Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8 TQ - 1995 - cino MÜÜDUD
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: cino[/i] Kuna juba mingit aega olen oma Audikesega ringi vudanud siis ehk lubate ma tutvustan ka seda siis teile. Autoks nagu pealkirjas kirjas, et 1995 aasta A4 1.8 Turbo Quattro ;) lisasid teavad kõik. alustame siis algusest. Nimelt sai masin soetatud alles hiljuti ja seda vahetuse teel Honda prelude 2.0 98Kw 1997a vastu. Kohe esimesest päevast hakkas rist ja vaev. Nimelt turbo ei puhunud nii nagu peab, selleks sai vahetatud solenoid, bypass, õhukulu mõõtja jne, kuid ei miskit 0,2bar nagu oli nii ka jäi. sai juba tartus Dia diagnostikas püsikliendiks peaaegu hakatud, kuna umbes 4-5 tunniste vahedega sai kontrollimas käidud. Lõppkokkuvõte oli, et hakkasin siis rahulikult turbot maha kiskuma ja oi imet, WG klapp kukkus lihtsalt küljest ära. Sjelge vaja turbot remontida. Võtsin siis kätte ja käiasin ja treisin kunagisest üle jäänud Honda Accordi tagasilla poldist siis uue klapi ning keevitasin selle korraliku moskva sulaga külge, kohe parem, sai rõhu ilusti 0,6-0,7bar'i spike'ma. muidugi sel ajal kui ma rõhu viga otsisin(3 päeva) jõudsin sisse osta A piilarile käiva kellade aluse, XS'i BOV, denso iridium küünlad, lambda, A/F meter kella, Boost'i kella, voltmeetri, magnat car-x3 3 ribalised kõlarid tagaaknale, tagatuled ning bypass'i mida enam pole üldse küljes. matsin nende esimeste päevadega autosse mingi 15500.- lolli peaga, kuid nagu äeldakse eks loll pea teeb ikka vaeva küll. Nimelt autol on tegelikkuses tehnilisi muresid veel. hakkame siis tehnilisi muresid lugema, esisillas vajaks vahetamist juba piduriklotsid, kettad, roolivarda otsad, parempoolse pooltelje sisemine kumm on auguga ning no tahaks autot kõrgemaks saada, seega amordid ja vedrud ka. Tagasillas on rattalaagrid läbi Välisteks vigaseks siis natuke roostet pagassi luugil, kapottil ning sellega, et see sport pütt pornolt taha ehitatud on tuleb ka midagi ette võtta, pagassi luugil mis nupu ümber see plastik on, see on pooleks. keskluku vaakumpump on puudu(vihale juba ajab see iga ukse eraldi lukustamine:D ) vigu leiab veel kui otsima hakata, nimelt pole jõudnud juba 2 nädalat autot pesta, seega pole jõudnud seda ka poleerida ega ka vahatada. lisan mõned pildid mis ma senimaani ainult teha olen jõudnud [IMG]http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20TQ/IMGP0023.jpg[/IMG] [IMG]http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20TQ/IMGP0039.jpg[/IMG] [IMG]http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20TQ/IMGP0041.jpg[/IMG] [IMG]http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20TQ/IMGP0042.jpg[/IMG] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8 TQ - 1995 - cino MÜÜDUD
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
57.8%
- SQL:
42.2%
]