Lehekülgi: 1 2 |
maxo
huviline
Registreerunud 22.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 "97"
|
postitati 21.03.11 11:01
|
|
|
SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Tere,
Üritus toimub vanas heas vormis, Tänu kiirabi/tuletõrje kohalolule on sellel aastal Lubatud ka mootorrataste osavõtt, mootorratta
ettevalmistus peab vastama BHRA tehnilistele nõuetele, ka õlikorgi splint ja loomulikult kogu juhi turvavarustus. Palume sõitma tulla ainult kogenud
sõitjatel, kes on vähemalt korra varem osavõtnud kiirendusvõistlusest.
Sõitjatele on pilet 17.- ( et vähendada järjekorda) sisaldab 1 juhi piletit..
Pealtvaatajatele 4.-
Tagasisõit on ringiga mööda esimest rada (et vähendada järjekorda) tagasiteel kiiruse piirang 50KM/h
Sõidu ajad kuulutatakse välja kohapeal mikrist ja hiljem tulevad kõik ajad foorumisse.
Üritusel on kohalt toitlustus, toaletid ja veel palju muud huvitavat.
Väljumisel kaotab pilet kehtivuse.
KLUBIDE OSA
Autoklubidele on soodsam osavõtutasu. Vastavalt klubipoolt teatatud autode arvule, broneeritud parkimise ala, mille piiramise, parkimise ja kujunduse
eest hoolitseb klubi ise. Osavõtjate arvust saab teatada eili@driftime.ee või +37256233018
BURNOUT KING
Burnouti rändkarika võistlusele Burnout king 2011 on võimalik registreerida saates sõnumi Sallule +3725289380. Võitlsus koosneb 3 osast.
1. Osavusõit: 2 koonuse vahel 2 min
2. Vabakava 1 min
3. Grande finale, kes lõpetab rehvid esimesena.
Miinimum kasutatav rehvimuster 3mm kulumisjoonest, kasutada võib ainult suverehve ja mitte kitsamaid kui 205
Burnout king 2007 Renaldo Madfrog Mägi
Burnout king 2008 Marko DK Opmann
Burnout king 2009 Ken Biturbo Kasch
Burnout king 2010 Maero V8 Pruul
Burnout king 2011 Võid olla sina
Üritus kooskõlas Eesti autospordi liidu alakomitee, Haapsalu politseis, Kaitseliidu ja Vallaga.
Ootatud on kõik sponsor- ja partnerluspakkumised.
Kui keegi soovib toetada, ennast reklaamida või muudmoodi osa võtta üritusest, siis 5289380 või sallu@driftime.ee
Valdkonnad:
aiad
aedade transport http://www.restepi.ee
helitehnikap
prügikastid ja vedu http://www.db-hp.ee
auhinnad http://www.atoy.ee http://www.db-hp.ee http://
http://WWW.DB-HP.EE paneb välja super eriauhinna kõige kreisimalt riietunud seltskonnale.
Selle aasta dresscode PIMPS and BICHES
Võistluse juhend
1. Võistluse andmed
1.1 Võistluse nimetus: SR Opening 2011 Avalaks (Kiirendushooaja avamine.)
1.2 Võistluse statuut: Klubisisene, Streetrace.org
1.3 Võistluse toimumise koht: Kiltsi lennuväli, ridala, Haapsalu
1.4 Võistluse toimumise aeg: 23.04.2011
1.5 Võistluse ajakava:
10:00 Avatakse pääsla
10:30 Sõitjate koosolek ja ürituse lühitutvustus
11:00 Avatakse rada võistlejatele
17:00 Suletakse kiirendusrada
17:20 BURNOUT KING 2011 (kummipõletamise võistlus)
18:00 Ürituse pidulik lõpetamine
1.6 Võistluse korraldajal on õigus teha ajakavas muudatusi.
2. Võistluse korraldamine ja juhtimine
2.1 Võistluse peakorraldaja andmed: Kristjan Salmre +3725289380
2.2 Võistlus peetakse vastavalt EAL Võistlusmäärustikele ja käesoleva Juhendi alusel kooskõlas FIA Spordikoodeksiga.
2.3 Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele (Lisa 1), käesolevale juhendile ning üldlevinud heade
käitumise tavadele.
