Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] Uurisin väheke deceleration cut-off valve (Bypass) kohta oma 200-l ja tuleb välja, et see võib paras nuhtlus olla. Kui ei kasuta BOV-i siis võib ta üldse vahelt välja visata kuna ta kipub vananedes kinni jääma ja tolku tast niikuinii eriti ei ole aga kui kasutada BOV-i ilma selleta siis käiguvahetusel ujutab pritsepea mootori liigse bensuga täis. Põhjus miks ma seda uurin on see, et kui fooritaga seisma jään või kui koguaeg jalga pedaalil ei hoia siis sureb mootor välja. Kui 1.8t mootoril ei ole bypassil juhtmeid taga, siis mida deceleration cut-off valve juhe teeb, võtab bensiini vähemaks tühikäigul? Siit sain infi selle kohta: http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2187696 Actually just ditch it regardless unless you plan on running a BOV. It is a bypass valve (sort of). The intention was to bypass the fuel metering plate on decel to save gas when the car is essentially driving the engine. (If running a turbo with no decel valve and a blow-off valve you would have serious over-fueling on deceleration due to the BOV. Of course a BOV is not a good situation for any metered air system, but the decel valve makes it almost work) In my opininion/experience ditching the valve makes the cars drive better by eliminating the "surging" feeling as the engine leans out when decelerating in gear. I find most manual transmission cars from the '80s annoying to drive for this reason. In that era everyone was trying to squeeze a little extra fuel economy and fuel injection allowed little advents like deceleration fuel shut-off to gain a fraction of an mpg on the epa city cycle. AAnyway it was still early for the technology and it is very perceptable to the driver and more annoying than it is worth. [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/decelerationvalve.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.8%
- SQL:
79.2%
]