Teema ülevaade |
mulds
|
postitati 08.09.03 10:47 |
auto nu''u''d seisis 2na''dalat ja hommikul speedsterisse minema hakkates ko''ik korras?
nii kui vo''tit na''itasin ka''is ja ei mingit podistamist madalal po''o''rdel.
juu siis sai pahaseks, et teist na''dala garaazis hoidsin.
nu ja kui kaks na''dalat veel seisis, siis hakkas kartma
to Q: lambdat ei ole(ei ja''a''nud va''hemalt kuskil silma).
|
QUATTRO
|
postitati 28.08.03 15:23 |
Pakun et pritsepeas on puruks ühed pisikesed kummirõngad,mille vahetus teoorias on võimalik,aga in real life suudad ennast peaaegu üles puua.See
seletaks ka erinevad kütusekogused.
Ka on variant,et pihustid on konkreetselt õhtal ja paar tükki kusevad lihtsalt sisse täiega.
Kas sul lambda on olemas?ja kui on kas toimib?
|
mulds
|
postitati 28.08.03 14:26 |
kuna speedster kolib(ARK i kõrvale) ja aegasid saab alles alates esmaspäevast kinni panna, siis ekperimenteerisin garaa¸is veits ise.
Küünaldes probleem ei ole(panin sips-i autolt just vahetatud küünlad peale).
ca. minuti käimisega tahmas küünlad ära ja täheldasin, et 1-3 küülad märjad, 4 ja 5 kuivad(märjad olid keerme pealt).
Edasi ootan esmaspäeva
|
QUATTRO
|
postitati 25.08.03 19:25 |
Kui süsteem on seest puhas,siis saavad kõik pihustid korraga ühesuguse koguse kütust ja asetavad selle õrnalt sisselaske klappide taha maha.sealt
edasi sõltub juba kõik sellest kui hästi on paigas klapivahed ja kui hermeetiliselt klapid oma pesades istuvad.Üldiselt mina paneksin ilmselt panuse
tuksis küünaldele või liig valele segule,ole hea ja lase üle mõõta kuskil.
|
mulds
|
postitati 25.08.03 14:47 |
ok, siis veel selline küsimus. Kas pritsepea ka jaotab kütust erinevatele silindritele eraldi teatud ajalise viivitusega(sõltuval mootori
pööretest)?
Või reguleerib pritsepea lihtsalt kütuse kogust? Kui nii, siis pihustist edasi tööpõhimõte nagu karburaatoril. Lihtsalt see eelis, et küte rõhu all
ja vastavalt vajadusele suudetakse sisselaskesse sama ajaga rohkem kütet ette anda?
Mis arvate teooriast, et tagasivoolu klapp on kinni jäänud?
|
QUATTRO
|
postitati 24.08.03 20:12 |
mehaanilist pritsepead juhib õhk,ehk mootori sisselaske kollektoris tekkiv vaakum,mis imeb üles seda pleksit taldrikut seal õhufiltrikopsikus,mis
omakorda hoovaga juhib siis kütuse etteande kolvi asendit.
See on siuke lihtsam seletus.Kui on kuskil sisselaske süsteemis leke,siis töötab ka süsteem ise longates ja vigadega(kui üldse töötab)
|
mulds
|
postitati 24.08.03 20:01 |
veel selline küsimus: mis seda pritsepead meh pritsel(K-Jetronic) siis juhib?
|
mulds
|
postitati 23.08.03 18:56 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus
Punane küünal = kehv kütus
Meil teeninduses olid kõik halva kütusega sõitnud autodel küünlad punaseks kiskinud. |
ainult 98-t sisse pannud ja kas siis Statoilist vo''i uno X-st.
Muidugi o''ige on see lause, mis Ha''rra Naams u''tles. Kui tahad korralikku ku''tust, siis so''ida
u''le lahe ja tangi seal.
BTW Ku''u''nlad ca 5000 km so''itnud(NGK) ja pidevalt saanud pikemaid maantee otsasid.
edit:
just ka''isin proovimas ja avastasin sellised asjad: ku''lma mootoriga puterdab va''hem ja puhtalt ka''ib
ainult kiirendades.
Ja ku''tusekulu..........
Kui hoida gaasipedaali u''htlaselt, siis nagu otsiks midagi. Korra nagu kiirendab, siis kohe ja''lle maha. Aga seda
ko''ike vaikselt. Mitte, et istmes ja siis klaasis jne.
|
margus
|
postitati 23.08.03 18:06 |
Punane küünal = kehv kütus
Meil teeninduses olid kõik halva kütusega sõitnud autodel küünlad punaseks kiskinud.
|
mulds
|
postitati 23.08.03 14:57 |
tegelt o''likorgi vahelt ajab juba pikemat aega o''li vaikselt va''lja. Kui nii, siis ju ta see probleem ongi.
Kas keelelgi vedeleb kuskil mo''ni o''likork, mille hea hinna eest maha mu''u''ks?
edit: o''likorgis vist viga ei ole. Visuaalselt tundus korpus terve +lisasin ajutise tihendi ja ei midagi.
Kitkusin ja''rjest igasugu pistikuid ku''ljest aga ei midagi. Peab ikka hipodroomile ja''lle minema vist.
|
Eints
|
postitati 23.08.03 14:50 |
see ta kõigi eelduste kohaselt ongi, õli korgi vahelt laseb õhku läbi
|
mulds
|
postitati 23.08.03 14:40 |
Tere.
Probleem siis selline, et täna hakkas mootor madalatel pööretel podistama.
Kui gaasi tugevalt vajutada, siis mõtleb hetke ja läheb nagu varem (pöörded peavad olema üle 2.5 krpm).
Küünlad ja juhtmed just vahetatud. Jagaja kaas ja rootor tundusid kah ok?
Mootoriks 2.2 KV 100KW.
Küünlad olid kõik ühtlaselt punakad.
Kas võib asi olla seotud tuulutusest lisaõhu saamisega? Hommikul sai mootori õlikork päris paraja hoobi kapotilt.
|