Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
elar

 postitati 06.03.05 09:51
Tsitaat:
Algselt postitas: prr

ull peast :)

inimene on tank. nendel sirgetel oleks saanud vabalt 120-130 sisse, mis sa arvad, kas oleks otstarbekas sellist asja jäärajal suvalistele inimestele lubada? pealegi osati üks forester niimoodi ära lõhkuda, millest keegi aru ei saanud, kuidas see toimus. ja seda juba väikestel kiirustel.

...


pole seda uuemat roolis olles läbinud. Aga eelmine nõudis sõiduoskust ja mina vaatasin need kurvid ennem jalapeal läbi enne kui suurtel kiirustel sisse tormasin, niiet polnud seal hullu miskit.
Mis rehvid teil sellel hõbedasel Imprezal all olid? Kui proovimas käisite, siis ei tahtnud ta kuidagi otse liikuda ( aga võib olla lihtsalt tundus nii).
Maanteel pole mõtet tulla katsetama kuna teed hetkel nii puhtad, et sõidumõnu ei saa :P
prr

 postitati 06.03.05 09:15
Tsitaat:
Algselt postitas: elar
to prr:miks rada nii palju sai ümber tehtud?oli ju hea kiire rada kus oleks saanud subaru õigeid võimeid näidata?

ull peast :)

inimene on tank. nendel sirgetel oleks saanud vabalt 120-130 sisse, mis sa arvad, kas oleks otstarbekas sellist asja jäärajal suvalistele inimestele lubada? pealegi osati üks forester niimoodi ära lõhkuda, millest keegi aru ei saanud, kuidas see toimus. ja seda juba väikestel kiirustel.

see nn esialgne rada oli jube igav ja täiesti ohtlik, kuna kiirused läksid väga suureks. ja pole ju mõtet lihtsalt ringiratast tiirutada. jäärajal peab ikka olema erinevaid kurve, et saaksid natukenegi 4veo mõnu tunda. sirgetel pole ju 2 või 4 veo vahet tundagi...seda kuidas auto suurematel kiirustel käitub, saad proovida veel kuni teisipäevani tartu esinduses.
elar

 postitati 06.03.05 07:48
tundus kõva üritus olevat. Kahju, et ise linnas selle ajal pidin olema muidu oleks tulnud teinud kah mõned kiiremad ringid.
to prr:miks rada nii palju sai ümber tehtud?oli ju hea kiire rada kus oleks saanud subaru õigeid võimeid näidata?
rax21

 postitati 06.03.05 07:10
Sai ka siis käidud sõitmas erinevate subarutega siinkohal tänud prr ile, tänu kellele sain ma ültse sõita ja päevale pani punkti istuda siis tema s6 kõrvalistmel viimased 2 ringi :D :D :D

Veelkord tänud prr'ile
prr

 postitati 04.03.05 20:23
Olete oodatud Subaru talvepäevale Tartu lähedal Ilmatsalus, mis toimub 05.03.2005 kell 11. Toimumiskoht on Ilmatsalu hotelli taga asub järv, tegu siis jäärajaüritusega. Esindatud on kõik Subaru mudelid, välja arvatud Impreza STI ( WRX on kohal ).

Tulge ja proovige erinevalid mudeleid.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 22.3% - SQL: 77.7%]