Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] Hea on lugeda asjalikku infot ja ennast harida :) Kütusekulu kusjuures näitab hetkel nagu suht õigesti kui mitte isegi kompu rohkem kui reaalsus. eks muidugi selle autoga on hea näha seda, et võtab täpselt nii nagu vajutada. Kütusekulu olen koguaeg arvestanud paagitäie kaupa ja 100km ja uuesti paagitäis kuna nii on alati kütus olemas ja pole ohtu ,et tekiks kondens või peaks hakkama tanklat otsima kui pikem sõit tuleb. Juba essist tuli see kiiks, et paak koguaeg täis hoida ja eks parem on tankida paarikümmne euri kaupa kui korraga mingi sott paaki lasta :D Pärnut vist väga linnasõidualla ei saaks liigitada aga viimane sõit just oli linnas käimised ja lühikesed otsad tööle millest siis sai korduvalt 1-3 käik lõpuni lastud ja siis läks 100km peale 15l. Nv kui sai selle lumetormiga türil käidud softi vahetamas siis tuli mnt 9,5 umbes .Kompu näitab mnt 9 minimaalselt ja enamasti külmastpeast olen vaadanud 11,5 kanti. Hetkel kompu keskmine 12 kanti olnud ja enamvähem nii ta on tulnud ka oleneb palju vajutamist on. Kompu näit softi vahetusega ei muutund ja kütusekulust ka nagu aru ei saa, et oleks mingi vahe sisse tulnud. Atm softiga muidugi vist vale võrrelda ka aga näiteks mineku osas on küll nüüd tunduvalt parem sõita ja just madalat otsa tuli juurde kui ntx mnt möödasõitu teha. Ennem nagu venitas mingi pöördeni ja siis tuli minek aga nüüd nagu hakkab suht alguses tõmbama. Tõsi on see, et see auto ei hakka ilmselt kunagi täitma mingit kiirendus auto rolli ja jääb lihtsalt v8 millega vahest hea sõita ja v8 lörinat kuulata :D Eks s6 nukad, kaaned, sisselase jne läheb rohkemgi maksma kui lasta soft selle mootori jaoks õigeks teha. Niipalju kui seda softi asja olen lugenud eriti audizine foorumist siis seal ka kõik panevad nendele mootoritel s6 manu softi koos mootori kodeeringuga. Ütleme , et kui panna umbes see 450+ euri seadistamise alla siis kas tuleb tuntav mineku vahe ja kütusekulu langus või on see rohkem teadmine, et nüüd on õige asi peal? Ühe s6 manuaaliga käisin sõitmas ja see nagu ei tundund paremini liikuvat kuigi eks tahaks ideaalis korra kõrvuti proovida sest persedüno pole ikka päris see. vähemalt selles osas targem, et see lambdade välja kirjutamine on 100euri eest tule kustutamine kellaplokist :D Siiani igatahes ei kahetse auto ostu ja seda tööd mis tehtud. Sõita on väga mõnus ainukesed asjad mis tahaks ära teha on käigukasti parema hoova õigesse kohta panek kuna praegu on 5 käik liiga paremal ja ees. Teiseks tahaks hääle madalamaks saada ja taha s6 stange ja korralikud sumpa otsad. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.3%
- SQL:
62.7%
]