Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi V8 4.2- 1992 - ergoh
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ergoh[/i] Kuna süda ei andnud ikka rahu,et mis asi ikkagi see Audi V8 on, siis sai Tartusse ühte vaatama minna. Tundus täitsa normaalses korras olevat. Eks neid vigu seal ikka silma jäi, enamus siiski iluvigade näol. Olen sellega siis nüüd juba kuu aega sõitnud. Muljed on positiivsed. Eks juppide hind ole kallima võitu, aga kuna auto mul rohkem hobi jaoks, siis ei ole siin kurta midagi. Peale ostmist sai kohe hakatud elektrivigu likvideerima. Püsikiirusehoidja ei toimetanud. Omanik ütles,et mingi aeg lõpetas töölepingu. Otsisin, mis ma otsisin, aga aju ma sellel ei leidnud. Lõpuks leidsin vaid rippuva pistiku, mis tundus õige olevat. Ostsin siis uue aju, jootsin üle. Piduripedaali lüliti tihendi samuti vahetasin ära ja tööle ta hakkas. Teine suurem probleem oli elektriistme mälud. Lülitiploki kallal oli jõudu kasutatud. See sai korda tehtud, samuti aju üle joodetud. Ja jällegi töökorras teine. Elektripeeglitel oli õnneks vägagi lihtne viga. Toidet ei tulnud peale, ukse sees olev juhe oli ära murdunud. Pooltelje otsakene ees arvas,et võib hakata häält tegema, samuti väikene vaakumleke susistas kapoti all, küünlad olid suhteliselt väsimuse märkidega. Aga muidu midagi suurt hetkel ei olegi ette võtnud. Järgmine kuu tuleks esimesed klotsid ära vahetada, samuti rihmavahetuse aeg hakkab peale tulema. [b]Üldinfo[/b] * Värvus - must pärla * Tootmisaasta - 1992 * Mootori tüüp - ABH-4,2 206KW * Käigukast - ATM [b]Turva- ja ohutusvarustus[/b] Juhi turvapadi - ei Kõrvalistuja turvapadi - ei [b]Mugavusvarustus[/b] Elektrilised välispeeglid soojendusega - jah Elektriline katuseluuk - jah Püsikiiruse hoidja - jah 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega) - jah Kohtvalgustid - jah [b]Sisustus[/b] Nahkpolster - jah Istmekatte värvus - hele hall Sportistmed - jah Esimesed istmed elektrilised - jah Esimesed istmed soojendusega - jah Juhiiste mäludega - jah Käetugi ees (laekaga) - jah Tagumised istmed elektrilised - ei Tagumised istmed soojendusega - ei Tagaistme käetugi allaklapitav - jah Suusakott - jah Nahkkattega rool - jah Reguleeritav roolisammas - jah Iluliistud salongis - jah Jalamatid - jah Nahkkattega käigukanginupp - jah [b]Audio, video ja kommunikatsioon[/b] Stereo - originaal Kõlarid - originaal Pardakompuuter - originaal [b]Rehvid ja veljed[/b] Suveveljed - 18 Suverehvid - 225/40/R18 Talveveljed - 15 Talverehvid - 195/65/15 [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi V8 4.2- 1992 - ergoh
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
46.3%
- SQL:
53.7%
]