Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 B5 2.7TT sedaan - 1998 - nimi
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: nimi[/i] Mõtlesin, et ei tee enam teemasi aga nüüd läks teisiti. Annan oma osa, et siin foorumis elu käiks. Audi mõtles, et teeb asju kunagi teisiti ja ehitab kiireteks autodeks universaalid. Kuna Audi mõttes on see tavaline siis mulle on meeldinud alati sedaan S/RS natuke rohkem. Kuna B5 üldse nokitsemiseks hetkel hea auto kuna juppe palju saada ja vaikselt hakkab juba klassiku staatus paistma siis mulle sobilik. Autol Bose, el iste. Sinine vähe haruldasem pööratud nahaga S4 sport paketi sisu. El aknad, peeglid ja muu nagu ikka. Kangem 044 pump ja RS4 sidur. [img]https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/285/0111892733e707b.jpg[/img] A4 tegemine tundus mingil hetkel juba liiast raha matmine ja lõpuks jääb ta siiski alati A4-ks kuid S väärtus pigem tõusval teel. Hinnad päris krõbedad juba ja kui tuli üks üle keskmine odav sedaan S4 B5 müüki tuli tormata ühel pühapäeva õhtul sõbra talve ratastega Põlvasse sellele kohe järgi. Auto tundus esmapilgul päris korralik seal pimedas. Proovisõitu väga suvekatega lumes teha ei saanud. Kuna hind ikka hea ja nokitsemisega olin arvestanud siis ostsin ära. Ja siis hakkas pihta ...... :D Sõitsin Tallinnasse üle 3h. Autoga üle 70 sõita ei saanud kuna kokkujooksud olid nii mööda. Ilma liialdamata sõitsin 70km/h ja kaasliiklejate viha saatel koju. Kokkujooks nüüd korras ja auto püsib teel. Pidurid viskavad ees väga kõvasti. Lähevad nüüd kohe vahetusse. Olemas ka ühed HP2 milled vajadusel ära taastan kui ketta vahetusest ainult ei piisa. Tuledesse aftermarket xenonid pandud mis vilkusid ja pooleldi ei põlenud. Need lendasid kõik välja ja asemele läksid õiged asjad. Muusikat kuulata ei saanud kuna sisse oli pandud aftermarket raadio. Kõlaritest tuli ainult pinin. See vahetus õige asja vastu välja. [img]https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956203e688e.jpg[/img] [img]https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/01119562011681b.jpg[/img] Auto edasi õieti ei liikunud kuna turbo wg varras oli puruks. See koos sisemise veovõlli otsa kummiga korda tehtud. Klaasipesu paagis vesi sees ei püsinud kuna.... Uus pump pandud. [img]https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956211e647e.jpg[/img] Kohe ostes hakkas jama käivitusega. Auto starter tõmbas lambist kinni. "Puldi patakad tühjad väidetavalt" Hea, et kogu see värk veel maha polnud põlenud. [img]https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956217b6c3a.jpg[/img] [img]https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/011195621322961.jpg[/img] [img]https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/01119562153a242.jpg[/img] Ja kõige lõppu nädal peale ostu lendas kast laiali. Mis sai lastud taastada. Kõik mis sai see lekkis. Jahutusvedeliku torud, roolivõimu torud, kasti õli jahutuse torud, mootori õli. Ja need kõik lekkisid ikka nii ,et kõik ujus. Need korda tehtud. Teinud olen ka muid väiksemaid nokitsemisi. Kere on üldiselt korras. Esimestel tiibadel roostet. Need vaatab soojemate ilmadega üle. Ees facelifti tuled pandud ja kuidagi kööbakalt hetkel istuvad ees. Vaja timmida. Hetkel sõidan tumedate 17" talvekatega kuhu said uued naastud peale ostetud. Suveks 18" [img]https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956197102d9.jpg[/img] [img]https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956199038e8.jpg[/img] [img]https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956209cd57c.jpg[/img] [img]https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956207e1d8b.jpg[/img] Mis autost edasi saab ei teagi. Fakt on see, et kahte autot hobiautona pole pointi hoida. Läheb kogu finats ja aeg liiga lappama kahe vahel. Ei raatsi kuidagi seda autot väga ümber ka ehitada ja kergemaks teha nagu algselt plaan oli. Et lasen S ga sealt edasi mis plaanid A4 olid. Samas A4 peal saab ikka fantaasial korralikult lasta lennata ja kõik tööd kannaatab ise rahumeeli ära teha sest kõik on nii lihtne. Eks paistab ja aeg annab aru. Ükskõik mis otsuse lõpuks teen siis see ei tule kergelt. Seni üritan maksimumilt rõõmu saada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 B5 2.7TT sedaan - 1998 - nimi
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
47.1%
- SQL:
52.9%
]