Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 90 2.3 - 1991 - refined
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: simoQ[/i] Minul liigub selle 2.3, 98 kw se kohta küll nobedalt. Kuid olen Keveniga nõus, sul on odavam asjad üle vaadata ning need mis nirus seisus, välja vahetada. Nt vanatüübi R5 läks palju teravamaks kui said uued küünlad ning vist ka õhufilter ja veel mõned vidinad. Turboka peale panek on suur töö, ka mina tahtsin kuubikule 134 kw 2.1 l KG motot peale panna, kuid tö mahtuvus suur ja juhtmestik vajab ka ringi tegemist. 20 V ehk koodiga 7A mootor on tõesti pöörde pill. Niipalju kui mäletan, hakkas elu käima alles peale 4000 rpm. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 90 2.3 - 1991 - refined
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.7%
- SQL:
62.3%
]