Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
risto995

 postitati 19.06.16 23:49
kas ka 184kw 2.7biturbo ja 195kw plokikaaned on erinevad?
ardiilves

 postitati 21.10.15 08:18
Või peaks 2.4 kaaned asendama 2.8 kaantega ning sinna siis 2.4 (RS4) nukad panema?

Edit: Väikene avastus veel, et S4 ja 2.4 plokikaane tihendid on täpselt samad.
ardiilves

 postitati 20.10.15 21:49
Nippet näpet juttu tõesti oli. Sisselaset freesida ...ehk siis kollet ennast?
yanekk

 postitati 20.10.15 20:57
Kaaned sobivad, olenevalt mootori koodist peab natuke auke juurde tegema ja mõned kinni panema.
Sisselaset tuleb natuke freesida.
Nukkad tuleks võta erinevad, mis pidi oli enam ei mäleta.
Kui vaba aega, siis siin ka sellest kirjutasin kuskil kunagi, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=88603
ardiilves

 postitati 20.10.15 19:47
Vanu teemasid palju kus räägitud erinevatest asjadest mida mina otsin kuid eriti targemaks ei saanud. Kui keegi leiab, et uut teemat ei oleks pidanud tegema andke teada.
Tuhlasin veidikene ETKA-s ning tekkisid mõningad mõtted ja nagu mõtetega kaasas käivad siis ka küsimused.

Võtsin ette A6 2.7tt 169kw, S4 195kw ning RS4 280kw. Nendele lisaks veel A4 2.4 v6 121kw

Võrreldes ja vaadates on A6 ja S4 erinevused plokikaantes ja nukkvõllides mille koodid erinevad. Enamus muu tundub sama olevat (plokk, vänt, kolvid, kepsud jne)

Loomulikult on RS4 ja S4 täielikult erinevad kuid natukene tutkides leidus, et RS4 ja 2.4 V6 sisselaske ja väljalaske nukad on identsed.


Idee:
Ehitasin endale proovimise mõttes VW Passat B5 2000 aasta 2.7tt A6 tehnikaga ehk mootor 6k manuaalkast ning tagadiffer läksid A6 omad. Kõik tore ja tehnika toimib. Nagu ikka siis ei saa ju ometigi sellega asi piirduda.

Hakkasid tekkima mõtted. Garaa˛is seisavad 2.4 V6 plokikaaned mis siis juttude ja piltide kohaselt on parema voolavusega ning koodide kohaselt on nukkvõllid samad mis RS4 omad.

KUI eemaldada A6 mootorilt plokikaaned ning asendada need 2.4 plokaantega, mis võiks olla tulemus? Kas A6 2.7tt sisselase ja väljalase istuvad külge? Pidades silmas just portide suuruse erinevuseid. Väljalase peaks külge boltima otse kuid just kui palju mängib seal portide suurus rolli ning kuidas sisselaskega lood on? Kuidas hakkab olema klapikäik kolbe arvesse võttes....RS4 kolvid on nõgusad/nõgusamad kas on oht, et klapid ning kolvid hakkavad sõbrustama?
Kui palju selline modifikatsioon (õige softiga ikkagi) jõunumbreid mõjutada võiks?

Asja edasi arendades siis loomulikult paneks ka suuremad pihustid 550cc, olen kuulnud ka 044 pumbast.
Jõuame turbodeni. Originaalid k03-d niikuinii kustumas ja vaja asendused leida. Mis sinna otsa võiks hästi sobida? K04? RS6 turbod? miskit muud?
Maku

 postitati 02.10.10 22:34
2,4L vs RS4 - heads comparison


Greater than 550BHP - No Downsides surely? Or are there...

I think it depend on your set up. I have 2.4 heads and K04s and it seems more laggy than milkybarskids s4 on RS6 turbos (hybrids i think)....

So the lag is all realative. hybrids on an RS4 or 2.4 heads would be more laggy than an s4..... but of course produce more power...
Its a flippin tightrope!



