Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A7 S-line BiT 230kW - 2014 - Masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kaks nädalat tagasi vahetasin mõlemad esimesed rattalaagrid, kuna parempoolne hakkas helikopteri häält tegema ja läks iga päevaga hullemaks. Lahtivõttes oli laager seest roostes juba ja täiesti otsas. Teisel poolel oli päris korralik loks sees, aga veel ei unnanud. Jaanuaris oli plaanis A5 kastiõli vahetada ja sama soojaga A7 Suur hooldus teha ning sellega seoses ka kastiõli, Esi-taga-kesk diffriõli, sportdiffri ATF, mootoriõli + filter, salongifilter, õhufilter, kütusefilter vahetada. Muud asjad tunduvad ajakohased ja veel abi ei vaja. Mootori ja filtriteemadel ei hakka siin rohkem peatuma ja keskendun selles postituses rohkem ülekandeosale. Ajaloost. 230kw 3.0tdi + 8HP55 kast. Kastiõli ja diffrite õlide vahetusest ei ole midagi teada. Tõenäoliselt kõik tehasest pandud kraam. Täna. 191200 km läbisõit. Alla läks ZF originaal komplekt, mis mõeldud 8HP55AF kastile. 7L õli (roheline ATF G060162), filter, tihend, uued laadimis ning kontrollpunnid, uued magnetid, poldid ning väga korralik MANUAL! 1000ML Keskdiffer G055145 - rohekas. Ostsin eraldi 1000ML Hõbenoolest koodi järgi. Päris kirve hinnaga on see 1000ML. 1000ML esidiffer G052145- kollane. Norm on 1.1L, aga ma ei uskunud eos, et sealt üle 1000ML kätte saan. SWAG. 850ML spetsiaalne ATF G052515 sportdiffrile- Kollakas/OEM ja jubedalt haisev. 1000ML Tagadiffriõli G052145-Kollane.SWAG. Sama, mis esidiffrile. Käigukasti jaoks sai sarnane Zf komplekt nagu A5-le. [img]https://www.upload.ee/image/11015870/Kastid.JPG[/img] Alustasin keskdiffriga. Välja tuli pruuni värvi, määrdunud õli. Välja tuli 950ML, sisse sai 950ML. Punnid kergesti avatavad ja suletavad. [img]https://www.upload.ee/image/11016010/A7_keskdiffer__2_.JPG[/img] Teiseks esidiffer. Välja tuli pruuni värvi, määrdunud õli. Välja tuli 800ML, sisse sain 850ML. Punnid kergesti avatavad ja suletavad, kuid paremast rattakoopast peab kuumakaitse pleki ära võtma, et toruga parem täita oleks. [img]https://www.upload.ee/image/11016028/A7_esidiffer__2_.JPG[/img] Kolmandaks tagadiffer, MTF osa. Välja tuli pruuni värvi, määrdunud õli. Oli õlidest kõige jubedama väljanägemisega ning veidralt vahutas kah. Tankimistoru peab olema palju peenem, kui Keskdiffril, kastil või esidriffril. Välja tuli 850ML, sisse sain 900ML. Punnid kergesti avatavad ja suletavad, kuid ennem peaks veidi leotama. Kuuskandid võivad kergesti üle käia. [img]https://www.upload.ee/image/11016036/A7_tagadiffer.JPG[/img] Neljandaks tagadiffer, ATF osa/friktsioonketastega lukk. Välja tuli pruuni värvi, väga spetsiifilise haisuga pruun õli. Tankimistoru peab olema sarnaselt MTF osaga palju peenem, kui Keskdiffril, kastil või esidriffril. Välja tuli 600ML??(kuidagi vähe), sisse sain nivoo järgi 850ML. Pealevalamis punnile väga nigel ligipääs, kuna summutitorud on ees täpselt. Kuidagi jebisin lahti ja sain täita ka. TUleb kasutada natuke loomingulisust. Kindlasti ennem peaks veidi leotama. Pealevalamis kuuskandi peaaegu rikkusin ära ka. [img]https://www.upload.ee/image/11016061/A7_sportdiffer__2_.JPG[/img] Kast toestastaud ning padjad, kronsad ja raam alt ära. Õli välja ning põhi alt ära. [img]https://www.upload.ee/image/11016062/A7_kast.JPG[/img] Välja tulnud õli oli väga jubedas seisus. Ei voolanud nagu ATF enam ja oli määrdunud ning pruun. [img]https://www.upload.ee/image/11016073/A7_kastioli.JPG[/img] Vana filter. Emulsioone ja plögane. [img]https://www.upload.ee/image/11016076/A7_kastifilter.JPG[/img] Samuti magnetid sama joga täis. Metallipuru kastis kuskil polnud ega muid ebanormaalseid nähtusi. [img]https://www.upload.ee/image/11016078/A7__mustad_magnetid.JPG[/img] Kui A5 olnud 6HP28AF kastil olid magnetid põhja küljes, siis sellel 8HP55 tiptronicul on magnetid filtri all. [img]https://www.upload.ee/image/11016083/A7_puhastatud_pohi.JPG[/img] Uus komplekt. Filter, tihend, uued laadimis ning kontrollpunnid, poldid, magnetid. [img]https://www.upload.ee/image/11016083/A7_puhastatud_pohi.JPG[/img] Peale kontrollimist ja nivoo kinnitamist ma adaptsioone ei teinud. Kast töötas ennem enamvähem normaalselt, kuid mingeid jõnkse oli tunda. Peale õlivhetust on kast meeldivalt sujuv ning käigud vahetuvad väga pehmelt. Jann kirjeldas seda hästi: [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] ...Kui seierit ei vaata, siis unustad, et üldse käigud on. [/quote] Kuna ma ei teinud dünaamilist, siis välja tuli mõõdetuna 5700ML(+minimaalne kadu) ja sisse panin 5800ML ZF originaalõli LF8- ATF G060162-roheline. [img]https://www.upload.ee/image/11016112/IMG_0013.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11016115/IMG_0012.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11015939/IMG_0022_A5-A7.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11015943/IMG_0023_A5-A7.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11015949/IMG_0004_A5-A7.JPG[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A7 S-line BiT 230kW - 2014 - Masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
45.7%
- SQL:
54.3%
]