2.4 Võistlust juhivad Eal-i poolt kinnitatud ametnikud, kohtunikud
2.5 Võistluste juht/Peakohtunik: Kristjan Salmre 135/EAL
Võistluste sekretär ja sekretariaat: Eili Orumägi
Tehniline kontroll: Henry Karming, Kalle Nõlvik Eal/tehniline 3
Peaajamõõtja: Kristjan Salmre
3. Osavõtjad, võistlusautod ja võistlusklassid
3.1. Võistlusest võib osa võtta ka kehtivat sõitjalitsentsi omav isik. Võistleja peab tundma võistlusreegleid ja neid aktsepteerima.
3.2 Kasutada võib kõiki Riiklikus Autoregistrikeskuses või välisriigi vastavas registris arvel olevaid sõidukeid, mis vastavad käesolevate reeglite
nõuetele.
3.3 Võistlusest osavõtja on kohustatud esitama check in’is ja/või sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus auto tehnilise passi vm vajalikud dokumendid
(k.a isikut tõendav dokument, juhiluba, vm).
3.4 Võistlusauto peab vastama Kiirenduse alaliidu poolt kehtestatud reeglitele. Ei pea omama kehtivat ülevaatust ega kindlustust.
3.5 Võistlus on mõeldud ainult autodele.
3.5 Võistlusklassid.
Võistlusklassid puuduvad, sõidetakse paaris ja iga paari võitja on konkreetse sõidu võitja.
4. Võistlusele registreerimine
4.1. Võistlusel osalemiseks peab iga sõitja täitma registreerimisvormi ning tasuma osalemistasu.
4.2 Eelregistreerimist ei toimu (Autoklubidel on võimalik broneerida parkimis ruum)
4.3 Kohapealne registreerimine toimub: 10:00-16:00
4.4 Osalemistasu eelregistreerinud klubidele on 12.-
4.5 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 17.-
4.6 Osalemistasu maksmine toimub kohapeal sularahas.
4.7 Osalemistasu sisaldab võistleja ja võistlussõiduki pääsu võistluspaika.
4.8 Registreerimiseks vajalikud andmed: võistlussõiduki omaniku ees-ja perekonnanimi, sõiduki mark ja mudel, valmistamisaasta, mootori töömaht ja
võimsus vm nõutud andmed. Allkirjastatud leping korraldaja ja võistleja vahel.
5. Võistluse läbiviimise kord
5.1 Võistlusdistantsi pikkus on ¼ miili, ehk 402,33 meetrit.
5.2 Võistlus koosneb ajasõitudest
5.3 Juhul kui võistleja ei ilmu õigeaegselt stardijoonele, loetakse ta kaotajaks.
5.4 Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui Starter on andnud
vastava loa.
5.5 Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid Starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone tuleb
tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada otsast peale.
5.6 Iga võistluse eel on kohustuslik läbida „check in” ja registreerida ennast konkreetsele võistlusele. Check in’is kontrollitakse võistleja
dokumente, jagatakse välja võistlusel osalemiseks kõik vajalik materjal ning kantakse võistleja võistluse protokolli. Ainult check in’i ja tehnilise
ülevaatuse läbinud võistlejad kantakse konkreetse võistluse protokolli.
5.7 Sõiduki võistluseelne ülevaatus:
5.7.1 Sõiduki ülevaatus toimub selleks määratud ajal ja kohas, kas võistluse paigas või enne võistlust, vastavalt määratud kuupäevadele ja kohale.
Võistleja kohustus on sõiduki õigeaegne toimetamine ülevaatuse kohta.
5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele,
võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus
saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.
