Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi S4 B5 2.7TT sedaan - 1998 - nimi (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 11074)
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 18.02.19 13:39 Tsiteeri
Audi S4 B5 2.7TT sedaan - 1998 - nimi



Mõtlesin, et ei tee enam teemasi aga nüüd läks teisiti. Annan oma osa, et siin foorumis elu käiks.
Audi mõtles, et teeb asju kunagi teisiti ja ehitab kiireteks autodeks universaalid. Kuna Audi mõttes on see tavaline siis mulle on meeldinud alati sedaan S/RS natuke rohkem. Kuna B5 üldse nokitsemiseks hetkel hea auto kuna juppe palju saada ja vaikselt hakkab juba klassiku staatus paistma siis mulle sobilik.
Autol Bose, el iste. Sinine vähe haruldasem pööratud nahaga S4 sport paketi sisu. El aknad, peeglid ja muu nagu ikka. Kangem 044 pump ja RS4 sidur.
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/285/0111892733e707b.jpg

A4 tegemine tundus mingil hetkel juba liiast raha matmine ja lõpuks jääb ta siiski alati A4-ks kuid S väärtus pigem tõusval teel. Hinnad päris krõbedad juba ja kui tuli üks üle keskmine odav sedaan S4 B5 müüki tuli tormata ühel pühapäeva õhtul sõbra talve ratastega Põlvasse sellele kohe järgi. Auto tundus esmapilgul päris korralik seal pimedas. Proovisõitu väga suvekatega lumes teha ei saanud. Kuna hind ikka hea ja nokitsemisega olin arvestanud siis ostsin ära. Ja siis hakkas pihta ...... :D

Sõitsin Tallinnasse üle 3h. Autoga üle 70 sõita ei saanud kuna kokkujooksud olid nii mööda. Ilma liialdamata sõitsin 70km/h ja kaasliiklejate viha saatel koju. Kokkujooks nüüd korras ja auto püsib teel.

Pidurid viskavad ees väga kõvasti. Lähevad nüüd kohe vahetusse. Olemas ka ühed HP2 milled vajadusel ära taastan kui ketta vahetusest ainult ei piisa.

Tuledesse aftermarket xenonid pandud mis vilkusid ja pooleldi ei põlenud. Need lendasid kõik välja ja asemele läksid õiged asjad.

Muusikat kuulata ei saanud kuna sisse oli pandud aftermarket raadio. Kõlaritest tuli ainult pinin. See vahetus õige asja vastu välja.
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956203e688e.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/01119562011681b.jpg

Auto edasi õieti ei liikunud kuna turbo wg varras oli puruks. See koos sisemise veovõlli otsa kummiga korda tehtud.

Klaasipesu paagis vesi sees ei püsinud kuna.... Uus pump pandud.
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956211e647e.jpg

Kohe ostes hakkas jama käivitusega. Auto starter tõmbas lambist kinni. "Puldi patakad tühjad väidetavalt" Hea, et kogu see värk veel maha polnud põlenud.
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956217b6c3a.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/011195621322961.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/01119562153a242.jpg

Ja kõige lõppu nädal peale ostu lendas kast laiali. Mis sai lastud taastada.

Kõik mis sai see lekkis. Jahutusvedeliku torud, roolivõimu torud, kasti õli jahutuse torud, mootori õli. Ja need kõik lekkisid ikka nii ,et kõik ujus. Need korda tehtud. Teinud olen ka muid väiksemaid nokitsemisi. Kere on üldiselt korras. Esimestel tiibadel roostet. Need vaatab soojemate ilmadega üle. Ees facelifti tuled pandud ja kuidagi kööbakalt hetkel istuvad ees. Vaja timmida. Hetkel sõidan tumedate 17" talvekatega kuhu said uued naastud peale ostetud. Suveks 18"

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956197102d9.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956199038e8.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956209cd57c.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956207e1d8b.jpg

