Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: afp[/i] [b][u]Läbisõit: 221381[/u][/b] [b]Katuseluugi[/b] tuulesuunaja mootor kõrises hoogu maha pidurdades. [b][url=https://www.audiworld.com/forums/a8-s8-d3-platform-discussion-60/loud-sunroof-wind-deflector-motor-fixed-2810408/page7/#post24993612]Juhendi[/url][/b] järgi tehes ca 20 minutiga sai mootor küljest ära võetud, 0,8mm plastikseib vahele pandud mootorile ja "käigukastile", misjärel uuesti kokku. Tuulesuunaja kuskilt veel veidi hõõrub, aga hetkel ei jätkunud viitsimust. [b]Maksa-raha-tuli[/b] ([i]pay money light[/i]) läks põlema. Näidikuplokis ühtegi piiratud funktsiooni ei kuvata, auto käib nii nagu varem. [u]Veakood[/u] [code]Address 02: Auto Trans Labels: 0BK-927-156.CLB Control Module Part Number: 4H1 927 158 BG HW: 0BK 927 156 AG Component and/or Version: 0BK 30 TDIRdW H16 1011 Software Coding: 000001 Work Shop Code: WSC 00000 000 00000 ASAM Dataset: EV_TCMALX51011 002018 (AU64) ROD: EV_TCMALX51011_002_AU64.rod VCID: 76E353DFC9C7343628-8022 1 Fault Found: 12449 - Valve for Transmission Fluid Cooler P2755 00 [172] - Short to Plus MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 221381 km Date: 2020.06.07 Time: 00:05:41 Unlearning counter according OBD: 40 Voltage terminal 30: 12.840 V Voltage supply of regulator valves: 12.783 V Current N215 Pressure control valve 1: 850.0 mA Current N218 pressure reg.valve 4: 50.0 mA Current N216 pressure reg.valve 2: 355.3 mA Current N233 pressure reg.valve 5: 50.0 mA Current N217 pressure reg.valve 3: 850.0 mA Current N371 pressure reg. valve 6 lock-up clutch: 50.0 mA Current N443 pressure reg.valve 7 main pressure: 740.3 mA Current solenoid: 0.0 mA Engine speed: 847 /min Transmission fluid temperature: 29 °C Control Module temperature: 30 °C selected gear: without traction M008_Torque Converter Lockup Clutch State-Shift Type / Mode: 0 M008_Torque Converter Lockup Clutch State-Torque Converter Lockup Clutch: Open M008_Torque Converter Lockup Clutch State-Traction/Coasting Flag: Traction M015_Time Normal Mode: 8 s M019_Time Since Reset: 7650 ms [/code] Kurat, siin foorumis oleks spoiler tage vaja! Igaljuhul, nii palju kui kiire vaatamise põhjal interneedusest selle vea kohta infot leiab, on asi tõenäoliselt kastipistikus ja arutatud seda teemat ka siinse foorumi veergudel. Teadjamatega veel konsulteerinud pole, et kui kiiresti sellega tegelema peaks ja mida see endaga kaasa võib tuua. Saan aru, et laias laastus on pistik vaja üle vaadata ja parandada-asendada uue pistikuga. Minu jaoks võõras teema (kastipistik konkreetselt, mitte pistikud üldiselt), seega harin ennast edasi. [b][u][size=4]Edit:[/size][/u][/b] ESRacingus reedel ei osatud väga täpselt selle jutu peale midagi öeldi, uuel nädalal pidi edasi vaatama. Mina oma aru ja elsawini vaatamisega jõudsin järelduseni, et asi on kas: [list] [*]käigukasti õlijahuti solenoidis või selle pistikus; [*]käigukasti ajus või selle pistikus. [/list] Käigukasti pistikule ma ise kindlasti kallale ei lähe, solenoidile võib otsa vaadata mingi hetk. Eile sai pikalt proovitud - külmalt käima pannes viskas vea ette. Jälgisin sõidu ajal käigukastiõli ja jahutusvedeliku temperatuure. Püsisid suhteliselt stabiilselt samad ±2°c. Sellest minu lihtne loogika suudab järeldada, et kui see klapp iganes ei tööta praegu, siis on ta konstantselt lahtises asendis ehk jahutus toimib. Kustutasin vea eest ära ja õhtu jooksul ta tagasi ei tulnud. Tõenäoliselt toimib siis asi nii, et külma mootoriga tahab auto solenoidklapi kinni panna, et käigukast kiiremini soojeneks ja sealt tuleb ka viga. Sõita kannatab, nii et tegeleb sellega edasi tulevikus. [b]Reedel[/b] sain auto kindlustusega seotud värvimisest kätte. Hetkel ettevõtte nime üles ei riputa, pikem tagasiside tuleb kui teema ära lõpetatud. Viisin neile pestud-vahatatud auto, tagasi sain ülisitase auto ja kehvasti tehtud värvitööd. Üleüldine toon sai õige, kuid reaalsuses taga vasak tiib ja taga vasak uks on nüüd ikkagi erinevat tooni. Samuti on lakk nii ees kui tagauksel täiesti tolmu täis ning arusaamatutes kohtades olid värvipritsmed laki all. Auto oli "pestud" nii, et ilmselt lihvimistolmune kalts tõmmati veeämbrist läbi ja sellega loputati terve masin. Samuti eesmise ukse ülepoleerimisega tõmmati eesmisele tiivale jõhkrad halod peale. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
56.2%
- SQL:
43.8%
]