Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Sauga ringraja üritus! (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3158)
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 03.07.03 10:26 Tsiteeri
Sauga ringraja üritus!



Palju siit rahvast pühapäeval Sauga ringraja üritust vaatama läheb??
Registreerunute nimekirjast jäi kohe silma Kiireaudi :cool:

Rohkem informatsiooni http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6432&page=1

Ise lähen otse otepäält EOS-ilt koos Tuumamehega ja vist veel kari naisi. :D


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 03.07.03 11:31 Tsiteeri


Lähen ka. Stardin ilmselt kell 10:00 Maksi eest koos teistega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.03 16:16 Tsiteeri


/me on kuskil sealkandis nagunii... nii et ka kohal.
Aga jama on see et samal ajal on lennuväljal Erki spordi poolt korraldatav kiirendusvõistlus... tiba lollisti :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 03.07.03 16:19 Tsiteeri


ma tulen pühap hommikul hiiumaalt tagasi, viskan ema tallinna ära, võtan sõbrad peale ja tõmban pärnusse.

seal näeme....
kui vahepeal miskit ei juhtu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 03.07.03 16:53 Tsiteeri


Mina kaaaaaaa kohal nii saugas kui ka kiirendusel:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.07.03 20:52 Tsiteeri


Sai siis kohal käidud, EOS-lt tagasi tulles.

Kahjuks jäi Hannese sõit nägemata aga nagu mõned kohalolijad rääkisid, siis oli ta suht rahulikult liikunud ?

Ice sõitu nägime ja tema rahulikult sõidetud 48.14 oli päris hea, ei tea kas ise üldse suudangi augustis kiiremini sõita :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 06.07.03 20:58 Tsiteeri


Hannes ütles et see pole tema ala...ega kõik ei saagi olla, eks...
Ise olin ajasuhtes üllatunud arvestades kui palju veel varu oli, eriti pidurdustes. Arvan et 47 aeg ei ole mingi probleem, kui veel norm rehvid ka oleks...
Joel sõitis siis coupe´iga mäletamistmööda 45.5 umbes... võin juba eksida kuna aegu palju oli :D
Igatahes oli lahe sest ilm oli hea ja auto pidas ilusti vastu, isegi tiksuma ei hakanud. :D


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 06.07.03 22:43 Tsiteeri


Igati tore üritus oli. Ise sain kohapeal kokku 85 Km kellale keritud ja ilmselt ka mitteametliku künnivõistluse tiitli.

Tänud Peep'ule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 07.07.03 06:36 Tsiteeri


Minu parimaks ajaks jäi 45.3, mis on tegelikult suht kesine tulemus. Mingil imelikul kombel osutusid Yokohama A520 street performance rehvid Sauga ringraja peal ülilibedateks - aeglasemates kurvides lasin külg ees nigu kruusa peal. Ja 3,5 raundi järel hävisid välimised rehvid pea täielikult, mistõttu jäi mitu sõitu sõitmata. Aga muidu oli väga lahe:)...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 07.07.03 07:40 Tsiteeri


Neid aegu ei tasu nii tõsiselt võtta, autod on ju väga erinevad ja palju sõltub ka konkreetse raja nippide tundmises. Kui seal esimest korda sõita, siis peab ikka tõsine käpp olema, et kohe õiged trajektoorid leida. Ka rinkamehed tiirutavad neile tundmatul rajal 20-30 ringi läbi trajektoore otsides, enne kui kiiresti sõitma hakkavad. Eelmises OT teemas tqhq's andis Garfield paar head soovitust rajasõiduks, teen siia copy/paste ehk on kellegil abi:

Tsitaat:
Kõigile sõitjatele. Mille kallal sõitjad võiksid vaeva näha ja harjutada.
1. Enamusel kipub kurvide sisekülgedesse palju ruumi jääma - ehk kasutamata ala, sama on vahel ka välisäärega - 1m on enamusel varuks.
2. Täpne sõit - ehk püsimine õigel trajektooril. Hea on öelda, aga sõitma peab peaga. Võtmesõnad on konsentreerumine ja meelde jätmine - 5 ringi ja kõik erineval trajektooril - see näitab, et sõidetakse ühte kurvi ja kui see hästi läbitud sai, tekkib mõnulemise koht - aga järgmine kurv on juba tulekul ja pidurdusmaa või sellele sättimine hiljaks jäänud. Mina sõidan tavaliselt 1 aste ette, ehk mõtlen alati järgmisele elemendile ja püüan hetkel läbitava elemendiga ennast nagu järgmise jaoks "ette valmistada", et mul oleks järgmisesse elementi jõudes maksimaalne võimalus (auto asend, kiirus jne). Ja kurvikompleksides peab ette mõtlema 2 või 3 elementi...
3. Trajektoore õppige linnaliikluses - igatsugu kurvid ja keerutamised - võtke teekatte märgistuse välisäärde, siis roolid sujuvalt kurvi sisse ja rooli korrigeerimata kogu kurv läbi nii, et sisekurvis rattad äärekivi/teekatte joone juures ära käivad. Kurvist väljudes sujuvalt rooli järgi ja jälle välisäärde. Eriti hea on neid elemente harjutada seal, kus iga päev sõidad - ehk endale tuntud kurvid. Kiirus ei pea seejuures üldse suur olema - legaalsest täiesti piisab. See annab lõpuks tulemuse, kus õige trajektoori valik muutub kiiremaks - saabudes suvalisele ringrajale võib peale 3-4 ringi juba kiirust tõsta ja hakata juba nii trajektoori täpsustamine kui ka pidurdusmaadega tegelema.



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.7% - SQL: 52.3%]