Lehekülgi: 1 2 |
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 18.02.19 12:39
|
|
|
Audi S4 B5 2.7TT sedaan - 1998 - nimi
Mõtlesin, et ei tee enam teemasi aga nüüd läks teisiti. Annan oma osa, et siin foorumis elu käiks.
Audi mõtles, et teeb asju kunagi teisiti ja ehitab kiireteks autodeks universaalid. Kuna Audi mõttes on see tavaline siis mulle on meeldinud alati
sedaan S/RS natuke rohkem. Kuna B5 üldse nokitsemiseks hetkel hea auto kuna juppe palju saada ja vaikselt hakkab juba klassiku staatus paistma siis
mulle sobilik.
Autol Bose, el iste. Sinine vähe haruldasem pööratud nahaga S4 sport paketi sisu. El aknad, peeglid ja muu nagu ikka. Kangem 044 pump ja RS4 sidur.
A4 tegemine tundus mingil hetkel juba liiast raha matmine ja lõpuks jääb ta siiski alati A4-ks kuid S väärtus pigem tõusval teel. Hinnad päris
krõbedad juba ja kui tuli üks üle keskmine odav sedaan S4 B5 müüki tuli tormata ühel pühapäeva õhtul sõbra talve ratastega Põlvasse sellele kohe
järgi. Auto tundus esmapilgul päris korralik seal pimedas. Proovisõitu väga suvekatega lumes teha ei saanud. Kuna hind ikka hea ja nokitsemisega olin
arvestanud siis ostsin ära. Ja siis hakkas pihta ......
Sõitsin Tallinnasse üle 3h. Autoga üle 70 sõita ei saanud kuna kokkujooksud olid nii mööda. Ilma liialdamata sõitsin 70km/h ja kaasliiklejate viha
saatel koju. Kokkujooks nüüd korras ja auto püsib teel.
Pidurid viskavad ees väga kõvasti. Lähevad nüüd kohe vahetusse. Olemas ka ühed HP2 milled vajadusel ära taastan kui ketta vahetusest ainult ei
piisa.
Tuledesse aftermarket xenonid pandud mis vilkusid ja pooleldi ei põlenud. Need lendasid kõik välja ja asemele läksid õiged asjad.
Muusikat kuulata ei saanud kuna sisse oli pandud aftermarket raadio. Kõlaritest tuli ainult pinin. See vahetus õige asja vastu välja.
Auto edasi õieti ei liikunud kuna turbo wg varras oli puruks. See koos sisemise veovõlli otsa kummiga korda tehtud.
Klaasipesu paagis vesi sees ei püsinud kuna.... Uus pump pandud.
Kohe ostes hakkas jama käivitusega. Auto starter tõmbas lambist kinni. "Puldi patakad tühjad väidetavalt" Hea, et kogu see värk veel maha polnud
põlenud.
Ja kõige lõppu nädal peale ostu lendas kast laiali. Mis sai lastud taastada.
Kõik mis sai see lekkis. Jahutusvedeliku torud, roolivõimu torud, kasti õli jahutuse torud, mootori õli. Ja need kõik lekkisid ikka nii ,et kõik ujus.
Need korda tehtud. Teinud olen ka muid väiksemaid nokitsemisi. Kere on üldiselt korras. Esimestel tiibadel roostet. Need vaatab soojemate ilmadega
üle. Ees facelifti tuled pandud ja kuidagi kööbakalt hetkel istuvad ees. Vaja timmida. Hetkel sõidan tumedate 17" talvekatega kuhu said uued naastud
peale ostetud. Suveks 18"
Mis autost edasi saab ei teagi. Fakt on see, et kahte autot hobiautona pole pointi hoida. Läheb kogu finats ja aeg liiga lappama kahe vahel. Ei raatsi
kuidagi seda autot väga ümber ka ehitada ja kergemaks teha nagu algselt plaan oli. Et lasen S ga sealt edasi mis plaanid A4 olid. Samas A4 peal saab
ikka fantaasial korralikult lasta lennata ja kõik tööd kannaatab ise rahumeeli ära teha sest kõik on nii lihtne. Eks paistab ja aeg annab aru. Ükskõik
mis otsuse lõpuks teen siis see ei tule kergelt. Seni üritan maksimumilt rõõmu saada.