5.8 Ilma võistlusnumbrita võistlussõidukeid starti ei lubata.
6. Karistused
6.1 Võistleja kuulub karistamisele alljärgnevatel juhtudel:
6.1.1 Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele.
6.1.2 Sõiduk ei vasta ohutusnõuetele või on sõitnud välja kiirema aja, kui tema turvavarustus võimaldab.
6.1.3 Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala.
6.1.4 Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal.
6.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.
6.1.6 Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu stagemisel enne starti ja peale pre-stage joone ületamist.
6.1.7 Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (20 km/h või 50km/h) mittekinnipidamine.
6.1.8 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine.
6.1.9 Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.
6.1.10 Juhul kui võistleja ületab raja keskjoone ja peale seda juht jätkab kiirendamist (ei lase gaasi järele) ning seejärel tekitab kahjustusi
ajavõtusüsteemile või kui võistleja tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile rohkem kui korra ühe võistluse käigus või on tuvastatav tema süülisus kahju
tekitamisel, kuulub tekitatud kahju hüvitamisele. Iga purustatud anduri maksumus on 200 Eur
6.1.11 Juhul kui võistlusmasinast valgub rajale õli, ning autol puudub mootori alune õlipüüdmismatt, või jahutus- või pidurivedelikku, rohkem kui üks
kord võistluse jooksul, on võistleja kohustatud maksma trahvi 500eur
6.2 Võistleja langeb eliminaatorist välja, kuid jääb lõpp-protokolli selleks hetkeks saavutatud tulemusega alljärgnevatel juhtudel.
6.2.1 Hilinemine stardialale.
6.2.2 Ei ole võimeline startima, mootor ei käivitu, muu tehniline rike.
6.2.3 Valestart, süttib foori punane tuli. Juhul, kui mõlemad võistlejad teevad valestardi, vähem varastanu võidab.
6.2.4 Sõit üle rajale märgitud kesk või äärejoone või kujutletava keskjoone ületamine ja rajalt väljasõit. Erandiks on ohtliku takistuse vältimine,
sellisel juhul antakse kordusstart.
6.3 Muud tingimused
6.3.2 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt
(k.a. boksiala) lahkuma.
6.3.3 Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid.
6.3.4 Võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) ei tohi neile ettenähtud ajal - vahetult stardile eelnenud ajal ja/või stardi
sooritamise momendil kuni stardi lõppemiseni, stardialal viibida.
6.4 Karistus võib olla:
6.4.1 Hoiatus.
6.4.2 Rahaline karistus, summas 25 kuni 200 Eur.
6.4.3 Kohene diskvalifitseerimine.
6.4.4 Muu karistus, mis on määratud käesoleva juhendi punktis.
6.5 Otsuse võistleja karistamiseks teeb võistluse Peakohtunik.
6.6 Karistuse määrab ˛ürii ja karistuse määr sõltub rikkumise iseloomust ja juhtumi tagajärgedest.
7. Tulemuste arvestamine
7.1 Võistluspäeva ajad avaldatakse hiljemalt 4 tööpäeva jooksul aadressil http://www.streetrace.org
9. Autasustamine
9.1. Võistluspäeva jooksul jagatakse auhindu erinevate efektide eest, auhindu jagab peakorraldaja.
9.2. Sponsoritel on õigus välja panna eriauhindu.
10. Võistluse üldtingimused
10.1 Võistlejate ja registreerijate koosolekust osavõtmine on kohustuslik.
10.2 Kõik tekkinud küsimused ja probleemid mis juhendis ja tehn. tingimustes pole kirjeldatud lahendab võitluse ˛ürii v. Peakohtunik kohapeal,
võistlejat soosides.
10.3 Võistlusest osa võtta soovivate võistlejate arv on piiratud. Võistluspäevast saavad osa võtta kuni 200 sõitjat.
10.4 Võistlustrassi läbimisel võib peale juhi autos olla 1 kõrvalistmereisija, kes peab samuti olema kinnitatud turvarihmadega ja kandma kiivrit,
kaassõitja ei või olla alkoholi joobes.
