Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: probleem õlisurvega (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1771)
moiva
huviline



Registreerunud 06.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi100, 2,3E

sad.gif postitati 07.06.03 22:39 Tsiteeri
probleem õlisurvega



probleem nimelt selles, et õlisurve kaob sooja mootoriga ära (tühikäigupööretel). vahetasin õli ära (10w 40), ei aita ikka sama pull. külmalt kõik ok. äkki keegi oskab midagi tarka öelda, mis tegema peaks? ette tänades...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 08.06.03 10:05 Tsiteeri


Soovitaks kõigepealt vaadata reduktsioonklappi,asub rihmaratta kõrval mootori all(kinni kiilunud või miskit)
Kui see ei aita siis on abix vaadata kas keegi on mootori kallal silikooni rallit teinud ja äkki on õlivõttur silikooni ribasid täis.
Kui see ka ei aita siis ilmselt on saaled nii kulunud juba et tühikäigul kaob vajalik rõhk ära ja varsti on kolinat oodata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 08.06.03 10:58 Tsiteeri


Reduktisooni klappi võiks vaadata jah, kuigi tema ülesanne on liigne suur surve karterisse tagasi lasta. Võib juhtuda, et vedru väsind vms. ja laseb juba varem selle õli tagasi (või on siis see hylss seal sees defektiga vms.).
Kindlasti enne mootori laiali lammutamist võiksid proovida ära vahetada õlisurve anduri s.t. selle julla mis sul seal toas selle tule põlema paneb, juhul kui sul toas on pikad kellad, siis palju seal surve on? Kui kellasid pole siis võiks mehhaanilise manoga selle üle mõõta (peaks igas õlikojas olemas olema).
Ega sa mingit sitta õlifiltrit ei kasuta?
Palju mootor sõitnud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moiva
huviline



Registreerunud 06.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi100, 2,3E

postitati 09.06.03 10:43 Tsiteeri


vaatasin reduksiooniklappi, tundub kõik korras olema, mootor sõitnud 240t, filtri nime küll välja ei loe aga ta on tutikas ju, imelik on see, et 4,5l on õli ettenähtud karterisse aga läks ainlt 4l ja varras näitab maxi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
moiva
huviline



Registreerunud 06.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi100, 2,3E

postitati 09.06.03 19:13 Tsiteeri


õlisurve on külmalt tiba üle kolme ja soojalt kukkub alla ühe vabakäigutuuridel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 09.06.03 20:01 Tsiteeri


krt natsa võiks ikka rohkem olla küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 10.06.03 14:22 Tsiteeri


Kogemus küll jaapanlaselt, aga põhimõte sama - hakka saalede ostuks raha koguma. Olin ka ise alul kindel, et õlipump jupsib või nii, aga ei, vahetasin saaled ning toona sain murest lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.7% - SQL: 65.3%]