|
|
|
KJO
huviline
Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BiT C7
|
postitati 19.02.19 04:19
|
|
|
Väga palju edu ja jaksu uue projektiga. Tundub, et meie välimuselt praktiliselt samad S4d on tehniliselt nagu siga ja kägu.
Kevadel viib identsed autod kokku.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 19.02.19 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KJO
Väga palju edu ja jaksu uue projektiga. Tundub, et meie välimuselt praktiliselt samad S4d on tehniliselt nagu siga ja kägu.
Kevadel viib identsed autod kokku. |
Ega seal muud polegi kui lihtsalt hunnikuga jäetud töid tegematta mis tegemist vajasid. Kas on asi siis rahas või oskamatuses. See armatuuria all olev
"põleng" oli ka tingitud sellest, et selle voolu juhtme alla oli veetud mingi lisa juhe veel mis aratuuri all ilma isolatsioonita lihtsalt vedeles.
Kõik see muu üleliigne juhtmete jama sai eemaldatud.
|
|
|
marekM
huviline
Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985
|
postitati 19.02.19 19:43
|
|
|
Näita sadulate pilti ka.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 16.03.19 16:11
|
|
|
Kas on võimalik B5 Bosel taga plate peal olevaid kõlarieid eralda reguleerida? Uus radio on mitte Bose autost. Taga kõlaritest tuleb nii palju bassi.
Bass radiost -3 peal ,et kannataks kuidagi kuulata ja ikka saab taga kõlarid plärtsuma. Võimust ei näe ka varianti reguleerida. Ukse kõlaritel bass
täitsa maas aga taga laseb ikka nimodi litima.
Suvekad said ka alla.
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 16.03.19 22:38
|
|
|
Proovi ehk heli ettepoole reguleerida. Kena auto ja edu tegemistes.
Sebi velgedele kapslid ka!
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 17.03.19 00:01
|
|
|
Mis nende velgede ET on? Jõle koopas tunduvad. Aga see ju kergesti parandatav flantsidega
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 17.03.19 05:54
|
|
|
Ei ole koopas tegelikult. ET pakun, et 32-35 umbes.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 17.03.19 07:45
|
|
|
Aa, pilt petab siis.
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 18.03.19 11:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nimi
|
Mis isepesulas sellist vahtu väljastatakse?
|
|
|
Vasart
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.19 11:13
|
|
|
Paistab nagu Peetri Aqua Pesula.
Aga väga ilus auto! Jõudu ja jaksu!
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.03.19 11:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mattisson
Mis isepesulas sellist vahtu väljastatakse? |
Näiteks Al Mare Bowlingu all on olemas sellise aktiivvahu kasutamise võimalus.
Aga sealne leotusaine (radioaktiivselt roheline) on paras nuhtlus. Loputa või mitme euri eest, ikka leiad, ka mitu
päeva hiljem rohelisi tilkasi kusagil ukse vahedest ja tihendite vahelt tilkumas.
|
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 18.03.19 15:40
|
|
|
Peetri pesula ja. Aga radio timmimise kohta ei oska keegi midagi öelda? Kuidas taga kõlaritest bassi vähemaks saaks?
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 19.03.19 08:11
|
|
|
S pidurdades viskavate ketaste probleem lahendatud.
Tuli välja, et neid HP2 ka erinevaid variante saada. Esimese ropsuga sai valed klotsid ostetud.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 16.04.19 10:01
|
|
|
Käinud korduvalt läbi ja ise ka enam ei leidnud seda infot mis juhtmed tuleks tagumiste tulede pistikus vahetada kui panna pr-face to facelift
tuled.
