Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] Kompu näit softi vahetusega ei muutund[/quote] Muidugi muutus. Kompuutri näit on pihusti avatuse aeg * pihusti suuruse konstant juhtplokis. Vanematel saadetakse kelladesse PWM signaal, uuematel CAN-ga. Kui pihusti läbilaskevõime ja pihusti suuruse konstant juhtplokis enam ei klapi, siis muutub koheselt ka kompuutri näit. See on täiesti elementaarne kolmanda klassi korrutustehe. Lihtsalt nendel pihustitel ei ole voolavuses mingisugune kahekordne vahe (10.5% ja täpselt nii palju su kompu valetab praegu) ning su mõõtmine veerandpaagi kaupa on väga suure eksimusega. Seda viimast näitabki see, et ütled, et "vahet ei ole" - lihtsalt mõõteviga on nii suur, et seda vahet ei ole sul võimalik tuvastada. [quote]kas tuleb tuntav mineku vahe ja kütusekulu langus või on see rohkem teadmine, et nüüd on õige asi peal?[/quote] Kindlasti. Ma arvan, et lõppvõimsuses on 20kw kinni, aga kõige suurem vahe on keskmistel pööretel, kus nukkade reguleering ja süüde võsas on, samuti ka kütusekulu läheb paremaks, kui süüde jälle õige 220kw mootori õhulugejale. Alustuseks tuleks 90/91/92 gruppe vaadata, kui seal on näidud võsas, siis on ülevalt nagunii võimsust vähe. Ainus põhjus on miks sellist ghetto-t tehakse on see, et see on odav. Igaüks võib võtta S6 manuaal softi (mille saab kasvõi tasuta erwin-st alla laadida, rääkimata miljonist foorumist) ja selle juhtplokki kirjutada. Ajakulu 10 minutit. Normaalne häälestamine võtab aga oluliselt kauem aega. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
34.5%
- SQL:
65.5%
]