Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: afp[/i] Esindus oli nõus tegema 2500 eest kogu töö ära, aga hetkel jääb töö maikuusse ja kui Differ OÜ tegijal aega on, siis tema ka selle töö ette võtab. Rehvidest nii palju, et leidsin kuulutuse auto24'st [url=https://www.auto24.ee/products/rehvid/goodyear-eagle-f1-104y-lisa-mura-summutusega-seest/1915547/]Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SCT 265/40/20[/url] 300 euro eest. Kiirelt mõeldud - tehtud. Rehvid käes ja lähevad ka täna alla. Seisukord väga hea ja jääk pigem 7mm kõikidel rehvidel. Eks nüüd näis, kas tõesti saab auto vaikseks :) Hotellist ära toodud suveveljed koos rehvidega olid kahjuks nutused. Üks paar slikid, üks ~5-6mm jäägiga. Küll aga ühel rehvil muna külje peal, mis tähendab, et ühe korras rehvi jätan varuks "riiulisse" ja ülejäänud kolm utiili. Rehvid all, ära proovitud. Kui enne oli korralik mürin, siis nüüd on oluliselt ühtlasem foon erinevate teekatete vahel. Vägisi jääb mulje, et see konkreetne kere on tulnud tehasest vähese(loe: olematu) mürasummutusega. Varustuse nimekirjas ka mürasummutuspaketti kirjas ei olnud. Praegu siiski teema maas ja on vähemalt inimlik sõita. Esimeses postituses mainitud [b]amordikahvli teema[/b] tundub, et on ka maas tänu SCT rehvidele. Kõlin-helisemine maanteekiirusel on täielikult kadunud. Vahuta rehv veljel kõliseb, kui näpuga/puuklotsiga togida. Vahuga rehv on täiesti vaikne. [u][b]23x6 tarkvarauuendusest:[/b][/u] Mootori alafoorumis kirjutasin ühe BiT teema alla ka kogemusest, aga piltlikult öeldes on auto suhteliselt kehv nüüd. Kruiisides tekib juba sõidumõnu ja järsku kast otsustab, et tema nüüd teeb jälle mingeid suvalisi asju. Esinduse teeninduskonsultant ütles, et nemad väga midagi parandada ei saa ega oska, enamasti neid probleeme ei tekkivat. Mul on sellest muidugi vähe kasu, ning sai ka nende "uksele koputatud" ehk siis saatsin ka kirjalikult neile mõned küsimused ja punktid, et mida see auto nüüd küll lollitab?! Peamised mured: [list] [*]Maanteel 90-120kmh kiirusega sõites ei saa kast absoluutselt aru, millist käiku sees hoida. Isegi siledal (kaldeta) teel pendeldab kast 6-7-8 vahel. [*]Maanteekiirusel 6/7 käiguga sõites ja gaasi vabastades (sama efekt, kui ACC tunnetab, et eesolev auto aeglustub) lülitab auto sisse 8. käigu ning uuesti kiirendades toimub 8->7->6 allavahetused. [*]Nii poole gaasi kui ka rohkemaga paigaltseisust kiirendades 2->3 käik laseb turbiini väga hilja lukku (tundub, et lihtsalt libistab ca. sekundi, varem oli kolmas käik suhteliselt [i]plõksti[/i] sees. (kuhu jäävad ZF tehase poolt lubatud kiired käiguvahetused?! need olid ju enne olemas!) [*]Mootori soojenemine (nii õli kui veetemperatuur) on märgatavalt aeglasem, kui varem. Isegi soojema ilmaga tuleb ca 30% pikemalt sõita, et mootor saavutaks töötemperatuuri. [/list] Midagi potentsiaalse vastuse kohta eeldama ei hakka, kuid eks näis. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
50.1%
- SQL:
49.9%
]