Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - tuuning
»
Komplektne seade
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: basssoundman[/i] [quote][i]Algselt postitas: MartinCS[/i] Basssoundman, mis täpsemalt väljalaskes Sinu autol tehtud on? Ma saan aru, et auto ei olegi chipitud? Peaks kunagi kah oma pilliga dünosse minema, Peeter kunagi arvas, et minu autol algavat vääne varem võrreldes teistega, millega tema proovinud on. Saaks teada mis seal tegelikkuses on. [/quote] Originaal torustik, katid tühjaks tehtud, resode asemel on torud, keskmise püti asemel on toru, lõpu pütt on seest tühjaks tehtud. Kusjuures lõpupüti tühjakstegemine ei teinud mitte mingit muud effekti, kui auto läks vaiksemaks ja paugub vähem. Kuigi persetunde järgi oli vahe päris suur, kui torustik tühjaks sai tehtud ja mootor muutus erksamaks. Chipitud ei ole jah. Kui juba tuunimisest jutt on, siis uuriks teiste Bi-Turbo vendade käest, et kuidas teil õli temperatuuriga lood on? Minul suvel sõites linnas on see koguaeg 100 kraadi ümber, sõltuvalt sõidustiilist, nõks alla, nõks üle. 120 tuleb ala. kahe, kolme fooritagant peeneks lastes. Külmemate ilmadega on õli kenasti 80 kraadi kanti. Maanteel sõites on kõik OK, isegi pikemalt paugutades püsib õli pikalt seal 100 ümber. Mootori temp püsib kenasti nagu valatud 90 kraadi. Dünos oli peale teist tõmmet õli 120 ja mootor üle 90... kui C4 kerega S6 oli peale kolme tõmmet kõik suht jahe veel... tõesti Bi-Turbol on mootori jahutus nii niru? Olen mõelnud, et peaks õli radika panema, aga mille vahele seda kõige arukam panna oleks ja kas peaks äkki 2tk panema, et peale mõlemat turbot ntx? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - tuuning
»
Komplektne seade
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.8%
- SQL:
56.2%
]