Teema ülevaade |
indrek(clubmb)
|
postitati 27.08.09 07:38 |
Minu poolest võib teema nüüd lukku panna, kuna üks saare härra sai paar kuud tagasi selle masina omanikuks. Enne seda muidugi tuli veel palju
remonditöid teostada.
Muretuid kilomeetreid talle ja õnne selle autoga - suuremad probleemid on minu käes korda tehtud ju
|
indrek(clubmb)
|
postitati 19.04.09 13:31 |
Tsitaat: | ma sain kõik kokku 6500 ga, aga see oli 30% alega |
Ma sain kõik kokku 6500-ga, aga see oli 30% alega.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
green19
|
postitati 19.04.09 13:29 |
Kle räägib kust saab 4,2Q Amordid ja mis hinnad on. Kui otsida siis see et auto quattro on siis kahanevad tulemused nulli lähedale. :S
|
Jann
|
postitati 27.01.09 10:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: audia666
mul 2,8 mootor ja ka kaob jahutus vedelik ära, kas äkki saaks pilti kus see jubin asub ja kas võib mul üldse sama asi olla? muidu auto ilus, tahaks enda omale ka tugevamat südant |
Sama asi ei saa Sul olla, kuna 2,8 mootoril on see õlijahutus teistmoodi lahendatud. Siin on pilt, pead vist olema sisse logitud, et näha. Detail nr.
19.
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6Q/2000/262/49/3364778/
|
audia666
|
postitati 26.01.09 20:52 |
mul 2,8 mootor ja ka kaob jahutus vedelik ära, kas äkki saaks pilti kus see jubin asub ja kas võib mul üldse sama asi olla? muidu auto ilus, tahaks enda omale ka tugevamat südant
|
Andrus_V
|
postitati 17.10.08 22:32 |
Tundub, et jah V8 tüüpviga. Mul oli A8 sama mure. tegin ka DIY alateemasse vastava õpetuse. Äkki on abiks. Tihendid tasub ka uued panna.
Teema
|
indrek(clubmb)
|
postitati 16.10.08 19:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Andrus_V
Õige mootor ja korralik lisavarustus - muljet avaldav. Kas 80.- jubin oli õlijahuti ja mootori vahel olev plastikust veetoru? |
Täpselt see sama vidin jah - 80 eeki, aga k....i kui palju - maha tuli ju kõik kiskuda, isegi genekas, 2 mootoripatja ja üks mootori jalg.
Aga vahepeal tuli meelde, et selle aja jooksul sai ka õhukulumõõtja ära vahetatud, sai siis tutikas soetatud ja ka vändaandur, mis lihtsalt lambist
ära kooles. Krt jättis tee peale ka - seda ma talle ei andesta.
|
Jann
|
postitati 16.10.08 05:46 |
Ilus, väga mugav ja õige auto . Ise olen sõitnud samasugusega täpselt
aasta(30 000km), märkimisväärseid remondikulusid pole olnud. Võib-olla 5K saaks kuidagi kokku ilma korralisi hooldusi arvestamata. Järgmine saab olema
ka kindlasti 4,2 või ka 5,2. Hetkel ei hakka veel hammas peale.
PS. Ootan väikest teemat selle õlijahuti toru vahetuse kohta.
Mul 10 000 km. pärast rihmavahetus, vahetaks ka selle jubina kohe ära (tundub olevat selle mootori ainus tüüpviga), kui nagunii nina maas.
|
Andrus_V
|
postitati 15.10.08 23:00 |
Õige mootor ja korralik lisavarustus - muljet avaldav. Kas 80.- jubin oli õlijahuti ja mootori vahel olev plastikust veetoru?
|
indrek(clubmb)
|
postitati 14.10.08 14:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek(clubmb)
Aga kuna olen siiski rohkem teise saksa lipulaeva austaja, siis see audi jääb mul viimaseks mittemersuks.
|
Never say never ... |
Noh jah, kui ostaks midagi muud kõrvale, siis oleks see mingi odavam ökopill - skodad täitsa meeldima hakanud ja vaadates, mis hinnaga Superbi saab
siis jah...
|
rocket
|
postitati 14.10.08 14:43 |
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek(clubmb)
Aga kuna olen siiski rohkem teise saksa lipulaeva austaja, siis see audi jääb mul viimaseks mittemersuks.
