Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi S4 2.2t suur küttekulu, nukkvõlli märkide paika panemine.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: cilaper[/i] Kõik 4 sisselaske lõdvikut on pestud-kontrollitud ja neis igatahes auku pole. Vaid cooler pole kontrollitud. Asja juures ajas närvi see, et kui ic-toru ja cooleri vaheline lõdvik sai eemaldatud, siis voolas kohe ca 75g õli sealt välja. Karteri tuulutus umbes? No heitgaasid on vähemalt korras. Sai ka muid voolikuid kontrollitud ja kõik tundus korras ja terve olevat. Sai siis süüde sisse ja mida ma näen - trip kompu näitab sujuvalt pendeldades 1.0-0.8 turborõhku, varem pole nii teinud. Sai siis auto käima ja istus ilusasti 0.5 peal. Mingi aeg hiljem peatudes hakkas kohapeal jälle pendeldama 0.5-0.2 , 5m sõitu ja asi seisis jälle 0.5 peal. Mõhkugi ei saa aru, miski leke ikkagi kuskil? Lähipäevil proovib korras masina pealt teist õhulugejat ja kui vastava kolmiku leiab, siis mõõdan ka bena rõhu ära. [/quote] Otsi leket peenikestest vaakumvoolikutest, mis tulevad sisselaskekollektorist ja jooksevad tulemüüri külge ja ajusse. Viga on seal. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi S4 2.2t suur küttekulu, nukkvõlli märkide paika panemine.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.1%
- SQL:
66.9%
]