Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Raceboy[/i] Minu tähelepanek oli eelkõige suunatud sellele, et aeg (ET) ei ole absoluutselt ainuõige kriteerium määramaks, kas auto vajab parendatud turvavarustust või mitte. See toimib nt liimirajal, kus ei ole ulme-halba pidamist, kuid mitte meie asfalt- või betoonkattega radadel. Viletsa pidamisega 13s kuid samas 220+ km/h 400meetril sõitev auto on selgelt ohtlikum, kui 10,x s sõitev masin, mille kiirus piirdub nt 200 km/h-ga. Näide: soomlaste põrnikas 10,3s @ 196 km/h, Shabalini Civic 10,5 s vist @ 200 km/h vs Reno 338 Turbo, mille aeg oli 11,x s aga lõppkiirus 219 km/h. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.3%
- SQL:
75.7%
]