Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 16.03.10 10:08
Tekib kindlasti.
Kui võimalik, siis ma panen ka lingi siia uuele teemale...

Jätk siit:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=78587
antz

 postitati 15.03.10 21:38
Auto müüdud ja liigub Tartu.
Uus omanik lubas autot hästi hoida. Ehk tekib siia uus teema ka.
antz

 postitati 01.02.10 12:20
Pole pikka aega siia kirjutanud. Kuigi ei olegi erilist põhjust olnud.
Auto sõidab väga kenasti, kõik tehnika töötab.
Ainus asi mis sõitu seganud on oli rpm andur, mis vahetatud sai.

Lisan ka mõned pildid auto praegusest välimusest.

http://www.geochart.ee/audi/14032009076.jpg

http://www.geochart.ee/audi/14032009074.jpg

http://www.geochart.ee/audi/14032009075.jpg

http://www.geochart.ee/audi/14032009077.jpg
antz

 postitati 09.03.09 14:45
Vahepeal said autol 220000 km täis.
Seega tegime autole väikese hoolduse.
Vahetatud sai hammasrihm koos pingutusrullikuga ning veepumbaga.
Lamerihm koos rulliga ning sidurga ventilaatori laagriga, mis oli tugevalt kulunud. Antud laager oli üllatavalt kallis 2300 krooni.
Lisaks sai vahetatud mootoriõli, filtrid ja jahutusvedelik. Õliks seekord Valvoline SynPower 5W-40.

Kolmandat korda vahetasin tagumised reguleerimisvardad, seekord said alla originaalid. Huvitav selle juures oli see, et esimesed pidasid vastu 3 kuud ja teised 9 kuud. Loodetavasti on originaalid vastupidavamad.

Kuna hiljuti oskas radikaventilaatori mähis läbi põleda, päris korraliku suitsupilve saatel, vahetasain ka selle.

Huvitav lugu juhtus esimeste piduriklotsidega nimelt klotsi kuluv osa tuli kahel klotsil lihtsalt lahti (kulumispida oli veel üle poole), vahetasin ka need.

Peale seda, läbis auto ausal teel ka edukalt ülevaatuse. CO oli 0.01% ning muud näitajad ka eeskujulikud, kuigi üks katalüsaator koliseb ning ilmselt varsti peab sellega midagi ette võtma.

Ühel päeval märkasin, et tagumine aknasoojendus ei tööta.
Viga otsides, jõudsin juhtmeteni, mis olid autokere ja tagumise luugi vahel katkenud. Asendasin seal kõik 30cm ulatuses uutega ning viga kadus.

Välimuse poolepealt tehtud ka mõned uuendused:
uus esimene ja tagumine klaas,
uus nahk roolile ja käigukangile,
kroomitud katusereelingud,
uued peegliklaasid küljepeeglitele ja
ostetud ka 17 tollised veljed raxi käest.

Selleks korraks kõik, püüan ka mõned pildid teha, kui suverattad alla panen.
antz

 postitati 26.10.08 17:12
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Mootoripadajad olidki käiguvahetusel kolksu peasüüdlaseks? Arvasin, et kardaanitugilaager. Käisin paar nädalat tagasi seda masinat proovimas.


Sellest kolksust lähtuvalt saigi seda viga otsima hakatud.
Praegu saab vaikselt käike vahetada.
jõuvanker

 postitati 26.10.08 16:53
Mootoripadajad olidki käiguvahetusel kolksu peasüüdlaseks? Arvasin, et kardaanitugilaager. Käisin paar nädalat tagasi seda masinat proovimas.
antz

 postitati 26.10.08 15:51
Viimasest postist ona aega palju mööda läinud.

Autot vaevasid vahepeal 2.2T tavalised mured. Mootori töö muutus ebaühtlaseks just suurema rõhuga. Alguses sai piibud ja küünlad vahetatud, kuid viga ei kadunud kuhugi.
Viga oli ühe poolis, mis ei teinud oma tööd enam korralikult. Seega seisingi küsimuse ees, et kas osta uus pool ning loota, et teised rivist ei lange või vahetada kogu süsteem coilpackide vastu. Võtsin vastu arukama otsuse ja nüüd sõidangi juba mitmedat kuud coilpackidega.

http://www.atvsport.ee/s6/coil.JPG


Järgmine huvitav mure oli auto välja suremine sõidupealt. See tekkis päevapealt ning auto kippus välja surema päris tihti. Viga oli kulunud süütelukupõhjas, mis vahepal ühendust ei andund.