10.5 Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
10.6 Võistluskäigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud ainult temale ettenähtud boksis.
10.7 Võistleja, kes ei allu korraldaja korraldustele eemaldatakse võistluse territooriumilt.
10.8 Võistleja peab järgima võistluse kodukorda, täitma reegleid ja kohtunike korraldusi.
10.9 EAL ja Korraldaja ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Registreeritud võistlusel litsentsi omavate võistlejate
poolt tekitatud õnnetuste ja võimalike avariide tagajärjel tekkinud kahjud korvab kindlustus.
10.10 Võistleja on kohustatud võimaldama EAL või korraldaja poolt autodel esindada oma reklaame, vastavalt rahvusvahelistele võistlusmäärustele.
11. Sissepääs võistlusalale
11.1. Sõidukite sissepääs
11.1.1. Alale pääsevad kõik võistlusele registreerunud võistlusmasinad
11.2. Isikute sissepääs
11.2.1. Tasuta pääsevad alale kõik registreerunud ja osalemistasu tasunud võistlejad ja mehhaanikud.
11.2.2. Vajadusel võib korraldaja nõuda isikut tõendavat dokumenti.
11.3 Stardialale ja võistlusrajale (stardikaare alt algav ala) sissepääs on lubatud vaid võistlusautol, võistlejal ning ametlikult registreeritud
mehhaanikutel. Stardialal kõrvaliste isikute viibimine on rangelt keelatud. Võistlejaga seotud kõrvaliste isikute stardialas viibimine võib
võistlejale kaasa tuua karistuse.
12. Võistluste üldküsimused
12.1. Korraldajad tagavad võistluspaigas tasulise toitlustamise.
12.2 Korraldajad tagavad CO kustutite olemasolu.
12.3 Teadetetahvel:
Kiirendusvõistlusel käitumise kodukord ja juhend kiirendajatele.
1. Üldised reeglid
1.1 Mistahes viisil ohtlikult käituvad võistlejad ja muude kohalviibivate sõidukite juhid ning võistleja meeskonna liikmed kuuluvad
diskvalifitseerimisele võistluselt ja/või võistluspaigast füüsilisele eemaldamisele.
1.2 Üldine kiiruse piirang väljaspool võistlusrada on 50 km/h ja bokside piirkonnas on kiiruse piirang 10 km/h. Tagasisõidu alal 50km/h
1.3 Bokside piirkonnas juhindutakse manööverdamisel parema käe reeglist.
1.4 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine tähendab kohest diskvalifitseerimist.
1.5 Lähi-, päevasõidu-, kaug- jm tulede kasutamine on vastavalt korraldaja poolt esitatavatele nõuetele.
2. Enne starti
2.1 Stardirivis oodates ole rahulik ja ära tee rumalusi (rehvide soojendamine, vajaduseta kiirendamine, jms.). Oota kohtuniku märguannet, et siseneda
stardi-alasse!
2.2 Kui starter tõstab käed horisontaalselt külgedele, võid teha burnouti ja sõita starterini. Seejärel jää rahulikult stardiluba ootama.
2.3 Kui starter tõstab käed pea kohal risti, siis on võistlus ajutiselt katkestatud. Sel juhul seiska mootor ja jää sõidukisse ootama edasisi
korraldusi.
3. Start
3.1 Kui starter näitab kätega foori poole, tohid sõita stardijoonele ja alustada STAGE'imisega.
3.2 Stardijoonele minnes esmalt jälgid PRESTAGE-tulesid. Kui need on süttinud, siis sõida veel ca. 15 cm edasi, kuni süttib STAGE ja seejärel jää
starti ootama. Peale seda, kui mõlemad sõidukid on stage'inud, antakse start lähisekundite jooksul.
