Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
peep

 postitati 07.07.03 07:40
Neid aegu ei tasu nii tõsiselt võtta, autod on ju väga erinevad ja palju sõltub ka konkreetse raja nippide tundmises. Kui seal esimest korda sõita, siis peab ikka tõsine käpp olema, et kohe õiged trajektoorid leida. Ka rinkamehed tiirutavad neile tundmatul rajal 20-30 ringi läbi trajektoore otsides, enne kui kiiresti sõitma hakkavad. Eelmises OT teemas tqhq's andis Garfield paar head soovitust rajasõiduks, teen siia copy/paste ehk on kellegil abi:

Tsitaat:
Kõigile sõitjatele. Mille kallal sõitjad võiksid vaeva näha ja harjutada.
1. Enamusel kipub kurvide sisekülgedesse palju ruumi jääma - ehk kasutamata ala, sama on vahel ka välisäärega - 1m on enamusel varuks.
2. Täpne sõit - ehk püsimine õigel trajektooril. Hea on öelda, aga sõitma peab peaga. Võtmesõnad on konsentreerumine ja meelde jätmine - 5 ringi ja kõik erineval trajektooril - see näitab, et sõidetakse ühte kurvi ja kui see hästi läbitud sai, tekkib mõnulemise koht - aga järgmine kurv on juba tulekul ja pidurdusmaa või sellele sättimine hiljaks jäänud. Mina sõidan tavaliselt 1 aste ette, ehk mõtlen alati järgmisele elemendile ja püüan hetkel läbitava elemendiga ennast nagu järgmise jaoks "ette valmistada", et mul oleks järgmisesse elementi jõudes maksimaalne võimalus (auto asend, kiirus jne). Ja kurvikompleksides peab ette mõtlema 2 või 3 elementi...
3. Trajektoore õppige linnaliikluses - igatsugu kurvid ja keerutamised - võtke teekatte märgistuse välisäärde, siis roolid sujuvalt kurvi sisse ja rooli korrigeerimata kogu kurv läbi nii, et sisekurvis rattad äärekivi/teekatte joone juures ära käivad. Kurvist väljudes sujuvalt rooli järgi ja jälle välisäärde. Eriti hea on neid elemente harjutada seal, kus iga päev sõidad - ehk endale tuntud kurvid. Kiirus ei pea seejuures üldse suur olema - legaalsest täiesti piisab. See annab lõpuks tulemuse, kus õige trajektoori valik muutub kiiremaks - saabudes suvalisele ringrajale võib peale 3-4 ringi juba kiirust tõsta ja hakata juba nii trajektoori täpsustamine kui ka pidurdusmaadega tegelema.

Joel

 postitati 07.07.03 06:36
Minu parimaks ajaks jäi 45.3, mis on tegelikult suht kesine tulemus. Mingil imelikul kombel osutusid Yokohama A520 street performance rehvid Sauga ringraja peal ülilibedateks - aeglasemates kurvides lasin külg ees nigu kruusa peal. Ja 3,5 raundi järel hävisid välimised rehvid pea täielikult, mistõttu jäi mitu sõitu sõitmata. Aga muidu oli väga lahe:)...
päkapikk

 postitati 06.07.03 22:43
Igati tore üritus oli. Ise sain kohapeal kokku 85 Km kellale keritud ja ilmselt ka mitteametliku künnivõistluse tiitli.

Tänud Peep'ule.
ICE

 postitati 06.07.03 20:58
Hannes ütles et see pole tema ala...ega kõik ei saagi olla, eks...
Ise olin ajasuhtes üllatunud arvestades kui palju veel varu oli, eriti pidurdustes. Arvan et 47 aeg ei ole mingi probleem, kui veel norm rehvid ka oleks...
Joel sõitis siis coupe´iga mäletamistmööda 45.5 umbes... võin juba eksida kuna aegu palju oli :D
Igatahes oli lahe sest ilm oli hea ja auto pidas ilusti vastu, isegi tiksuma ei hakanud. :D
indro

 postitati 06.07.03 20:52
Sai siis kohal käidud, EOS-lt tagasi tulles.

Kahjuks jäi Hannese sõit nägemata aga nagu mõned kohalolijad rääkisid, siis oli ta suht rahulikult liikunud ?

Ice sõitu nägime ja tema rahulikult sõidetud 48.14 oli päris hea, ei tea kas ise üldse suudangi augustis kiiremini sõita :)
oleeev

 postitati 03.07.03 16:53
Mina kaaaaaaa kohal nii saugas kui ka kiirendusel:D
rass

 postitati 03.07.03 16:19
ma tulen pühap hommikul hiiumaalt tagasi, viskan ema tallinna ära, võtan sõbrad peale ja tõmban pärnusse.

seal näeme....
kui vahepeal miskit ei juhtu.
ranz

 postitati 03.07.03 16:16
/me on kuskil sealkandis nagunii... nii et ka kohal.
Aga jama on see et samal ajal on lennuväljal Erki spordi poolt korraldatav kiirendusvõistlus... tiba lollisti :(
laur4

 postitati 03.07.03 11:31
Lähen ka. Stardin ilmselt kell 10:00 Maksi eest koos teistega.
AudiTeam

 postitati 03.07.03 10:26
Palju siit rahvast pühapäeval Sauga ringraja üritust vaatama läheb??
Registreerunute nimekirjast jäi kohe silma Kiireaudi :cool:

Rohkem informatsiooni http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6432&page=1

Ise lähen otse otepäält EOS-ilt koos Tuumamehega ja vist veel kari naisi. :D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.7% - SQL: 52.3%]