Eelmine nädal said vahetatud mootoripadjad, mis olid oma elu juba täiesti ära elanud. Kõik 3 patja olid täiesti ribadeks, mootor seisis seal vaid tänu oma raskusele.

Lekkima oli hakanud ka järeljahutuspump ja paisupaak. Need sain uued Forsist ning jahutusvedeliku kadumise mured olid kohe kadunud.
antz

 postitati 01.04.08 07:29
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
See on päris huvitav asi, mis süsteemiga või valikuga see asi seal siis töötab üldse? miski jumper? lüliti? vms.


Lisan paar pilti iseloomustamiseks:

Filtri mõlemas küljes on selline nn lüliti millega saab reguleerida.
http://www.hertzaudiovideo.com/img/HS22.jpg

Sellel pildil siis seda lülitussüteemi iseloomustav pilt.
http://www.hertzaudiovideo.com/img/HS21.jpg

Üldiselt on reguleerimis võimalused väga piiratud. Need on tehase poolt seadistatud ning seadet saab reguleerida vaid
juhi ja kõrvalistuja jaoks.

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
PS! Luugi pigimatitamine andis minuarust päris palju juurde. Woofer ei peksnud õue enam niipalju.


Seda mõtlesin ise ka, sest kusagilt kipub midagi kõvasti plärisema. Peab seda veel kontrollima.

Tsitaat:
Algselt postitas: kiin21
niipalju kui mina olen aru saanud siis targemad mehed räägivad ,et selliste org.kastide tagumine osa ei tööta.


See võib tõesti nii olla, kuid praegu ei oska küll kurta. Nii hästi nad tõesti ei mängi, kui minu vanas audi coupes 16 cm elemendid. Kuid siiski üllatavalt hästi.
ranz

 postitati 31.03.08 19:29
Tsitaat:
Algselt postitas: antz
Eriti huvitavad on Space komplekti filtrid, kus saab kasutada mingil määral pasiivseid aegviiteid, see asi isegi toimib.

See on päris huvitav asi, mis süsteemiga või valikuga see asi seal siis töötab üldse? miski jumper? lüliti? vms.
kiin21

 postitati 31.03.08 19:01
Väga raske on tõesti sinna kasti teha.Tuleb teha kasti sisse klaasi soon ,et aken alla käiks jne takistusi on seal hulganisti.

niipalju kui mina olen aru saanud siis targemad mehed räägivad ,et selliste org.kastide tagumine osa ei tööta.
MartinCS

 postitati 31.03.08 18:52
Asjalik projekt. Ma suutsin oma UrS6-ele Signat H13'ed ära mahutada orig kõlarikatete taha. Aga mahtumise poolest oli küll lihtsalt puhas vedamine, sest see läks sinna ikka igatpidi väga napilt. Tegin sarnase plaadi ca 1cm paksusest vineerist, seda kasti ei jätnud. Mõtlesin veel, et huvitav kui keeruline oleks sinna ukse sisse korralik kõlarikast teha.. vist suhteliselt võimatu.
PS! Luugi pigimatitamine andis minuarust päris palju juurde. Woofer ei peksnud õue enam niipalju.
antz

 postitati 31.03.08 14:24
Nädalavahetusel sai auto helisüsteemi parandatud. Eesmärgiks oli saada see võimalikult väheste ümber ehitustega.
Ette sai muretsetud Hertz Space komplekt ning soetatud 12 tolline woofer samuti Hetzilt mudeliks ES 300.
Võimendama hakkab seda firma GAS 4-kanaline võimendi.
Esimesed uksed said kaetud ka korralikult pigimatidega.

