
Lubatud maantee kiirusel püsib 3. astmes, mis minu jaoks on ok. Ei ole asi nii hull, kui algul tundus.
Comfort reziimis on 2. astmes ja kõrgust ei muuda. Samuti on 2. astmes Auto ja Efficiency reziimis.
|
Jann
|
postitati 07.02.22 15:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Ma ei kujuta ette, millisel maanteel oleks vaja kiirel sõidul kõrget asendit. Sellest tulenev ebastabiilsus oleks ohtlikum, kui põdeda sulalund kuskil
tee peal. Nii madal ta ka ei ole, et sõidetava tee puhul tõsta vaja oleks. |
Arvan samuti.
|
merchant
|
postitati 07.02.22 12:08 |
Ma ei kujuta ette, millisel maanteel oleks vaja kiirel sõidul kõrget asendit. Sellest tulenev ebastabiilsus oleks ohtlikum, kui põdeda sulalund kuskil
tee peal. Nii madal ta ka ei ole, et sõidetava tee puhul tõsta vaja oleks.
|
prj
|
postitati 07.02.22 11:43 |
Siis kõige lihtsam arvutiga natukene suuruseid valetada, nii, et comfort asend veidi kõrgem oleks.
Ma arvan, et see 2-4 mängimine on tehtud ikkagi turvalisuse kaalutlusel. Mootori juhtplokis on konkreetselt kiiruse piirang, kui auto peaks olema
mingil põhjusel endiselt kõrges asendis, minu mäletamist mööda oli see olenevalt autost 150-180km/h, sealt edasi ei lähe enam, kuni ei ole
normaalasendis.
|
Jann
|
postitati 07.02.22 10:12 |
Allroadil on viis asendit, comfort on alt teine ja see püsib paigal kogu aeg. Allroad asendis sõites mängib 2-4 asenditega maanteel sõltuvalt
kiirusest. AUTO asend on veel omaette teema. Viies on metsas turnimise asend.
Saksa insener pole aga ette näinud maanteel asendit 4 mingil põhjusel. Et selgem oleks, kes loevad. A6 on ainult 2 asendit ja seal pole ka midagi
arutada. Alati saab autot arvutiga alaliselt kõrgemaks tõsta kui väga vaja.
|
prj
|
postitati 07.02.22 08:35 |
Ma arvan, et sellel süsteemil on suht savi palju see tõstab/langetab suures plaanis, kui sa ei istu ja nagu vigane ei toksi edasi tagasi seda.
Seal on ju peale kompressorit kohe vahereservuaar kõrge rõhuga, kust siis solenoidplokiga vastavalt õhku edasi toimetatakse.
Vahereservuaar on oluliselt kõrgemal rõhul kui õhkpadjad ja ka õhukogus on seal suurem.
Alla laskmisel ei toimu üldse kompressoriga midagi, sest lastakse lihtsalt õhk välja.
Ehk siis jah, mingil määral suurendab kompressori käitamist, aga ma ütleks, et kompressori surm on alati seotud mingisuguse lekkega ja selle
ignoreerimisega.
Tavakasutuses on selle eluiga nii pikk, et mina küll pead ei vaevaks.
Ma ei tea täpselt, kuidas Allroadil on, aga minu mäletamist mööda A8-l comfort asendis ei toimu mingisugust õhkvedrustuse üles-alla liigutamist.
|
veiks1
|
postitati 07.02.22 08:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Mis reaalset vahet seal on, mis kõrgusel see süsteem otsustab end hoida? Sinu kui juhi jaoks st |
Eelpool mainitud süsteemi kestvus. Sellest veel olulisem minu jaoks hetke ilmade juures mitte sõita maantee kiirusel otsa jää/lumekamakatele.
|
rs156
|
postitati 06.02.22 11:48 |
Mis reaalset vahet seal on, mis kõrgusel see süsteem otsustab end hoida? Sinu kui juhi jaoks st
|
veiks1
|
postitati 05.02.22 19:30 |
Muidu kasutan ka individuali aga sellisel talvel võiks ikka kõrgem olla. Natuke ajuvaba minu jaoks, et kiirelt maantee sõidult tulles kus on kõrgus 2.
astmes seisma jäädes või aeglustades tõstab 4. astmesse. Ei anna siis kuidagi lukustada näiteks kolmanda kõrguse peale?
|
Jann
|
postitati 05.02.22 14:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: veiks1
Allroad reziimis vedrustus reguleerib ise kõrgust vastavalt kiirusele eks ole. Kas on võimalik kuidagi kõrgus lukustada 3. või 4. astmesse? Pole
süsteemi kestvuse kohapealt vist päris hea kui pidevalt kõrgus muutub? |
Ma jällegi usun vastupidist. Kui klapid pidevalt töötavad, siis pole ohtu, et need kinni saaks kiiluda vms. Lisaks saavad padjad/amordid tööd siis
kogu oma käigu ulatuses teha, mitte ainult ühes asendis ja seda ühte osa siis rohkem kulutada. Ainus asi mis ehk rohkem kulub pideva uuesti
tõstmisega, on pump, aga kõige muu kõrval on see vast väike kulu. |
Pidev tõstmine ja langetamine meie kliimas lóppeb vett täis graanulitega kompressoris ja see jóuab ka klappide plokki, mis iseenesest on normaalse
koha peale pandud c7-l. Ju saksa inseneril on selleks põhjus, miks kõrges asendis maanteekiirusel pikalt sõita ei saa.
Tavaliselt tahetakse ikka madalamaks saada, aga see on otseses korrelatsioonis juhi vanusega.
Ise kasutan linna piires turnides allroad valikut hetke lumiste oludega ja maanteel individual seades.
|
Rix
|
postitati 05.02.22 14:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: veiks1
Allroad reziimis vedrustus reguleerib ise kõrgust vastavalt kiirusele eks ole. Kas on võimalik kuidagi kõrgus lukustada 3. või 4. astmesse? Pole
süsteemi kestvuse kohapealt vist päris hea kui pidevalt kõrgus muutub? |
Ma jällegi usun vastupidist. Kui klapid pidevalt töötavad, siis pole ohtu, et need kinni saaks kiiluda vms. Lisaks saavad padjad/amordid tööd siis
kogu oma käigu ulatuses teha, mitte ainult ühes asendis ja seda ühte osa siis rohkem kulutada. Ainus asi mis ehk rohkem kulub pideva uuesti
tõstmisega, on pump, aga kõige muu kõrval on see vast väike kulu.
|
veiks1
|
postitati 05.02.22 13:51 |
Allroad reziimis vedrustus reguleerib ise kõrgust vastavalt kiirusele eks ole. Kas on võimalik kuidagi kõrgus lukustada 3. või 4. astmesse? Pole
süsteemi kestvuse kohapealt vist päris hea kui pidevalt kõrgus muutub?
|