Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Kuna siinne jutulõng võib liialt venima jääda, siis hoian aega kokku. Nimelt, milles on probleem? Probleem on selles, et rahvasuus levib legend "see on ju SR üritus, seal ei kontrollita midagi". Tahtsin siis avalikult välja küsida, kuidas ajalood on. Ja reaalselt ma tean ise, et ega ikka ei kontrollitud küll (ei suuliselt ega kirjalikult), millises seades näiteks Janise auto oli (sorry Janis, et sind siia sisse tõin). See, et ta eelmine hooaeg sõitis turvakaare indeksi pauguga lõhki, ei olnud ilmselt isegi mõttes kohtunikul, kes tema autot kontrollis (aga see on ainult oletus). Seal kapoti all oleks võinud olla 300 jõudu, samuti ka 800 jõudu ning keegi poleks talle kätt ette pannud. Ja see on halb. Miks on see halb? Halb on see sellepärast, et korraldaja üks eesmärk on üritus läbi viia ohutult. Olles varasemalt korduvalt kuulnud sarnaseid linnalegende SR ürituste kohta, ei saanud ma enam seda küsimust avalikult küsimata jätta. Korraldajal peab ka mingi vastutus olema! Võistlusjuhend. Teate, ma olen vist üks väheseid inimesi, kes seda üldse loeb. Tsiteerin teie võistlusjuhendit: [quote][i]Algselt postitas: maxo[/i] 5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. [b]Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia. [/b][/quote] Kui te kasutaksite kehtivatele nõutele vastavat juhendit, siis teaksite, et seal on indeksite lõhki sõitmise kohta kirjas nii: [i]5.7 Kui võistlussõiduk sõidab kiiremini tema võistlusklassile määratud kiirusindeksist, siis ajasõitudes ei lähe antud sõit eliminaatorite koostamisel arvesse ja eliminaatorsõidus loetakse antud sõidus (rohkem) kiirusindeksi ületanud võistleja kaotajaks. Alates järgmisest võistlusest tuleb võistelda uuele indeksile vastavas klassis. 5.8 Kui võistlussõiduk sõidab kiiremini konkreetselt antud sõidukile määratud kiirusindeksist (kuid mitte kiiremini tema võistlusklassile määratud kiirusindeksist), siis järgmiseks võistluseks tuleb sõiduk viia vastavusse uuele kiirusindeksile kehtivate turvanõuetega. 5.9 Erandina võib jätkata võistlemist samas klassis või ilma sõidukit uutele turvanõuetega vastavusse viimata, kui sõidukile on tehtud tehnilisi muudatusi, mis muudavad ta aeglasemaks. Vastavad tehnilised muudatused tuleb kindlasti eelnevalt kooskõlastada tehnilises komisjonis. [/i] Miks ma tean seda nõuet praktiliselt peast? Sest ma ise olin selle muudatuse algataja. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.7%
- SQL:
76.3%
]