Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: afp[/i] [b][u]Läbisõit: 241383[/u][/b] [b]Kütusepaagiluugi lukk[/b] lahendatud. Tõin forsist uue jupi. Oleks teadnud, et vahetus nii ussiurrukas on (ühenduspistik on pagasiruumis), oleks tõsiselt [b]off[/b]imist kaalunud. Kõige hullem oli läbiviigutihendi paika saamine uuesti, aga natuke fairyt ja massaa˛i ning sai korda. Varuosakood: [b]4H0810773F[/b] [b]Ajakulu: ~1h Hind: 37€[/b] [b][u]Läbisõit: 241463[/u][/b] [b]Night Vision Assist[/b] lahendatud rõske [b]DIY[/b] teel. Ostsin suure hurraaga 4G0 koodiga kasutatud kaamera, arvates, et vahe ainult juhtplokis ja pistikus. Tegelikult on [b]Autoliv NV2[/b] ja [b]NV3[/b] vahel suuremad erinevused. [list] [*]kaitseklaas on 35mm asemel 32.5mm läbimõõduga [*]kütte temperatuuri mõõtmise termistori baastakistus on [b]10kOhm@25c[/b] preFL [b]33kOhm@25c[/b] asemel [*]küttekeha läbimõõt on 3mm väiksem [/list] Lahendus oli järgnev - uus klaas läks FL tihendiga ette ja tsentreerimiseks kasutasin vana tihendit. Nädalase sõitmise järel uuesti lahti võttes niiskust sees polnud. Vana küttekeha jaoks sai tellitud [b]33kOhm@25c 4000K beta väärtusega[/b] termistor, mille sõber elektroonik vanale küttekehale tinutas ja seejärel korralikult liimiga kaitses. [u]Kaamera laua peal pulkadeks[/u] [url=https://imgur.com/njvlE8w][img]http://i.imgur.com/njvlE8wl.jpg[/img][/url] [u]Vana klaas[/u] [url=https://imgur.com/rMYOdYt][img]http://i.imgur.com/rMYOdYtl.jpg[/img][/url] [url=https://imgur.com/iWTdD2E][img]http://i.imgur.com/iWTdD2El.jpg[/img][/url] [u]Sulanud küttekeha[/u] [url=https://imgur.com/ldVI6Kf][img]http://i.imgur.com/ldVI6Kfl.jpg[/img][/url] Kahjuks jäi pilt tegemata, aga oli selgelt näha, et välimine osa oli niiskusest kahjustada saanud ja termistori ära lühistanud. Vana metallipind oli alumisest plastikukihist lahti, seega sai klemmi natuke kestvuse huvides eemaldatud. [u]Uus küttekeha joodetud (asukoht sai ~6mm nihkesse võrreldes varasemaga, aga kõikide arvutuste kohaselt koos uue termistori beta väärtusega ei tohiks klaas minna üle 5c soojemaks sellest, kui iganes soojaks ta varem läks)[/u] [url=https://imgur.com/d9Zjwad][img]http://i.imgur.com/d9Zjwadl.jpg[/img][/url] [url=https://imgur.com/UeY3gP9][img]http://i.imgur.com/UeY3gP9l.jpg[/img][/url] [u]Uus klaas kaameral[/u] [url=https://imgur.com/I6zkgKb][img]http://i.imgur.com/I6zkgKbl.jpg[/img][/url] [u]Tsentreeritud vana tihendiga[/u] [url=https://imgur.com/bjz1izr][img]http://i.imgur.com/bjz1izrl.jpg[/img][/url] [u]Uue klaasiga tehtud kütteta pilt Vana-Tartu maantee ja Tartu maantee ristist suunaga Iru (tähelepanelikum silm märkab Iru korstna soojusmärki)[/u] [url=https://imgur.com/WWa9V7b][img]http://i.imgur.com/WWa9V7bl.jpg[/img][/url] Küte sai külge - VCDSi järgi küttere˛iim "automatic" ja viga tagasi ei tekkinud. Oma sensori järgi hoidis ta praeguse -0.5c juures kütet 8-10c vahel, täpseid re˛iime et kunas ja mis temperatuure ta tegema peaks, ei ole leidnud. Output test andis vanahea 7F zz zz errori, mis tundub, et sõltub kuu seisust ja Jupiteri asukohast. Hommikul vaatan täiesti külma autoga üle, mida numbrid näitavad. [b]Ajakulu ~2h Hind: 267€[/b] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
56.0%
- SQL:
44.0%
]