Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi S4 2.2t suur küttekulu, nukkvõlli märkide paika panemine.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] See minu tsitaat oli võetud jah nukkevõllide teemast, kuid mina olin see inimene seal teemas, kes aitas inglisekeelset teksti tõlkida, see ei olnud minu avastus ega kokkuvõte. Seda on juba praeguseks igalpool mainitud, et mõlemad 7a nukad viivad väände ülespoole. Isegi päris ebamugavalt kõrgelt hakkab vääne. Sul ju murdus polt väljalaske nukkvõlli sisse ära ning pakkusingi nii muuseas, et väljanukka 7a oma proovida. Suhteliselt tihti olen näpud õlised garaazis ja proovin igasugu lahendusi ja olen kasutanud ka sõidukidünaamika mõõtmisvahendeid ja tõdenud seda, et 7a väljanukk originaalmärgis midagi hullemaks ei tee, pigem suudab suuremat rõhku toota(juhul kui solenoidi ei kasuta) ja seda pisut suuremate rõhkude juures, kui stock masinal. Üldiselt tagumikuga ei pruugi vahet tunda. Igatahes automaat s6 suutis ainult 7a väljanukaga saavutada keskmiselt 0-100km/h 0.3 sekundid kiiremini. Mõõdetud G-tech'iga. Lisan: Ei ole meil siin suurt vahet kas 3b või integreeritud süütega mootor. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi S4 2.2t suur küttekulu, nukkvõlli märkide paika panemine.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
16.9%
- SQL:
83.1%
]