Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi S4 2.2t suur küttekulu, nukkvõlli märkide paika panemine.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: cilaper[/i] Nüüd on siis lakanud töötamast 4silinder. Sai vahetatud pool - kasu mitte midagi. Tõstsin siis 4janda ja esimese pooli omavahel ümber- mitte mingit muutust. Vahetasin omavahel 4janda ja 5enda silindri pritsepead - ikka sama. Tõstsin kommukad omavahel ringi - midagi ei muutunud. Proovisin kolmandat kommukat - ei midagi. Juhtmestik on suht hiljuti vahetatud. Küünlad on ka suht uued (omavahel vahetamine tulemust ei andnud). Mida veel kontrollida? Kui suur on võimalus et kõigil kolmel kommukal sama rada põlenud? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi S4 2.2t suur küttekulu, nukkvõlli märkide paika panemine.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
16.0%
- SQL:
84.0%
]