3.3 Peale pre-stage'imist on kaasvõistleja suhtes viisakas ära oodata, kuni ka tema on pre-stage'inud ja alles siis lõplikult stageda. Kohene lõplik
stage'imine on ebaviisakas ja amatöörlik ning seda peaks kindlasti vältima.
3.4 Stardis olles fikseeri kindlalt oma sõiduk paigale; kui enne starti vajud kasvõi kogemata üle stardijoone, siis see tähendab automaatselt punast
tuld. Eliminatoris tähendab punane tuli automaatselt kaotust.
3.5 Kui sul tekkib kahtlus oma stardi korrektsuses või sa näed enda ja/või kaasvõistleja fooris punast tuld, siis alusta kindlasti sõitu ning sõida
rada lõpuni läbi - aja saad sa kirja ka vaatamata punasele tulele.
4. Sõit
4.1 Sõida kindlalt oma rajal, mitte kunagi ei tohi väljuda kogu distantsi vältel oma rajalt.
4.2 Kui sõidukiga sõidu ajal midagi juhtub, siis pead sõitma raja lõpuni. Mitte kunagi ei tohi keerata poole raja pealt pealt ära. Vedeliku lekkimise
korral peata esimesel võimalusel rahulikult sõiduk ja seiska mootor, jäädes oma sõidurajale.
4.3 Kui auto muutub rajapeal liikumisvõimetuks, siis kutsu abi. Ära hakka ise autot suvalises suunas lükkama.
5. Peale sõitu
5.1 Peale sõitu pidurda rahulikult hoog maha, ära tee peale finishit äkkpidurdust.
5.2 Tagasisõit toimub raja lõpust paremale keerates mööda kõrval rada.
5.3 Tagasipööramiseks kasuta selleks ettenähtud kohta. (märgistatud koonustega)
5.4 Tagasisõiduteel ära sõida kunagi kiiremini kui 50 km/h. Tagasisõiduteel kihutajaid ootab kohene võistluselt diskvalifitseerimine.
5.5 Kui ükskõik kumb sõiduk on peatunud tehnilisel vms. põhjusel enne tagasipöördeala, ei tohi teine sõiduk siirduda tagasisõiduteele enne, kui on
saanud korraldajatelt vastava loa.
5.6 Tagasipöördel ja tagasisõidul kasuta kindlasti suunamärguannet andmaks aegsasti kaasvõistlejale oma kavatsetavatest manöövritest märku.
5.7 Jõudes tagasi pääslasse näita kontrollijale käepaela ja auto kleebist.
Nelivedu puudu...
|
|
|
|
Setu
huviline
Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.04.11 17:52
|
|
|
SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
Palju sinna rahvast plaanib minna
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 03.04.11 17:59
|
|
|
Hetkel plaanin minna, aga mitte sõitma.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.04.11 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Setu
Palju sinna rahvast plaanib minna |
Kui masina kokku selleks ajaks saab, siis ehk.....
OT.Üks 2,7 on uue ringiga klubis tagasi
|
|
|
|
Setu
huviline
Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.04.11 18:03
|
|
|
Enam vähem
|
|
|
Veiko
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: Keila-Joa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B8 RS4 avant, Hummer H2.
|
postitati 06.04.11 10:37
|
|
|
Tulen ise ka prooviks auto järgi. Aga kas keegi korraldaks, et läheks koos klubiga siis odavm ja kindlasti huvitavam. Ka lubatakse ju parkimis ala.
Ise vähe arvutis, koguaeg sõidus.
|
|
|
lepmaa2
huviline
Registreerunud 03.09.10
Asukoht: Helsinki/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition turbo Quattro, Volvo XC60,Audi A6 Allroad, Audi S4B5 Avant
|
postitati 06.04.11 14:26
|
|
|
Ka plaanis tulla ja võibolla korra autotki proovida
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 06.04.11 18:30
|
|
|
Kohale tulen, kas sõidan ka ei tea veel.
