Teema ülevaade |
Crp
|
postitati 16.08.10 16:59 |
Autol uus omanik , nüüd võib teema edasi liigutada endiste autode alla .
|
-ErNo-
|
postitati 17.05.10 06:24 |
Mina seda stanget sinna ei kruviks. Ega ilusamaks ta vist ei teeks ja see läti tjuuning on üleültse nagu ta on
|
Crp
|
postitati 13.05.10 11:31 |
Vahepeal siis sai autole uus audio süsteem paigaldatud , tekkis väike
plaan osta selline esispoiler mida arvate , http://gup-tuning.ee/index.php?CarManufacturerId=2&carmodel=5&ProductsId=269&com=1&lang=est# ?
Hetkel siis selline , lisandus üks suvine pilt - http://www.carrating.org/car.php?17850
|
Sermon
|
postitati 12.05.10 14:03 |
Kui madalduse vastu huvi, siis on pakkuda -35mm, kui ma ei eksi.
Kaks tagumist koni reguleeritavat amorti kah üle.
Kui huvi, siis PS abiks
Tervitades
Silver
|
Crp
|
postitati 12.05.10 13:16 |
Plaan jah osta , laiem velg umbes 16tolli ja siis väike madaldus ka läbi viia ! , eks näis mis saab suvi tulemas ja saab tööga pihta hakata .
|
jokerAudi
|
postitati 12.05.10 10:35 |
Ilus on küll B3. Endalgi oli selline elukas, küll 20V mootoriga, 125kw. Kui veel ilusa randiga valuvelje saaks alla sellele 90-le, siis oleks asi
maasikas. Enda 90-l oli all 15" kärgvelg, millel kroomitud rant. Super ilus. Aga edu ja jaksu.
90 all oli sarnane velg, ainult laiema randiga ja rant oli kroomitud, keskel
kapsel kirjaga Stinnes.
|
-ErNo-
|
postitati 11.05.10 20:29 |
Küll on ilus see b3 kere! Endal kaa väga sarnast tooni b3 ja väga meeldib. Hoia siis teda hästi!
|
Crp
|
postitati 02.05.10 07:52 |
Vahepeal on saanud veel tuled eest ära võtta ja tulede klaasid puhtaks pesta , asi oli kohe hoopis teine.
Pilt - mustast klaasist http://www.orkut.com/Main#AlbumZoom?uid=13371674908818450807&pid=1271257017164&aid=1270009460$pid=1271257017164
Pilt- puhtast klaasist http://www.orkut.com/Main#AlbumZoom?uid=13371674908818450807&pid=1271257017164&aid=1270009460$pid=1271257027723
Vahe oli märgatav .
|
Crp
|
postitati 02.05.10 07:49 |
Eile ärgates vaatasin , et õues on ilus ilm . Siis saigi autost istmed välja kisutud , kuna olid kinni jäänud ja ei liikunud eriti hästi edasi ega
tagasi !
Võtsingi siis istmed välja . Puhastasin liugurid ja sooned täiesti puhtaks, määrisin ajutiselt silikon õliga ja panin tagasi . Asi oli kohe hoopis
teine , nüüd saab kerge vaevaga istmeid edasi ja tagasi liigutada .
Mõni klõps ka http://www.orkut.com/Main#AlbumZoom?uid=13371674908818450807&pid=1272782676449&aid=1270009460$pid=1272782676449
|
Crp
|
postitati 27.04.10 14:00 |
Hetkel jah üritan autot taastada ja korda teha , kui probleeme leidub siis võtan ühendust . Aitäh abi eest !
|
Tõnts
|
postitati 26.04.10 23:08 |
Kena 90, tõin ise ka endale samasuguse aga 2.3 se kunagi leedust ja mind teenis korralikult ja ka järgnevaid omanikke. Värv on väga sobiv sellisele
kerele koos 90- tuledega ees ja taga. Ilus auto. Mulle väga meeldib. Hoia ja taasta, kui muresid on võid minu poole pöörduda. Olen selliseid pidanud
ja kogemust nats on.
|
Crp
|
postitati 26.04.10 20:44 |
Autoks siis audi 90 b3 , väljalaske aastaks 1989 . Mootor 2.0 rida 5 / 85kw . Värvus- hõbedane . Esimene regristreerimine eestis 2006 aastal , eestis
siis teine omanik ! Kui auto ostsin oli ta suht halvas seisus , esiklaasi ei olnud üleni ribadeks , vajas vahetust veepump kuna lekkis , ja õliandur !
Oli ka palju mõlke , esiosa suht mõlgiline , mõlemad tiivad ja kapott . Alugus tundus kõik roosiline , kuni hakkasime autoga koju sõitma , tekkis
palju probleeme . Esiteks kui mootor soojaks läks hakkasid pöörded kõikuma 1000 & 300 vahel , vahepeal isegi suri välja kui gaasi lahti lasid ,
okei see selleks see polnud veel kõik . Auto tõin enda kodust 200 km kauguselt - 20 kraadiga . Teiseks eelmine omanik oli eriti tark ja pani radikasse
vee , muidugi seda ta ei mainind . Radikas oli poolest saati jääs , muidugi alles seda märkasime siis kui teepeal radikast tükki välja lõi , täpselt
lõdviku juurest . Sai siis - 20 teepeal vett otsitud kust iganes sai , kuna dosooli ei olnud kuskilt saada . Sai siis kuidagi koju ukertatud . Õnneks
mootor eriti kuuma ei saanud ja töötab nüüd normaalselt . Pidurid tal põhimõtteliselt puudusid , sai siis pidureid hakkata tegema . See ei olnud eriti
meeldiv vaatepilt mis paistis , esiteks üks esimene ja üks tagumine ratas olid 3 poldiga all , kuna ühel oli vint maas ja teine oli sisse puruks
keeratud . Sai siis uued klotsid pandud ja veits sadulatega mängitud kuni lõppuks tööle hakkasid , algus oli käsipiduriga see jama , et kippus ühelt
poolt peale jääma .Leidub veel palju pisivigasid , alumised liistud on otsadest lahti , esituled on kruvidega kinni kuna kinnitused katki . Tundus ,
et autol pole küünlaid ka eestis kordagi vahetatud , kuna vint oli tõesti roostes juba ! Ainuke asi mis tundub selle auto juures hea on see ,et mitte
kuskil ei ole roostet , kere kõik korras , ja summutit on eelmine omanik ka vahetanud !
Pildid - http://www.carrating.org/car.php?17850 , varsti panen veel !
|
|