Lühidalt esimeses lõigus on öeldud, et vabalthingava kaan ja K04 (RS4 turbod) on suurema turboviivega kui S4 kaan RS6 turboga. Olgu see RS6 turbo kasvõi hübriid, pöördesse peaks ikka minema hiljem kui RS4 turbo, kuid selle näite põhjal on vastupidi, sest RS4 turbodega kasutati vabalthingava kaant ning tänu sellele kerkis mõnuga ka turboviive.
Maku

 postitati 12.09.10 22:02
Selline info jäi silma 500-600hp meeste klubis:

a good 500-700pm laggier on the rs4 heads @ RS4 592 hp, max vääne 530 ftlb @ 5000 rpm.

S4 heads are good for making a car a lot less laggy @ RS4 527 hp, max vääne 590 ftlb @ 4100 rpm.


LINK
MartinCS

 postitati 18.11.09 11:04
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Vabalthingava ja RS´i kaaned voolavad paremini kui S´i kaaned.
Väljalaskenukad on kõigis samad, sisselaskenukk on RS4´jas sama mis 2.4 30V vabalthingaval.

Tegelikult huvitab mind just võrdlus RS4 vs 2.8 kaas. Seda tean, et mõlemad voolavad paremini kui S4 oma.
mulk

 postitati 17.11.09 05:02
Vabalthingava ja RS´i kaaned voolavad paremini kui S´i kaaned.
Väljalaskenukad on kõigis samad, sisselaskenukk on RS4´jas sama mis 2.4 30V vabalthingaval.
MartinCS

 postitati 16.11.09 20:46
Oskab keegi kommenteerida RS4 kaante voolavust võrreldes 2.8 30V kaanega?Wikist hakkas silma, et RS4 kaaned on Cosworth'i kätetöö- on seal midagi spetsiifilist (peale Na täidetud klappide), mida 2,8 kaanel pole? RS4 kaane vastupidavus võrreldes 2.8 kaanega?
Maku

 postitati 08.11.09 22:57
Engine head from 2.8 30v in compare with inlet manifold from audi S4
Teemo

 postitati 30.06.09 20:36
Ka minu tähelepanu juhiti 2.8 suurtele kanalitele, kui ühte sellist remontisin. Minule tundus kohe alguse, et on sugulus 1.8 20v kaanega ehk kolm klappi sisselaskes ja suur avar kanal. See, et aga 2.7 biT-l niipalju pisemad augud on huvitav. Aga kuna 2.7 biT on ka a6 ehk tava pereauto mootorivalikus, ehk siis taheti tagada suuremat töökindlust. a6 2.7biT omab ju ka suht mannetuid lisa kilovatte võrreldes vabalthingavaga 142-169.
Maku

 postitati 30.06.09 11:58
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tulid. Ja tegid S4 mootorist RS'i.

Ometigi oli enne V6 2.8 olemas vei mis?
erki.t

 postitati 30.06.09 11:54
Lisaks tulid nad ka selle peale, et võimsam auto vajab paremaid pidureid jne... (asjad mida hobituunijad sageli eirata püüavad erinevateltel põhjustel).
MartinCS

 postitati 30.06.09 11:08
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Lihtsalt huvi pärast küsin, et kas te arvate, et Audi insenerid ise nende asjade peale ei tulnud?

Tulid. Ja tegid S4 mootorist RS'i.
Maku

 postitati 30.06.09 10:59
Lihtsalt huvi pärast küsin, et kas te arvate, et Audi insenerid ise nende asjade peale ei tulnud?
jõuvanker

 postitati 30.06.09 09:32
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Mõtlen kõva häälega: aga kui panna vabalthingava avaramate kanalitega pead ja stock nukad ? Voolavus justkui paraneks aga gaasijaotust veel segi ei löö?


Hea.
erki.t

 postitati 30.06.09 09:30
Mõtlen kõva häälega: aga kui panna vabalthingava avaramate kanalitega pead ja stock nukad ? Voolavus justkui paraneks aga gaasijaotust veel segi ei löö?
jõuvanker

 postitati 30.06.09 07:52
Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Huvitav, kas S4 B5 jaoks on mingitsorti "tuuning" vabalthingava/RS4 sisselaskenukkade panemine, või on S4 sisselaske nukad ikkagi stock raua kohta parim lahendus (nt. Stage1 ja Stage2)?


