Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kassu[/i] See kumin on nö. konstruktsiooniviga, mida täielikult välja ravida vist polegi võimalik. Endal sama probleem (linnas mitte, just maanteekiirusel). Välismaised Audi foorumid on kõik tulvil sellest, kuidas omanikud on antud aspekti kohapealt rahulolematud. Väidetavalt väga kvaliteetsed (vaiksed) rehvid + täiendav mürasummutus + pakettaknad abiks. Minul ei ole ühtegi eespool mainitutest :D:( Suverehvidega pole enda autot veel proovinud (ostsin talvel) ning kavatsen kevadel soetada nn. mürasummutusega rehvid, et näha kas olukord on parem. Võrreldes lamellidega kindlasti paraneb aga ma ei tea kas ka soovitud tulemuseni jõuan. Mul on samuti PRE FL isend, kuid sõbra FL ei ole minu hinnangul oluliselt vaiksem. Siin üks teema sellest nt. - [url=http://forum.a8parts.co.uk/showthread.php?s=fd506d324c61dec6cf524c8dbe114623&t=12387]LINK[/url] [i]From what I've read, it seems to have been a major issue with the D4s since launch. Audi dealers have been blaming tyres and even the wheels themselves, and some people are saying it's to do with harmonic frequencies being transferred into the cabin through the suspension, but there doesn't seem to be a 'solution'. The FL D4 that came out in 2015 has Active Noise Cancelling, as well as additional sound deadening materials, which sort of makes you think that the issue is still there, but just concealed more.[/i] Kuna tutvusringkonnas on väga palju Audisid, siis olen erinevaid proovinud ja minu hinnangul on ka C7 väga masendava heliisolatsiooniga (loe: rehvimüra tuleb sellise klassi autole liiga palju salong). A7'st pole üldse mõtet rääkidagi, suht masendav aga no klaasid on raamideta, seega paratamatu. Mersu W221'ga pole maanteel sõitnud aga BMW F01 on maanteel (mõlemad autod 20" veljed, rehvide osas jään vastuse võlgu) omajagu vaiksem. Muus osas olen autoga väga rahul aga see müra temaatika kipub vist selle põlvkonna Audisid saatma. Eks palju muidugi sõltub ka ootustest autole ning muidugi eelmisest autost - kujutan ette, et nt. Corollast D4'ja istudes ei teki mingeid pretensioone :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.9%
- SQL:
66.1%
]