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
Setu
huviline
Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 17.04.11 18:00
|
|
|
Kas minnakse sinna klubi nime all või kas keegi teab midagi ja äkki
teeks mingi laagri maksi juures väikse kogunemise ja väljuks sealt mingi pundiga näiteks kell 9 liiguks maksist välja
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 17.04.11 18:54
|
|
|
Tsitaat: |
Kas minnakse sinna klubi nime all
|
Kindlasti mitte.
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 22.04.11 20:10
|
|
|
Keegi Pärnust sooviks auto peale tulla, sümboolne € sõidu eest ning saame kõik odavamalt läbi
56185617 ning uuri mis seis on
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 23.04.11 06:37
|
|
|
Kes keila poolt tahab minna siis 56713314.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.11 21:19
|
|
|
Nii üritus läbi.
Kas keegi teab nende kahe audi(s6 ja 200) kohta ka mingit infot(kui võimas mootor jne),mis seal hästi sõitsid?
Minuarust võitis S6 ja silmailu pakkus ka vana audi 200,mis maru hästi liikus.
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.11 21:32
|
|
|
Huvilisena sa neid teemasi ei näe.
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 25.04.11 04:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
silmailu pakkus ka vana audi 200,mis maru hästi liikus. |
Ei liikunud see 200 midagi nii häst nagu eeldanud oleks. Viga on ka teada miks
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.11 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maxo
3.3 Võistlusest osavõtja on kohustatud esitama check in’is ja/või sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus auto tehnilise passi vm vajalikud dokumendid
(k.a isikut tõendav dokument, juhiluba, vm).
3.4 Võistlusauto peab vastama Kiirenduse alaliidu poolt kehtestatud reeglitele. Ei pea omama kehtivat ülevaatust ega kindlustust.
4. Võistlusele registreerimine
4.1. Võistlusel osalemiseks peab iga sõitja täitma registreerimisvormi ning tasuma osalemistasu.
4.2 Eelregistreerimist ei toimu (Autoklubidel on võimalik broneerida parkimis ruum)
4.3 Kohapealne registreerimine toimub: 10:00-16:00
4.4 Osalemistasu eelregistreerinud klubidele on 12.-
4.5 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 17.-
4.6 Osalemistasu maksmine toimub kohapeal sularahas.
4.7 Osalemistasu sisaldab võistleja ja võistlussõiduki pääsu võistluspaika.
4.8 Registreerimiseks vajalikud andmed: võistlussõiduki omaniku ees-ja perekonnanimi, sõiduki mark ja mudel, valmistamisaasta, mootori töömaht
ja võimsus vm nõutud andmed. Allkirjastatud leping korraldaja ja võistleja vahel.
5.6 Iga võistluse eel on kohustuslik läbida „check in” ja registreerida ennast konkreetsele võistlusele. Check in’is kontrollitakse võistleja
dokumente, jagatakse välja võistlusel osalemiseks kõik vajalik materjal ning kantakse võistleja võistluse protokolli. Ainult check in’i ja tehnilise
ülevaatuse läbinud võistlejad kantakse konkreetse võistluse protokolli.
5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele,
võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus
saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.
|
Tean, et minu antud postitus ei muuda mind karvavõrdki populaarsemaks aga küsin siiski.
1. Millistele andmetele tuginedes te kontrollite autode indeksitele vastamist?
2. Palun lisage siia kõik andmed või siis reg. ankeedi koopia, millised andmed on nõutud võistlejalt.
3. Mida te olete tahtnud võistlusjuhendis öelda sellega, et võistlustelt eemaldatakse sõidukid, millede turvavarustus ei vasta nende poolt võistluste
käigus saavutatud aegadele?
4. Kes teie meeskonnas vastutab selle eest, et autod vastutaksid ohutusindeksitele? Seda nii tehnilises kontrollis kui ka võistluste kestel.
PS! Kui te ei suuda või mingil muul põhjusel ei vasta sellele küsimusele siin foorumis, tõstatan selle küsimuse mujal.
