Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: Raceboy[/i] Ma küsiks ühe retoorilise küsimuse. Kumb auto on ohutum/ohtlikum, kas masin, mille ET on 10,x s lõppkiirusega 200 km/h (või 190, 180 vms km/h) või masin, mille ET on 13 s aga lõppkiirus 225-230 km/h? Selgituseks, et esimesel autol peab reeglite kohaselt turvakaar/puur olema, teisel EI PEA. [/quote]Olen sellest juba ammu rääkinud ning olgugi, et ma enam tehnilise kohtunik pole (omal initsiatiivil), olen andnud nõusoleku osalemaks uute reeglite (pika distantsi) väljatöötamisel. Ja noh, mis seal salata, mitmed on mulle peale pika distantsi puudulikele reeglitele viitamist "ala väljasuretaja" tiitli omistanud. EDIT: [url=http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=78974&page=2]SIIT TEEMAST[/url] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Lisan natuke täpsustavat informatsiooni. Kõige pealt [b]indeksi lõhki sõitmine[/b]. INDEKSID jooksevad 13.999, 11.999, 11.499, 10.999, 9.999, 8.499 ja +217 km/h. Ehk siis need on punktid, kust maalt tulevad autodele ja/või võistlejatele lisanõuded. Olgugi, et senine võistlusjuhend keelas edasisõitmist - [i]Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia[/i] - siis sellel mingit inimlikku selgitust ei näinud ja see punkt läks muutmisele. Iseenesest mõistetavalt suhtutakse rangemalt sellisel juhul, kui 12 sekundi auto hakkab kaheksaid paugutama. [/quote] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Lisan siia nüüd ühe enda arvamuse/seisukoha. Puudutab see reegleid [b]lõppkiirusvõistlus vs drag[/b]. Minu seisukoht on, et iga auto peab lõppkiirusvõistlustele tulles vastama ka oma dragi indeksi nõuetele. Seda sellele põhjusel, et minu arvates pole vahet, kui pikka distantsi auto läbib, ohutus/ohtlikus ei kao kuhugi. [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
19.6%
- SQL:
80.4%
]