Mis autost edasi saab ei teagi. Fakt on see, et kahte autot hobiautona pole pointi hoida. Läheb kogu finats ja aeg liiga lappama kahe vahel. Ei raatsi kuidagi seda autot väga ümber ka ehitada ja kergemaks teha nagu algselt plaan oli. Et lasen S ga sealt edasi mis plaanid A4 olid. Samas A4 peal saab ikka fantaasial korralikult lasta lennata ja kõik tööd kannaatab ise rahumeeli ära teha sest kõik on nii lihtne. Eks paistab ja aeg annab aru. Ükskõik mis otsuse lõpuks teen siis see ei tule kergelt. Seni üritan maksimumilt rõõmu saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KJO
huviline



Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BiT C7

postitati 19.02.19 05:19 Tsiteeri


Väga palju edu ja jaksu uue projektiga. Tundub, et meie välimuselt praktiliselt samad S4d on tehniliselt nagu siga ja kägu.

Kevadel viib identsed autod kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 19.02.19 07:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Väga palju edu ja jaksu uue projektiga. Tundub, et meie välimuselt praktiliselt samad S4d on tehniliselt nagu siga ja kägu.

Kevadel viib identsed autod kokku.


Ega seal muud polegi kui lihtsalt hunnikuga jäetud töid tegematta mis tegemist vajasid. Kas on asi siis rahas või oskamatuses. See armatuuria all olev "põleng" oli ka tingitud sellest, et selle voolu juhtme alla oli veetud mingi lisa juhe veel mis aratuuri all ilma isolatsioonita lihtsalt vedeles. Kõik see muu üleliigne juhtmete jama sai eemaldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marekM
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985

postitati 19.02.19 20:43 Tsiteeri


Näita sadulate pilti ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 16.03.19 17:11 Tsiteeri


Kas on võimalik B5 Bosel taga plate peal olevaid kõlarieid eralda reguleerida? Uus radio on mitte Bose autost. Taga kõlaritest tuleb nii palju bassi. Bass radiost -3 peal ,et kannataks kuidagi kuulata ja ikka saab taga kõlarid plärtsuma. Võimust ei näe ka varianti reguleerida. Ukse kõlaritel bass täitsa maas aga taga laseb ikka nimodi litima.

Suvekad said ka alla.


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/28/011201432327a02.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 20vt c4

postitati 16.03.19 23:38 Tsiteeri


Proovi ehk heli ettepoole reguleerida. Kena auto ja edu tegemistes.

Sebi velgedele kapslid ka! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 17.03.19 01:01 Tsiteeri


Mis nende velgede ET on? Jõle koopas tunduvad. Aga see ju kergesti parandatav flantsidega :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 17.03.19 06:54 Tsiteeri


Ei ole koopas tegelikult. ET pakun, et 32-35 umbes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 17.03.19 08:45 Tsiteeri


Aa, pilt petab siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 18.03.19 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/412/0111956199038e8.jpg


Mis isepesulas sellist vahtu väljastatakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vasart
klubiliige



Registreerunud 31.10.08
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.03.19 12:13 Tsiteeri


Paistab nagu Peetri Aqua Pesula.

Aga väga ilus auto! Jõudu ja jaksu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis

Auto: B6 Quattro

postitati 18.03.19 12:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Mis isepesulas sellist vahtu väljastatakse?

Näiteks Al Mare Bowlingu all on olemas sellise aktiivvahu kasutamise võimalus.
Aga sealne leotusaine (radioaktiivselt roheline) on paras nuhtlus. Loputa või mitme euri eest, ikka leiad, ka mitu päeva hiljem rohelisi tilkasi kusagil ukse vahedest ja tihendite vahelt tilkumas. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 18.03.19 16:40 Tsiteeri


Peetri pesula ja. Aga radio timmimise kohta ei oska keegi midagi öelda? Kuidas taga kõlaritest bassi vähemaks saaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 19.03.19 09:11 Tsiteeri


S pidurdades viskavate ketaste probleem lahendatud.


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/31/0112015525b4bc5.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/31/011201552737897.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/31/01120155233c5db.jpg

Tuli välja, et neid HP2 ka erinevaid variante saada. Esimese ropsuga sai valed klotsid ostetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 16.04.19 11:01 Tsiteeri


Käinud korduvalt läbi ja ise ka enam ei leidnud seda infot mis juhtmed tuleks tagumiste tulede pistikus vahetada kui panna pr-face to facelift tuled.

