Teema ülevaade |
andres
|
postitati 10.06.03 14:22 |
Kogemus küll jaapanlaselt, aga põhimõte sama - hakka saalede ostuks raha koguma. Olin ka ise alul kindel, et õlipump jupsib või nii, aga ei, vahetasin
saaled ning toona sain murest lahti.
|
QUATTRO
|
postitati 09.06.03 20:01 |
krt natsa võiks ikka rohkem olla küll.
|
moiva
|
postitati 09.06.03 19:13 |
õlisurve on külmalt tiba üle kolme ja soojalt kukkub alla ühe vabakäigutuuridel.
|
moiva
|
postitati 09.06.03 10:43 |
vaatasin reduksiooniklappi, tundub kõik korras olema, mootor sõitnud 240t, filtri nime küll välja ei loe aga ta on tutikas ju, imelik on see, et 4,5l
on õli ettenähtud karterisse aga läks ainlt 4l ja varras näitab maxi.
|
Amadeus
|
postitati 08.06.03 10:58 |
Reduktisooni klappi võiks vaadata jah, kuigi tema ülesanne on liigne suur surve karterisse tagasi lasta. Võib juhtuda, et vedru väsind vms. ja laseb
juba varem selle õli tagasi (või on siis see hylss seal sees defektiga vms.).
Kindlasti enne mootori laiali lammutamist võiksid proovida ära vahetada õlisurve anduri s.t. selle julla mis sul seal toas selle tule põlema paneb,
juhul kui sul toas on pikad kellad, siis palju seal surve on? Kui kellasid pole siis võiks mehhaanilise manoga selle üle mõõta (peaks igas õlikojas
olemas olema).
Ega sa mingit sitta õlifiltrit ei kasuta?
Palju mootor sõitnud on?
|
QUATTRO
|
postitati 08.06.03 10:05 |
Soovitaks kõigepealt vaadata reduktsioonklappi,asub rihmaratta kõrval mootori all(kinni kiilunud või miskit)
Kui see ei aita siis on abix vaadata kas keegi on mootori kallal silikooni rallit teinud ja äkki on õlivõttur silikooni ribasid täis.
Kui see ka ei aita siis ilmselt on saaled nii kulunud juba et tühikäigul kaob vajalik rõhk ära ja varsti on kolinat oodata
|
moiva
|
postitati 07.06.03 22:39 |
probleem nimelt selles, et õlisurve kaob sooja mootoriga ära (tühikäigupööretel). vahetasin õli ära (10w 40), ei aita ikka sama pull. külmalt kõik ok.
äkki keegi oskab midagi tarka öelda, mis tegema peaks? ette tänades...
|
|