Ette said installeeritud originaal uksekastidesse uued kõlarid, kuid kuna need originaalid olid kolme kõrvaga
http://www.atvsport.ee/s6/heli/mini-25032008149.jpg

siis tegin vahetükid
http://www.atvsport.ee/s6/heli/mini-25032008146.jpg

Kasutasin kruve ja liimi liitmiseks:
http://www.atvsport.ee/s6/heli/mini-25032008148.jpg

Woofer sai kinnitatud nii: (eesmärk, et saaks vajadusel välja võtta)
http://www.atvsport.ee/s6/heli/mini-24032008142.jpg

Mõned pildid ukse ja pagassi põhja pigimatitamisest:

http://www.atvsport.ee/s6/heli/mini-27032008157.jpg

http://www.atvsport.ee/s6/heli/mini-29032008164.jpg

Kõlarikastid katsin polstri küljes ka ära pigimatiga, vibratsiooni vähendamiseks:
http://www.atvsport.ee/s6/heli/mini-27032008160.jpg

Voolujuhtmed said korralikult paigaltatud
Akupealt:
http://www.atvsport.ee/s6/heli/mini-29032008163.jpg

Massi pool:
http://www.atvsport.ee/s6/heli/mini-29032008169.jpg

Eriti huvitavad on Space komplekti filtrid, kus saab kasutada mingil määral pasiivseid aegviiteid, see asi isegi toimib.

Esimiesed kõlarid suudavad kõrvajärgi üllatavalt madalale mängida, mis on päris uskumatu, arvestades 10cm läbimõõtu.

Plaanis veel tviitrid paremini installida, praegu on nad lihtsalt armatuuri peal.
antz

 postitati 02.03.08 11:49
Eile sai auto uue siduri. Kasutusele läks luki originaal sidurikomplekt. Siduripedaal läks hulga kergemaks ja käigud lülituvad samuti kergemini.

Veel said ostetud uued suverehvid tootjalt Falken:

http://cms.artmedia.ee/pitstop/pildid/tooted/Falken_ZE512.jpg
antz

 postitati 24.02.08 10:51
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Väga kena masin :D
Kas piduripomm tuli originaal või mis muu osa?


piduripomm tuli originaal, nüüd saab kindel olla, et ta ka töötab.
ranz

 postitati 24.02.08 00:12
Tsitaat:
Algselt postitas: antz
Vahetatud sai vahepeal piduripomm koos hüdraulikaõliga.


Väga kena masin :D
Kas piduripomm tuli originaal või mis muu osa?
Tõnts

 postitati 23.02.08 21:25
Kena kiire pereauto! :cool: Selle chipiga on nii et annad sõrme - võtab käe ja rohkemgi veel!!!:D Ennegi seda ainult chipi juttu kuuldud!;)
Aga jõudu ja jaksu !
antz

 postitati 23.02.08 17:56
Auto on siiani hästi teeninud.
Vahetatud sai vahepeal piduripomm koos hüdraulikaõliga.

Varsti tuleb sidur vahetada ja uued suverehvid muretseda ning vaheflantsid velgedele teha lasta.
Kas on kellelgi kogemust, flantside paksuse kohta antud autol?
Kas 1cm oleks palju või vähe?

Lisan mõned pildid autost:

http://www.atvsport.ee/s6/paremad/P1260430.JPG

http://www.atvsport.ee/s6/paremad/P2230013.JPG

http://www.atvsport.ee/s6/paremad/P2230019.JPG
antz

 postitati 09.01.08 22:08
Eelmisest essist ei olegi nüüd palju aega möödas, kuid tekkis suur tahtmine endale sarnane auto osta.
Auto leidsin seekord auto24 lehelt ja müügi link oli järgmine.

Auto on siis manuaal ja 2.2T mootoriga. Huvitava lisana on elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, sellist vigurit ei olnudki varem C4 kerega masinal näinud.

Auto tundus esmapilgul korralik. Vahetamist vajasid esimesed pidurikettad ning tagumised olid ka natukene roostes. Sai siis kohe ette ja taha zimmermanid paigaltatud + ferodo klotsid. Mootorisse läks uus õli, samuti käigukasti. Vahetusse läksid ka kohe tagumised reguleerimisvardad + rooliotsad ning peale sillastendi oli auto auto hoopis teisest puust.

Tulevik toob ilmselt väikese tuuningchipi ja lootetavasti palju toredaid kilomeetreid.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 72.1% - SQL: 27.9%]