Vasakul pool siis nr.1(sinine/punane) ja nr.3(hall ja must)
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/83/011204176143c86.jpg

Paremal pool nr.6(roheline/must) ja nr.4(sinine/punane)
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/83/011204176325837.jpg


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/83/011204175964097.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 25.04.19 08:31 Tsiteeri


Tagumine piduri supporti sisemine käsipiduri hoova tihend oli hakanud lekkima. Sai siis kohe mõlema poole supportid taastatud. Olemas tööriistad, et kõik sisemised tihendid ka vahetada mida tavaliselt ei tehta. Kui kellelgi vaja saan aidata taastamisega. Päris krõbada hinnaga need Q tagumised uuena.


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/107/011205382313ede.jpg


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/107/0112053821c8607.jpg


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/107/0112053817c7929.jpg




https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/107/011205381908578.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 25.04.19 12:10 Tsiteeri


Huvitav et su s4 on tagumised kettad ilma jahutuseta. Muidu ikka vent kettad neil taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 26.04.19 07:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Huvitav et su s4 on tagumised kettad ilma jahutuseta. Muidu ikka vent kettad neil taga.


Ma täitsa kindel pole aga arvan,et see erinevus võib olla facelift või pre face vähe. Reaalselt pole vahet kuidas seal taga on. Isegi rajal ei annaks see mingit erinevust. Uurisin mingi aeg mis klotsi A4 taga kasutada kui tahaks rohkem rada sõita. Siis rinka hundid ütlesid, et taga pole mingit pointi racing klotsil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ttaarrmmoo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 27.04.19 18:29 Tsiteeri


Pre faceil ongi tavaline ketas taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 30.04.19 09:00 Tsiteeri
Kütuseseier jamab.



Oskab keegi kaasa mõelda mu järgmisele probleemile. Nimelt hommikul panin auto käima ja näitab kütust valge kriipsu peale mis punase üleval. Umbes veerend paaki siis. Sõidan u. 5km lastega kooli ja kütuse tuli juba põleb. No see selleks. Saan sõita veel u. 3-4km ja esimeses kurvis surem auto välja. Saan kohe käima ja saan sõita veel 3-4km kuni järgmises kurvis sureb välja. Saan taas käima ja sain tankima. Seier ise näitab punase alguses. Ja seda teeb auto juba teist korda. Auto käivitamine toimub ka aeg ajalt umbes 5sek enne kui käima läheb. Nagu ei saaks kütust üles pumbatud. Paagis peaks olema juttude järgi Bochi 044.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 30.04.19 19:43 Tsiteeri


Selles see point ongi,et paaki on ratsitud 044. Hoia kütet rohkem paagis. Kui boosti ajal kütust puudu tuleb...on vist päris karm:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 01.05.19 06:50 Tsiteeri


Mõtlesingi, et viskan pilgu peale sinna ja ehitan originaal pumbale tagasi. Hetkel peale chipi ja vähe avarama väljalaske selle autoga plaanis pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 01.05.19 10:09 Tsiteeri


044 mingi "spets" kinnitusega seal paagis on jah.


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/117/0112058521233d2.jpg


Mõtlen et kas ehitan selle nüüd originaal süsteemile tagasi või
Vaatab 044 õige kinnituse. Kes neid siin klubis müüs ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 01.05.19 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Tagumine piduri supporti sisemine käsipiduri hoova tihend oli hakanud lekkima. Sai siis kohe mõlema poole supportid taastatud. Olemas tööriistad, et kõik sisemised tihendid ka vahetada mida tavaliselt ei tehta. Kui kellelgi vaja saan aidata taastamisega.


Mis sa nende korpustega täpsemalt siis tegid?
Lasid liiva või klaasiga üle ja siis külmgalvaanika? Kas see jäi hästi peale?

Mul on vana malmi galvaniseerimisel osa asju pekki läinud; lihtsalt ei kata ja siis on rooste kahe päevaga platsis...


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 01.05.19 17:19 Tsiteeri


Ma ei näpiks seda pumpa. Lihtsalt hoiaks rohkem kütet paagis:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 68.9% - SQL: 31.1%]