antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.08 21:08
|
|
|
Audi S6 2,2T - 1995 - antz
Eelmisest essist ei olegi nüüd palju aega möödas, kuid tekkis suur tahtmine endale sarnane auto osta.
Auto leidsin seekord auto24 lehelt ja müügi link oli järgmine.
Auto on siis manuaal ja 2.2T mootoriga. Huvitava lisana on elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, sellist vigurit ei olnudki varem C4 kerega
masinal näinud.
Auto tundus esmapilgul korralik. Vahetamist vajasid esimesed pidurikettad ning tagumised olid ka natukene roostes. Sai siis kohe ette ja taha
zimmermanid paigaltatud + ferodo klotsid. Mootorisse läks uus õli, samuti käigukasti. Vahetusse läksid ka kohe tagumised reguleerimisvardad +
rooliotsad ning peale sillastendi oli auto auto hoopis teisest puust.
Tulevik toob ilmselt väikese tuuningchipi ja lootetavasti palju toredaid kilomeetreid.
|
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.08 23:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antz
Vahetatud sai vahepeal piduripomm koos hüdraulikaõliga. |
Väga kena masin
Kas piduripomm tuli originaal või mis muu osa?
|
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.08 09:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Väga kena masin
Kas piduripomm tuli originaal või mis muu osa? |
piduripomm tuli originaal, nüüd saab kindel olla, et ta ka töötab.
|
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.08 10:49
|
|
|
Eile sai auto uue siduri. Kasutusele läks luki originaal sidurikomplekt. Siduripedaal läks hulga kergemaks ja käigud lülituvad samuti kergemini.
Veel said ostetud uued suverehvid tootjalt Falken:
|
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 31.03.08 17:52
|
|
|
Asjalik projekt. Ma suutsin oma UrS6-ele Signat H13'ed ära mahutada orig kõlarikatete taha. Aga mahtumise poolest oli küll lihtsalt puhas vedamine,
sest see läks sinna ikka igatpidi väga napilt. Tegin sarnase plaadi ca 1cm paksusest vineerist, seda kasti ei jätnud. Mõtlesin veel, et huvitav kui
keeruline oleks sinna ukse sisse korralik kõlarikast teha.. vist suhteliselt võimatu.
PS! Luugi pigimatitamine andis minuarust päris palju juurde. Woofer ei peksnud õue enam niipalju.
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 31.03.08 18:01
|
|
|
Väga raske on tõesti sinna kasti teha.Tuleb teha kasti sisse klaasi soon ,et aken alla käiks jne takistusi on seal hulganisti.
niipalju kui mina olen aru saanud siis targemad mehed räägivad ,et selliste org.kastide tagumine osa ei tööta.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.08 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antz
Eriti huvitavad on Space komplekti filtrid, kus saab kasutada mingil määral pasiivseid aegviiteid, see asi isegi toimib. |
See on päris huvitav asi, mis süsteemiga või valikuga see asi seal siis töötab üldse? miski jumper? lüliti? vms.
|
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.08 14:51
|
|
|
Viimasest postist ona aega palju mööda läinud.
Autot vaevasid vahepeal 2.2T tavalised mured. Mootori töö muutus ebaühtlaseks just suurema rõhuga. Alguses sai piibud ja küünlad vahetatud, kuid viga
ei kadunud kuhugi.
Viga oli ühe poolis, mis ei teinud oma tööd enam korralikult. Seega seisingi küsimuse ees, et kas osta uus pool ning loota, et teised rivist ei lange
või vahetada kogu süsteem coilpackide vastu. Võtsin vastu arukama otsuse ja nüüd sõidangi juba mitmedat kuud coilpackidega.
Järgmine huvitav mure oli auto välja suremine sõidupealt. See tekkis päevapealt ning auto kippus välja surema päris tihti. Viga oli kulunud
süütelukupõhjas, mis vahepal ühendust ei andund.
Eelmine nädal said vahetatud mootoripadjad, mis olid oma elu juba täiesti ära elanud. Kõik 3 patja olid täiesti ribadeks, mootor seisis seal vaid tänu
oma raskusele.
Lekkima oli hakanud ka järeljahutuspump ja paisupaak. Need sain uued Forsist ning jahutusvedeliku kadumise mured olid kohe kadunud.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.10.08 15:53
|
|
|
Mootoripadajad olidki käiguvahetusel kolksu peasüüdlaseks? Arvasin, et kardaanitugilaager. Käisin paar nädalat tagasi seda masinat proovimas.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.08 16:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Mootoripadajad olidki käiguvahetusel kolksu peasüüdlaseks? Arvasin, et kardaanitugilaager. Käisin paar nädalat tagasi seda masinat proovimas.
|
Sellest kolksust lähtuvalt saigi seda viga otsima hakatud.
Praegu saab vaikselt käike vahetada.
|
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.09 13:45
|
|
|
Vahepeal said autol 220000 km täis.
Seega tegime autole väikese hoolduse.
Vahetatud sai hammasrihm koos pingutusrullikuga ning veepumbaga.
Lamerihm koos rulliga ning sidurga ventilaatori laagriga, mis oli tugevalt kulunud. Antud laager oli üllatavalt kallis 2300 krooni.
Lisaks sai vahetatud mootoriõli, filtrid ja jahutusvedelik. Õliks seekord Valvoline SynPower 5W-40.
Kolmandat korda vahetasin tagumised reguleerimisvardad, seekord said alla originaalid. Huvitav selle juures oli see, et esimesed pidasid vastu 3 kuud
ja teised 9 kuud. Loodetavasti on originaalid vastupidavamad.
Kuna hiljuti oskas radikaventilaatori mähis läbi põleda, päris korraliku suitsupilve saatel, vahetasain ka selle.
Huvitav lugu juhtus esimeste piduriklotsidega nimelt klotsi kuluv osa tuli kahel klotsil lihtsalt lahti (kulumispida oli veel üle poole), vahetasin ka
need.
Peale seda, läbis auto ausal teel ka edukalt ülevaatuse. CO oli 0.01% ning muud näitajad ka eeskujulikud, kuigi üks katalüsaator koliseb ning ilmselt
varsti peab sellega midagi ette võtma.
Ühel päeval märkasin, et tagumine aknasoojendus ei tööta.
Viga otsides, jõudsin juhtmeteni, mis olid autokere ja tagumise luugi vahel katkenud. Asendasin seal kõik 30cm ulatuses uutega ning viga kadus.
Välimuse poolepealt tehtud ka mõned uuendused:
uus esimene ja tagumine klaas,
uus nahk roolile ja käigukangile,
kroomitud katusereelingud,
uued peegliklaasid küljepeeglitele ja
ostetud ka 17 tollised veljed raxi käest.
Selleks korraks kõik, püüan ka mõned pildid teha, kui suverattad alla panen.
|
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.10 20:38
|
|
|
Auto müüdud ja liigub Tartu.
Uus omanik lubas autot hästi hoida. Ehk tekib siia uus teema ka.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|