Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C7 Allroad reziim (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1899)
veiks1
huviline



Registreerunud 30.11.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiT

postitati 05.02.22 12:51 Tsiteeri
C7 Allroad reziim



Allroad reziimis vedrustus reguleerib ise kõrgust vastavalt kiirusele eks ole. Kas on võimalik kuidagi kõrgus lukustada 3. või 4. astmesse? Pole süsteemi kestvuse kohapealt vist päris hea kui pidevalt kõrgus muutub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis

Auto: B6 Quattro

postitati 05.02.22 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veiks1
Allroad reziimis vedrustus reguleerib ise kõrgust vastavalt kiirusele eks ole. Kas on võimalik kuidagi kõrgus lukustada 3. või 4. astmesse? Pole süsteemi kestvuse kohapealt vist päris hea kui pidevalt kõrgus muutub?


Ma jällegi usun vastupidist. Kui klapid pidevalt töötavad, siis pole ohtu, et need kinni saaks kiiluda vms. Lisaks saavad padjad/amordid tööd siis kogu oma käigu ulatuses teha, mitte ainult ühes asendis ja seda ühte osa siis rohkem kulutada. Ainus asi mis ehk rohkem kulub pideva uuesti tõstmisega, on pump, aga kõige muu kõrval on see vast väike kulu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.02.22 13:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: veiks1
Allroad reziimis vedrustus reguleerib ise kõrgust vastavalt kiirusele eks ole. Kas on võimalik kuidagi kõrgus lukustada 3. või 4. astmesse? Pole süsteemi kestvuse kohapealt vist päris hea kui pidevalt kõrgus muutub?


Ma jällegi usun vastupidist. Kui klapid pidevalt töötavad, siis pole ohtu, et need kinni saaks kiiluda vms. Lisaks saavad padjad/amordid tööd siis kogu oma käigu ulatuses teha, mitte ainult ühes asendis ja seda ühte osa siis rohkem kulutada. Ainus asi mis ehk rohkem kulub pideva uuesti tõstmisega, on pump, aga kõige muu kõrval on see vast väike kulu.


Pidev tõstmine ja langetamine meie kliimas lóppeb vett täis graanulitega kompressoris ja see jóuab ka klappide plokki, mis iseenesest on normaalse koha peale pandud c7-l. Ju saksa inseneril on selleks põhjus, miks kõrges asendis maanteekiirusel pikalt sõita ei saa.
Tavaliselt tahetakse ikka madalamaks saada, aga see on otseses korrelatsioonis juhi vanusega. ;)
Ise kasutan linna piires turnides allroad valikut hetke lumiste oludega ja maanteel individual seades.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veiks1
huviline



Registreerunud 30.11.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiT

postitati 05.02.22 18:30 Tsiteeri


Muidu kasutan ka individuali aga sellisel talvel võiks ikka kõrgem olla. Natuke ajuvaba minu jaoks, et kiirelt maantee sõidult tulles kus on kõrgus 2. astmes seisma jäädes või aeglustades tõstab 4. astmesse. Ei anna siis kuidagi lukustada näiteks kolmanda kõrguse peale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.22 10:48 Tsiteeri


Mis reaalset vahet seal on, mis kõrgusel see süsteem otsustab end hoida? Sinu kui juhi jaoks st


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veiks1
huviline



Registreerunud 30.11.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiT

postitati 07.02.22 07:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Mis reaalset vahet seal on, mis kõrgusel see süsteem otsustab end hoida? Sinu kui juhi jaoks st

Eelpool mainitud süsteemi kestvus. Sellest veel olulisem minu jaoks hetke ilmade juures mitte sõita maantee kiirusel otsa jää/lumekamakatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.02.22 07:35 Tsiteeri


Ma arvan, et sellel süsteemil on suht savi palju see tõstab/langetab suures plaanis, kui sa ei istu ja nagu vigane ei toksi edasi tagasi seda.
Seal on ju peale kompressorit kohe vahereservuaar kõrge rõhuga, kust siis solenoidplokiga vastavalt õhku edasi toimetatakse.
Vahereservuaar on oluliselt kõrgemal rõhul kui õhkpadjad ja ka õhukogus on seal suurem.

Alla laskmisel ei toimu üldse kompressoriga midagi, sest lastakse lihtsalt õhk välja.

Ehk siis jah, mingil määral suurendab kompressori käitamist, aga ma ütleks, et kompressori surm on alati seotud mingisuguse lekkega ja selle ignoreerimisega.
Tavakasutuses on selle eluiga nii pikk, et mina küll pead ei vaevaks.

Ma ei tea täpselt, kuidas Allroadil on, aga minu mäletamist mööda A8-l comfort asendis ei toimu mingisugust õhkvedrustuse üles-alla liigutamist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 07.02.22 09:12 Tsiteeri


Allroadil on viis asendit, comfort on alt teine ja see püsib paigal kogu aeg. Allroad asendis sõites mängib 2-4 asenditega maanteel sõltuvalt kiirusest. AUTO asend on veel omaette teema. Viies on metsas turnimise asend.
Saksa insener pole aga ette näinud maanteel asendit 4 mingil põhjusel. Et selgem oleks, kes loevad. A6 on ainult 2 asendit ja seal pole ka midagi arutada. Alati saab autot arvutiga alaliselt kõrgemaks tõsta kui väga vaja.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.02.22 10:43 Tsiteeri


Siis kõige lihtsam arvutiga natukene suuruseid valetada, nii, et comfort asend veidi kõrgem oleks.

Ma arvan, et see 2-4 mängimine on tehtud ikkagi turvalisuse kaalutlusel. Mootori juhtplokis on konkreetselt kiiruse piirang, kui auto peaks olema mingil põhjusel endiselt kõrges asendis, minu mäletamist mööda oli see olenevalt autost 150-180km/h, sealt edasi ei lähe enam, kuni ei ole normaalasendis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 07.02.22 11:08 Tsiteeri


Ma ei kujuta ette, millisel maanteel oleks vaja kiirel sõidul kõrget asendit. Sellest tulenev ebastabiilsus oleks ohtlikum, kui põdeda sulalund kuskil tee peal. Nii madal ta ka ei ole, et sõidetava tee puhul tõsta vaja oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 07.02.22 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Ma ei kujuta ette, millisel maanteel oleks vaja kiirel sõidul kõrget asendit. Sellest tulenev ebastabiilsus oleks ohtlikum, kui põdeda sulalund kuskil tee peal. Nii madal ta ka ei ole, et sõidetava tee puhul tõsta vaja oleks.


Arvan samuti.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veiks1
huviline



Registreerunud 30.11.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiT

postitati 07.02.22 16:09 Tsiteeri


Vaatasin nüüd täpsemalt. Allroad reziimis kiiruseni ~80 on kõrgus 4. astmes. Sealt edasi kuni ~120 on 3. astmes ja üle 120 langetab 2. astmesse. Kusjuures 90km/h edasi sõites kõrgemaks ei tõuse (umbes 5km proovisin vb mingil hetkel tõuseb). Maanteelt 2. astmes maha keerates jätkates 70km/h tõstis jälle 4. astmesse.
Lubatud maantee kiirusel püsib 3. astmes, mis minu jaoks on ok. Ei ole asi nii hull, kui algul tundus.
Comfort reziimis on 2. astmes ja kõrgust ei muuda. Samuti on 2. astmes Auto ja Efficiency reziimis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.6% - SQL: 68.4%]