Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: madlatel pööretel podistab (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1900)
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 23.08.03 14:40 Tsiteeri
madlatel pööretel podistab



Tere.
Probleem siis selline, et täna hakkas mootor madalatel pööretel podistama.
Kui gaasi tugevalt vajutada, siis mõtleb hetke ja läheb nagu varem (pöörded peavad olema üle 2.5 krpm).
Küünlad ja juhtmed just vahetatud. Jagaja kaas ja rootor tundusid kah ok?
Mootoriks 2.2 KV 100KW.
Küünlad olid kõik ühtlaselt punakad.

Kas võib asi olla seotud tuulutusest lisaõhu saamisega? Hommikul sai mootori õlikork päris paraja hoobi kapotilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 23.08.03 14:50 Tsiteeri


see ta kõigi eelduste kohaselt ongi, õli korgi vahelt laseb õhku läbi:)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 23.08.03 14:57 Tsiteeri


tegelt o''likorgi vahelt ajab juba pikemat aega o''li vaikselt va''lja. Kui nii, siis ju ta see probleem ongi.

Kas keelelgi vedeleb kuskil mo''ni o''likork, mille hea hinna eest maha mu''u''ks?

edit: o''likorgis vist viga ei ole. Visuaalselt tundus korpus terve +lisasin ajutise tihendi ja ei midagi.

Kitkusin ja''rjest igasugu pistikuid ku''ljest aga ei midagi. Peab ikka hipodroomile ja''lle minema vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.03 18:06 Tsiteeri


Punane küünal = kehv kütus
Meil teeninduses olid kõik halva kütusega sõitnud autodel küünlad punaseks kiskinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 23.08.03 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Punane küünal = kehv kütus
Meil teeninduses olid kõik halva kütusega sõitnud autodel küünlad punaseks kiskinud.


ainult 98-t sisse pannud ja kas siis Statoilist vo''i uno X-st.

Muidugi o''ige on see lause, mis Ha''rra Naams u''tles. Kui tahad korralikku ku''tust, siis so''ida u''le lahe ja tangi seal.

BTW Ku''u''nlad ca 5000 km so''itnud(NGK) ja pidevalt saanud pikemaid maantee otsasid.

edit:
just ka''isin proovimas ja avastasin sellised asjad: ku''lma mootoriga puterdab va''hem ja puhtalt ka''ib ainult kiirendades.
Ja ku''tusekulu.......... :o

Kui hoida gaasipedaali u''htlaselt, siis nagu otsiks midagi. Korra nagu kiirendab, siis kohe ja''lle maha. Aga seda ko''ike vaikselt. Mitte, et istmes ja siis klaasis jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 24.08.03 20:01 Tsiteeri


veel selline küsimus: mis seda pritsepead meh pritsel(K-Jetronic) siis juhib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.08.03 20:12 Tsiteeri


mehaanilist pritsepead juhib õhk,ehk mootori sisselaske kollektoris tekkiv vaakum,mis imeb üles seda pleksit taldrikut seal õhufiltrikopsikus,mis omakorda hoovaga juhib siis kütuse etteande kolvi asendit.
See on siuke lihtsam seletus.Kui on kuskil sisselaske süsteemis leke,siis töötab ka süsteem ise longates ja vigadega(kui üldse töötab)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 25.08.03 14:47 Tsiteeri


ok, siis veel selline küsimus. Kas pritsepea ka jaotab kütust erinevatele silindritele eraldi teatud ajalise viivitusega(sõltuval mootori pööretest)?

Või reguleerib pritsepea lihtsalt kütuse kogust? Kui nii, siis pihustist edasi tööpõhimõte nagu karburaatoril. Lihtsalt see eelis, et küte rõhu all ja vastavalt vajadusele suudetakse sisselaskesse sama ajaga rohkem kütet ette anda?

Mis arvate teooriast, et tagasivoolu klapp on kinni jäänud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.08.03 19:25 Tsiteeri


Kui süsteem on seest puhas,siis saavad kõik pihustid korraga ühesuguse koguse kütust ja asetavad selle õrnalt sisselaske klappide taha maha.sealt edasi sõltub juba kõik sellest kui hästi on paigas klapivahed ja kui hermeetiliselt klapid oma pesades istuvad.Üldiselt mina paneksin ilmselt panuse tuksis küünaldele või liig valele segule,ole hea ja lase üle mõõta kuskil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 28.08.03 14:26 Tsiteeri


kuna speedster kolib(ARK i kõrvale) ja aegasid saab alles alates esmaspäevast kinni panna, siis ekperimenteerisin garaa¸is veits ise.
Küünaldes probleem ei ole(panin sips-i autolt just vahetatud küünlad peale).
ca. minuti käimisega tahmas küünlad ära ja täheldasin, et 1-3 küülad märjad, 4 ja 5 kuivad(märjad olid keerme pealt).
Edasi ootan esmaspäeva
:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.08.03 15:23 Tsiteeri


Pakun et pritsepeas on puruks ühed pisikesed kummirõngad,mille vahetus teoorias on võimalik,aga in real life suudad ennast peaaegu üles puua.See seletaks ka erinevad kütusekogused.

Ka on variant,et pihustid on konkreetselt õhtal ja paar tükki kusevad lihtsalt sisse täiega.

Kas sul lambda on olemas?ja kui on kas toimib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 08.09.03 10:47 Tsiteeri


auto nu''u''d seisis 2na''dalat ja hommikul speedsterisse minema hakkates ko''ik korras?
nii kui vo''tit na''itasin ka''is ja ei mingit podistamist madalal po''o''rdel.

juu siis sai pahaseks, et teist na''dala garaazis hoidsin.
nu ja kui kaks na''dalat veel seisis, siis hakkas kartma :)


to Q: lambdat ei ole(ei ja''a''nud va''hemalt kuskil silma).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.1% - SQL: 71.9%]