Vasakul pool siis nr.1(sinine/punane) ja nr.3(hall ja must)
Paremal pool nr.6(roheline/must) ja nr.4(sinine/punane)
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 25.04.19 07:31
|
|
|
Tagumine piduri supporti sisemine käsipiduri hoova tihend oli hakanud lekkima. Sai siis kohe mõlema poole supportid taastatud. Olemas tööriistad, et
kõik sisemised tihendid ka vahetada mida tavaliselt ei tehta. Kui kellelgi vaja saan aidata taastamisega. Päris krõbada hinnaga need Q tagumised
uuena.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 25.04.19 11:10
|
|
|
Huvitav et su s4 on tagumised kettad ilma jahutuseta. Muidu ikka vent kettad neil taga.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 26.04.19 06:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Huvitav et su s4 on tagumised kettad ilma jahutuseta. Muidu ikka vent kettad neil taga. |
Ma täitsa kindel pole aga arvan,et see erinevus võib olla facelift või pre face vähe. Reaalselt pole vahet kuidas seal taga on. Isegi rajal ei annaks
see mingit erinevust. Uurisin mingi aeg mis klotsi A4 taga kasutada kui tahaks rohkem rada sõita. Siis rinka hundid ütlesid, et taga pole mingit
pointi racing klotsil.
|
|
|
ttaarrmmoo
huviline
Registreerunud 07.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 27.04.19 17:29
|
|
|
Pre faceil ongi tavaline ketas taga.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 30.04.19 08:00
|
|
|
Kütuseseier jamab.
Oskab keegi kaasa mõelda mu järgmisele probleemile. Nimelt hommikul panin auto käima ja näitab kütust valge kriipsu peale mis punase üleval. Umbes
veerend paaki siis. Sõidan u. 5km lastega kooli ja kütuse tuli juba põleb. No see selleks. Saan sõita veel u. 3-4km ja esimeses kurvis surem auto
välja. Saan kohe käima ja saan sõita veel 3-4km kuni järgmises kurvis sureb välja. Saan taas käima ja sain tankima. Seier ise näitab punase alguses.
Ja seda teeb auto juba teist korda. Auto käivitamine toimub ka aeg ajalt umbes 5sek enne kui käima läheb. Nagu ei saaks kütust üles pumbatud. Paagis
peaks olema juttude järgi Bochi 044.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 30.04.19 18:43
|
|
|
Selles see point ongi,et paaki on ratsitud 044. Hoia kütet rohkem paagis. Kui boosti ajal kütust puudu tuleb...on vist päris karm
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 01.05.19 05:50
|
|
|
Mõtlesingi, et viskan pilgu peale sinna ja ehitan originaal pumbale tagasi. Hetkel peale chipi ja vähe avarama väljalaske selle autoga plaanis pole.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 01.05.19 09:09
|
|
|
044 mingi "spets" kinnitusega seal paagis on jah.
Mõtlen et kas ehitan selle nüüd originaal süsteemile tagasi või
Vaatab 044 õige kinnituse. Kes neid siin klubis müüs ?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.05.19 10:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nimi
Tagumine piduri supporti sisemine käsipiduri hoova tihend oli hakanud lekkima. Sai siis kohe mõlema poole supportid taastatud. Olemas tööriistad, et
kõik sisemised tihendid ka vahetada mida tavaliselt ei tehta. Kui kellelgi vaja saan aidata taastamisega. |
Mis sa nende korpustega täpsemalt siis tegid?
Lasid liiva või klaasiga üle ja siis külmgalvaanika? Kas see jäi hästi peale?
Mul on vana malmi galvaniseerimisel osa asju pekki läinud; lihtsalt ei kata ja siis on rooste kahe päevaga platsis...
.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 01.05.19 16:19
|
|
|
Ma ei näpiks seda pumpa. Lihtsalt hoiaks rohkem kütet paagis
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |