Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi S4 2.2t suur küttekulu, nukkvõlli märkide paika panemine.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: cilaper[/i] Niiet põhimõtteliselt orig. seadistuse puhul vahet pole kumb nukk see sees on. Kuid kui edasi näppida, siis on tast kasu küll? [/quote]kasu on väga märgatav kui tekitad autole suurema turbo alumiinium otsa tiiviku avaga (kuum ots sama või muu) + tekitad külma õhu kättesaadavuse kuni turbo imu auguni, Ja kogu ülejäänud moto võid samaks jätta. Juba siis on tagumikul hoopis teine tunne. Sealt edasi mõni asi veel ja võid asvaldil 4 kummi suitsetada nagu minu S6 Enamus originaal (pihustid, map 250, chipp vaid 194kw automaat, sisse, välja kolle ja sumpa) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi S4 2.2t suur küttekulu, nukkvõlli märkide paika panemine.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.9%
- SQL:
74.1%
]