Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: afp[/i] [b]Käigukast[/b] teeb vahepeal mingit nalja, 1-2-3 vahetused on ikka nurgelised. Käisin reedel [b]Hõbenooles[/b] kus vaadati turbiini käitumist ja solenoidide tööd sõidu ajal. Nendepoolne hinnang oli, et vahetada tuleks [b]solenoidid[/b] kuna turbiin lukustub ideaalselt ja midagi ebanormaalset ei tee. Juhul kui solenoidide vahetusest täielikku sujuvust ei tule, soovitati panna uus [b]mehhatroonikaplokk[/b] [b]Kliimalekkest[/b] sain ka paar pilti, mis näitavad oksüdeerumise kohta ja kandilisi tihendeid. [url=https://imgur.com/rqnV0b0][img]http://i.imgur.com/rqnV0b0l.jpg[/img][/url] [url=https://imgur.com/w9oArR7][img]http://i.imgur.com/w9oArR7l.jpg[/img][/url] [b]Õhkvedrustusest[/b] niipalju, et vasak esimene nivoo joonistas ka vahepeal sirgeid ja viskas kogu õhkvedrustuse temaatika errorisse. Mõeldud-tehtud, haarasin [b]Forsist[/b] OEM nivoo kaasa ja vahetasin ära. Seekord läks vahetamine oluliselt kiiremini, sest parempoolse esimese nivooga sai nii mõndagi õpitud. [u][b]Vasakpoolse nivoo video (kliki pildile)[/b][/u] [url=https://imgur.com/wKJoLGp][img]http://i.imgur.com/wKJoLGpl.mp4[/img][/url] Ajasin auto garaa˛i, peegelsileda betoonpõranda peale (näiliselt), et kalibreerida. Peale kahte luhtaläinud katset, kus üldse ei saanud auto näite ja mõõdulindilt mõõdetut klappima, mõtlesin et [i]
[roppus]
it[/i] ja võtsin riiulist nivelliiri. Märkisin teibiga rattakohad maha ja asusin mõõtma. Esimese vasaku ja tagumise parema nurga kõrgusvahe oli 24mm. Otsisin siis käepärast sobiva paksusega materjali, panin nurkadele alla ja kalibreerisin. [url=https://imgur.com/QluI5yq][img]http://i.imgur.com/QluI5yql.jpg[/img][/url] [url=https://imgur.com/KpumIyV][img]http://i.imgur.com/KpumIyVl.jpg[/img][/url] Sain kalibreeringu korda ja auto näidud on ±2mm mõõdulindiga mõõdetust, mida võib täitsa adekvaatseks pidada. Kui ühel hetkel tagumiste nivoode vahetamiseni jõuan, peab ilmselt teisest töökojast paksusmasina kaasa haarama et 100% tulemust saada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.7%
- SQL:
61.3%
]