|
Never say never ...
|
indrek(clubmb)
|
postitati 14.10.08 14:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: priidik
Kus see esimene pilt tehtud on, tahan kaa proovima minna
|
Järve selveri vastas enamvähem - sõidad viljandi manteele enne raudteed kohe vasakule metsa sisse, siis jõuad selle kõrgepingeliini alla, kus hunnik
liiva ja üks kühvel ootamas on
Kusjuures eelmise käigu S6 seal kinni ei jäänud - niipalju see kõrgus ikkam ängib rolli
|
priidik
|
postitati 14.10.08 14:10 |
Kus see esimene pilt tehtud on, tahan kaa proovima minna
|
indrek(clubmb)
|
postitati 14.10.08 08:50 |
Tervitus
Nüüdseks juba pool aastakest seda autot omatud ja lõpuks tehniliselt ka sealmaal, et võiks näitamiseks ka välja panna.
Mudel: A6 4,2 Quattro Avant (S line)
Mootor: 4,2 V8 220 kw
Kere: C5
Värvus: Hall
Lisad: Usun, et kõik, võibolla üksikud puudu, millest puudust ei tunne ka, aga navid, ja muud vidinad olemas, nahksisu ja el istmed, aknad, luugid,
peeglid, tiptronic kast - roolilt juhtimisega jne jne, kõike ei viicigi üles kirjutada.
Pealegi el.aknad ja konditsioneer pole tänapäeval enam lisavarustus, isegi mu vanal 25 aastasel mersul olemas.
Aga soetatud sai see masin sõbra käest, mis pole tegelikkuses üldse hea, aga õnneks on ta aidanud mul palju remontida ja seda viimast ole ikka palju
saanud teha.
Eks ise vist olen ka liiga pedant.
Arvete hunnik on mul siin kõrval laua peal, aga pole veel julenud neid numbreid kokku lüüa, seega umbkaudu seal xxx k maal peaks olema juba, kui lisan
veel tutikad talverehvid ka, mis esimesel nädalal soetatud said, siis jah....
Mida siis selle raha eest tehtud on?
Noh igasugused hooldused ise juba neelavad, eriti selle auto puhul, aga alustasin kohe küünalde vahetusega, revalis 185 eeki tükk, seejärel pihustite
ultraheli puhastus 1500 eeki, siis üks uus süütepool. Peale seda hakkas mootor nurruma.
Seejärel otsustasin rihmavahetuse kasuks - nii hammasrihm kogu kupatusega kui ka lamerihm - töö käigus vahetati ka üks esimene mootoripadi ja esiotsa
simmerid.
Üksikuid pukse veermikus ka saadud vahetada, aga neid ei mäletagi kõike.
Nii, kuna ülevaatusel näitas amortide test üsna nullilähedasi numbreid, siis läksid ka need vahetusse -Bilsteini B8 Sprint amordid siis ja
loomulikult ka tagumiste amortide ülemised padjad või laagrid ei saagi aru kuidas neid nimetatakse.
Ahjaa, üks pidurivoolik sai ka katki sõidetud ja esimese rattalaagri pidin ka vahetama.
LIsaks veel esiklaasi vahetuse ja ka uued Boschi kojamehed - nagu uus auto kohe
Siis muidugi ka jahutuvedeliku leke oli pidevalt suureks probleemiks, see probleem sai ka lahendatud, 80 kroonine jubin ja päev otsa tööd, töö käigus
sa ka õlivahetus tehtud, panin Valvoline SynPoweri sisse, tundub ysna hästi toimivat.
Kui nüüd tagantjärle mõtlen, siis oleks ma seda kõike ette teadnud poleks ma elusees seda autot ostnud, aga nüüd kui enamvähem korras on, siis sõita
hea küll.
Aga kuna olen siiski rohkem teise saksa lipulaeva austaja, siis see audi jääb mul viimaseks mittemersuks.
Aga paneks siis paar pilti ka ja mainiks ära, et kui kegi tahab heas korras audit, siis õige hinnaga on müügil ka.
Sorry selle eest, alguses arvasin, et quattro on jeep - aga krt ei ole ikka küll, eriti madalduspaketiga Aga labidas oli seal põõsa all olemas ja sai välja kaevatud ning põhja alt hiljem kenasti puhtaks tehtud.
|
|