USA foorumi juttude järgi Stage1 ja Stage2 seades S4-le pole veel mõtet nukavahetust teha, pidi sobima kõige paremini siiski veel originaal nukk. Vähemalt see on kindlalt meeles, et 2,8 nukk pidi veel liiga "terav" olema või kuidas seda õeldakse. Sellest pidi mõju alles siis avalduma, kui auto on Stage3 seades. RS4 nukkade võibolla isegi oli nii, et teeb asja paremaks juba kui on Stage2.


Olgu tsage1 või stage "n", kui jutt on nukavahetusest, peab koheselt ka softi muutma, vastasel korral saab sitta kuhjaga:) Asi ei käi teps mitte nii, et võtan ala ABT stage1 softi, mis stock rauale mõledud ja kukun nukkasid kohe vahetama, siiski on iga soft vastavalt rauale tehtud.
Kui on olemas soft, mis toetab ala 2.8 vabalthingava või ASJ/AZR nukkasid, siis palun, tuld. Kõik muu on pask ja selleks ka jääb.
S4BiT

 postitati 29.06.09 20:23
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Huvitav, kas S4 B5 jaoks on mingitsorti "tuuning" vabalthingava/RS4 sisselaskenukkade panemine, või on S4 sisselaske nukad ikkagi stock raua kohta parim lahendus (nt. Stage1 ja Stage2)?


USA foorumi juttude järgi Stage1 ja Stage2 seades S4-le pole veel mõtet nukavahetust teha, pidi sobima kõige paremini siiski veel originaal nukk. Vähemalt see on kindlalt meeles, et 2,8 nukk pidi veel liiga "terav" olema või kuidas seda õeldakse. Sellest pidi mõju alles siis avalduma, kui auto on Stage3 seades. RS4 nukkade võibolla isegi oli nii, et teeb asja paremaks juba kui on Stage2.
äss

 postitati 29.06.09 11:38
2,8 30v plokikaante peale panemisel võiks isegi jumet olla:

2,8 vs 2,7T
MartinCS

 postitati 29.06.09 08:15
Huvitav, kas S4 B5 jaoks on mingitsorti "tuuning" vabalthingava/RS4 sisselaskenukkade panemine, või on S4 sisselaske nukad ikkagi stock raua kohta parim lahendus (nt. Stage1 ja Stage2)?
altz1

 postitati 29.06.09 05:21
2.8 ei tea, aga 2.4 v6 mootoril on täpselt sama sisselaske nukkvõll mis RS4-jal, st koodi järgi. 2.8 oli minuteada midagi muud, sellest on ka netis inffi kui kolada..
Väljalaske nukk on S-i v6-el, 2,4 ja rs-il sama.
MartinCS

 postitati 28.06.09 22:14
Minu S4 biturbol juhtus selline jama, et kahe väljalaskeklapi vahele tuli mõra.
Muretsesin teise S4 plokikaane, aga leidsin sellise info (info sisaldab ka müügikuulutust, seda tähele mitte panna, küll aga fotomaterjal linkidel).
Tuleb välja, et 30V 2,8 V6'e plokikaaned istuvad. Mitte ainult.


These are big port heads from a 2001 2.8l A4 and they come complete as seen in the pics with the cams and new seals. They have ~55k mi on them and are engine code ATQ (these can be used on the 2.7l the exact same as AHA heads.) Price is $615 + shipping(keep in mind these are pretty heavy.) Detailed pics can be seen in this album:


http://s297.photobucket.com/albums/mm235/jibberjive/Selling/HEADS/


People commonly use these heads on 2.7t engines with upgraded turbos because the intake ports are much larger as well as having smaller coolant ports in the castings allowing more shaping of the intake ports compared to the OEM 2.7 heads. They also have more aggressive cams that are almost identical in profile to the cams that came OEM in the B5 RS4.


To use these heads in a 2.7t application one would just need to swap in the sodium filled exhaust valves from their OEM 2.7 heads. Or if someone wants to go all out they could replace the exhaust valves with inconel (and intakes with stainless if they choose) and use upgraded springs/retainers to be able to rev out to ~8k RPMs (check 034 motorsports for the hardware.) Also, there's one coolant port on the back side of each head that would need to be tapped and plugged. You can see in the first two pics of that album the coolant ports already plugged on a different set of heads.


Kunagi RS'i mehed otsisid väga korralikke plokikaani. Aga ehk on mul vana info.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 72.9% - SQL: 27.1%]