Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] Ütlen ausalt, et hääle ega mineku poolest ma vahest aru küll ei saanud ja kõik tundub sama nagu sinna viies. :) Hetkel vara veel kulukohta rääkida aga lähiajal testin ka ära kuidas on sest hetkel 150km ees ja gaasi veel pool järgi ja selle sees siis nende galibreerimine ja testimine. Paaki läks 68l nagu Rain mulle ütles. Paigalduse kohapealt olen ise ka ikka väga rahul. Kõik on kenasti ära pandud ja juhtmed mis isoleeritud on õige selle riide teibiga nagu originaalis ja ilusti rüüd asjad ümber. Mootorikate ka tõestetud kõrgemale ja pole kuskil lõogatud, ega suva polte vahele keevitatud. Filtrid on ka siin ees üleval, et oleks hiljem lihtne vahetada ja ega nad koledad välja ei näe seal. Minupoolt igatahes on kindel see, et soovitan kõigile carwizardit ja samuti gaasiseadet v8 puhul kindlasti. Hetkel ise umbes 60km sõitnud ja testind. Konku läks mulle see asi 1170 maksma ja sellele lisandub veel küünlad mis siis tulevad Boschi iridium kuna pidid gaasiga kõige paremini toimima. Tankimine on ka bensapaagi kõrval ja selleks vaheadapter koos kotiga olemas. Velgedega olen ise ka väga rahul, täpselt selline teistmoodi ja näevad head välja all. Flantsid ka tellitud, et koopaserva ilusti saada. Järgmiseks võtan karbid ja esistange ette. Taga ka alles originaal vedrustus aga lähiajal peaks uued kohale jõudma siis saab mõnusalt madalale auto istuma ka. [img]https://www.upload.ee/image/9863165/received_412643112619028.jpeg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9863180/received_671553219963255.jpeg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
30.4%
- SQL:
69.6%
]