Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi S4 2.2t suur küttekulu, nukkvõlli märkide paika panemine.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: cilaper[/i] Kellal on 310tkm. Palju ta reaalselt on, ei tea. Suurim kõikumine oli silindrite vahel 1bar, kuid viga on teada mis seda põhjustab. 3-4-5 silindril oli rõhk täpselt sama. Uue keskmise kuluga võib hakata juba rahule jääma. 250km keskmine tuli 9,6L/100km, millest umbes 50km sai koos teiste summerdajatega öösel linnavahel venitud. Tallinnasse jõudes näitas kell 8,8L/100km(see siis puhas trass, tiba üle 100km) Aga mida ei ole, on neljas silinder. Töötab vaevaliselt siis kui ise tahab ja kahjuks enamus ajast ta seda teha ei taha. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi S4 2.2t suur küttekulu, nukkvõlli märkide paika panemine.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.6%
- SQL:
69.4%
]