NB! Tean, et on inimesi, kes võiksid seda isiklikult võtta. Ärge võtke. Küsimus on milleski muus.
EDIT: SR link
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
dellu
huviline
Registreerunud 10.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.11 10:46
|
|
|
Küsimusega natuke hiljaks pole jäänud, üritus oli ju laupäeval (23.04) juba ära. Mingit registreerimisankeeti ju polnudk, vähemalt kui oldi klubina.
|
|
|
TurboSlava
huviline
Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 5X Audi 100 sedaan c4
|
postitati 25.04.11 10:52
|
|
|
Ma ei suuda vastamatta jätta lihtsalt. Siukeste härrade pärast nagu eelkõneleja (maku) , need põnevamad üritused ära keelatakse. Kui seda sr.org
hooaja avamist ja lõpetamist poleks. Siis poleks mitte midagi vaadata siin eestimaal.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.11 10:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dellu
Küsimusega natuke hiljaks pole jäänud, üritus oli ju laupäeval (23.04) juba ära. Mingit registreerimisankeeti ju polnudk, vähemalt kui oldi klubina.
| Aeg pole antud juhul määrav. Küll aga on oluline, milliseid andmeid ja millisel kujul (suuliselt, kirjalikult) nõutakse võistlejat
teie võistlusel.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.11 10:55
|
|
|
Maku:
2.1 Võistluse peakorraldaja andmed: Kristjan Salmre +3725289380
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.11 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Maku:
2.1 Võistluse peakorraldaja andmed: Kristjan Salmre +3725289380 |
Oleksin ma tahtnud seda asja telefoni teel ajada, oleksin ammu helistanud.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
wirx
huviline
Registreerunud 21.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi TT jpt
|
postitati 25.04.11 11:20
|
|
|
Huvitav, kui Audiclubi foorumis on nii palju reegleid nagu siin on, kas siis tõesti pole ühtegi reeglit veel sellkohta, et tahtlik fleimi tekitamine
tähendaks bänni vms hüve?
Eriti naljakas on see, et neid asju hakkab nõudma keegi, kes ei osalenud, egas käinud kohal ja seda kõike peale ürituse lõppu
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.11 12:13
|
|
|
Prooviks emotsioonideta hakkama saada. Oli neli küsimust, järelikult saab olla ka nii palju vastuseid. Ülejäänud on müra, mis kedagi edasi ei vii.
Vastused võiksid olla:
1. Kontrollime autode ET-dele vastavust eelmiste aastate tulemuste, isikute sõnade ja ankeetandmete järgi;
2. Võistlejalt nõutud andmed on isiku ees- ja perekonnanimi, auto andmed..;
3. Eemaldamise all mõtleme seda, et kui auto sõidab võistlustel turvaindeksi lõhki ja enne järgmist sõitu tal ei ole võimalik autot vastavusse viia,
siis teda starti ei lubata;
4. Ohutusindeksite vastavuse eest vastutab ennekõike tehnilise pealik, kelleks antud juhul oli XX. Keerulisematel juhtudel võetakse otsus vastu
läbirääkides näiteks peakohtunikuga või veel kellegagi.
Ja nii lihtne see ongi. Palun ärme lasku emotsioonidesse.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
wirx
huviline
Registreerunud 21.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi TT jpt
|
postitati 25.04.11 12:21
|
|
|
No mis mõte sellel muud olla saab, kui kellegi emotsioonidega mängida?
Algselt postitas: tarmo
2.1 Võistluse peakorraldaja andmed: Kristjan Salmre +3725289380
Maku:
Oleksin ma tahtnud seda asja telefoni teel ajada, oleksin ammu helistanud.
Ja muideks
Maku says: Tean, et minu antud postitus ei muuda mind karvavõrdki populaarsemaks aga küsin siiski.
Mina jällegi sain teada, et üldse selliseid inimesi on olemas
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |