Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: afp[/i] [b][u]Läbisõit: 220604[/u][/b] Olen märkamatult suutnud veebruari algusest välba täis sõita. Õlivahetuse tegi [b]ESRacing[/b] - vahetatud õli, õlifilter, õhufilter, kütusefilter ja salongiõhufilter. Eelmisest autost jäi harjumus külge kõik filtrid koos õliga vahetada ja kuidagi ei kipu uskuma mehaanikuid, kes väidavad, et kõik peale õlifiltri võib [b]60 kkm[/b] küljes olla. Kiideti (vähemalt raamatu järgi), et päris tihti käib auto õlivahetuses. [b]Ajakulu ~1.5h[/b] [b]Hind 229 €[/b] [b]Õhkvedrustusest[/b] - kuna viga hakkas nüüd tihemini pilduma, siis laenasin [b]VCDS[/b]i, panin elukaaslase rooli ja ise menetlesin kõrvalistmel välismaa foorumite tarkuste järgi õhu näitusid. Kõik muu tundus okei, aga esimene parem andur [i]joonistas sirget[/i]. Ka näitas esimene parem püsivalt 10-20mm madalamat näitu, kui teised. Sileda maa peal nurki mõõtes kõrgused kõik samad. Vabandan ette, et screenshoti ei postita - oli sellel hetkel telefon just näpus, kui ilus sirge ette tuli. [url=https://imgur.com/4LZ55rs][img]http://i.imgur.com/4LZ55rsl.jpg[/img][/url] Järgmine nädal olen ise tööriistade lähedal, kuid vedrustuse adaptsiooni kohta pean targematelt üle küsima - kas [url=https://forums.ross-tech.com/showthread.php?12737-UDS-Re-adapt-Adaptive-Suspension-to-default-position]Ross-Techi foorumi juhend[/url] on pädev. Kui on, siis põhimõtteliselt võiks selle tee ette võtta. [b]Kaardiuuendusest[/b] - eelmine kord vist jäi asi selle taha, et ma ei käinud mõlema tagumise ekraani [i]green menu[/i] läbi. Täna tegin kõigi kolme ekraani pealt DTC 73 -> send test passed ja hetkel näis, et 03263 - Invalid security/release code teatest sain lahti. Ratastel arvuti :D [size=4][b][u]Õhtune edit[/u][/b][/size] Käisin seiklemas pärastlõunal ja kodu juurde jõuan, siis veider - kurat ikka diislilõhn üleval. Jätan auto seisma, vaatan, lekib nagu kevadine mahlakask. Helistasin pool kuus [b]ESRacing[/b]usse, et selline probleem. Kutsuti kohe sinna, vaatasime üle - tõstuki peal mootor käima ja kenasti jooksis. Üks klamber ei pidanud, asendati kruviklambriga ja jäi pidama. [b]The bad[/b]: see, et selline probleem üldse tekkis peale filtrivahetust. [b]The good[/b]: see, et võeti jutule ja tehti ka päris märkimisväärne alennus tehtud tööle - kogu põhi tuleb nüüd ilusti ära pesta jne. [i]Repeat customer[/i] võidetud. Terve parem põhjaalune oli märg; [url=https://imgur.com/UXiPgqP][img]http://i.imgur.com/UXiPgqPl.jpg[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.3%
- SQL:
64.7%
]