Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: afp[/i] [b][u]Läbisõit: 224344[/u] [/b] [b]Ketivahetus[/b] tehtud [b]Prohooldus[/b]es. Hind tuli umbestäpselt sama mis pakkumises, tarvikute eest tuli mõnikümmend eurot juurde. Sisselase käis puhastuses [b]Tõukur OÜ[/b]s. Kahjuks tekkis neil puhastusseadmega mingi probleem ja neljapäeval autot kätte ei saanud. Õnneks esmaspäevaks tehti asi valmis. Prohoolduses öeldi, et käigukast on varem korra maha käinud - miks, ma ei tea. Ketiliin oli originaal, külge sai [b]SWAG[/b]. Nagu juba kombeks on, siis tekkis ka lisaprobleem pärast remonti. Nimelt lõpetas kliima külma puhumise. Võeti täna hommikul jutule, tehti kõik kontrollid ära ja täideti süsteem ära. Kahtlustati, et ilmselt mootoritööde käigus tõusis kuskil torustikus surve üle normi ja läks natukene ainet kaduma. Kompressor tööre˛iimil üle ~6bari ei lükanud, kuigi norm pidavat olema 20bar. Nüüd kliima töötab ja kui tekib mingi probleem veel, vaadatakse üle ja lahendatakse. Kuna teema on avalik, siis võib siia juurde kirjutada, et minu poolne tagasiside täiesti positiivne. [b]Käigukastiõli jahuti solenoidi[/b] probleemist nii palju, et vaadati üle. Pistikud olid oksüdeerunud, puhastati ja pandi kokku tagasi. Solenoidi takistus olevat 1.8ohm ja seega normide piires. Küll aga tekkis viga kohe tagasi. Unustasin küsida, kas nad ka kaablit ennast kontrollisid. Kahtlustan, et solenoid on ikkagi ikaldunud. Vahetan mingi hetk ära, kui viga jälle tagasi tekib peab ilmselt hakkama kastiaju kahtlustama? [b]Värvimise[/b] saaga veel käib, auto läheb esmaspäeval uuesti töösse ja lasen üle värvida ka tagumise vasaku tiiva täies ulatuses. Mõned aastad tagasi on auto kuskil kahtlases kohas värvimises käinud ja toon vale, lisaks mõned defektid sees. Pagasiluuk ja uksed klapivad muu kerega, sh. esitiivaga, aga tiib on nähtavalt teist tooni. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.0%
- SQL:
69.0%
]