Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: SkAudimees1[/i] Tervitus, räägin ka siis oma kogemusest gaasiseadmetega. Olen mõlemad teed läbi käinud, ühest äärmusest teise. Esimene äärmus : olin tüüpiline eestlane ja koonerdasin, ostsin kasutatuna "kind of noname" seadme (d2le, 3.7 q 191). Siinkohal hõikan välja firma, kes oma paigaldusega absoluutselt hakkama ei saa, ja kes tõi mulle pigem kaela häda ja viletsust, kui korralikult toimiva seadme. Eesti Autogaas tegi sellise porno kokku, et kapotialune ei kannatanud mitte mingisugust kriitikat. Väike näide paigaldusest siis, gaasipihustid valetpidi peal, gaasiaju ripub esitule juures lahtiselt juhtmete otsas(Eesti kliima meelevallas) ja üldpilt selline, et kapotti lahti teha ei kannata. Siis mingiaeg tekkis pikk käivitus, kasutatud reduktor väsis ära. Sai Gaznetti mindud, lastud siis kapotialune korda teha, uus reduktor, hooldus, aju jäi nii nagu Eesti Autogaas selle paigaldas. Ja põhimõtteliselt kohe tekkis (kui E. A gaasist auto kätte sain) jõnksutamine, selles nemad süüdi pole. Panin gaasiküünlad, ikka jauras, peasüüdlaseks osutusid süütepoolid) sain Gaznetist koju sõita, kõik, kutu, gaasipealt silindrid tagant ära ja terve hoov toorest gaasi täis...selleks hetkeks olid närvid nii kapi otsas, et "nüüd lendab see solk nahhui" õnneks naine säilitas rahu ja kuna ei viitsinud Tallinnasse sõita jälle, siis NAINE ütles, et käi siinsamas Pärnus Carwizardis ära ja kui asja ei saa, siis võtame maha... Naine "saves the day again" :D Carwizard vaatas asja üle( hästi tark vend gaasialal) pihustid korras, kõik muu ka, aga mis saba andis oli E. A gaasi poolt lohakalt paigaldatud aju... aju lahti võttes, ujus see vee sees, noh jah mis Sa siis tahad kui ämbriga vett sees :D Carwizard tellis uue aju, koos el. süsteemiga, paigaldas ära, 10 kuud ideaal, null probleemi, igateidi piitsa saanud, drift jne no ideaalselt toimis (tolleks hetkeks olid süütepoolid vahetatud) ja gaasipealt käis väga hästi edasi. Olin elurahul lõpuks. Sõita oli sigaodav. Lõpuks roolilatt andis saba ja sel päeval suvel oli väga kuum ilm, ja läks põlema, remondikotta sõitsin leekides juba( remondikotta oli paar km, ja viimase 500meetri jooksul läks põlema). Tükkaega mõtlesin mida teha, lõpuks pakuti hind millega jäin rahule ja läks uuele omanikule, kellel plaan korda teha.. eks näis.. siinkohal ei ole gaasiseadmel põlengus mingit süüd. Nii nüüd siis teine äärmus, hea ja väga positiivne. Kuna d2 tekitas isu ja soovi teada saada, mis asi see d3 on. D3e leidsin siitsamast foorumist (zacki vana). Kütte peale kulus umbes 450e kuus(98, ja kerge 20l sajale linnas) ja kuna Carwizardi taastatud gaasiseade tõestas end igatepidi, siis oli soov kohe autot ostes, et kindlasti Raini juurde aeg kirja. Äriliselt kellegile kahju ei soovi ja sel põhjusel avalikult numbritest ei räägi, aga ütleme nii, et Pärnu pakkumine on teistest märgatavalt soodsam. Ühesõnaga Raini juures gaas peal, ja kõik ideaalne, ja sõidab väga väga väga hästi ja taas olen elurahul. Nüüd siis natuke kütusele kuluvast rahast. Bensiiniga sõitsin kuus võib olla 2000km linnavahel. Võibolla vahel rohkem. Nüüd gaasiga olen sõitnud kuuajaga 5000km ja kuues tuhat juba jookseb, ja sai siin arvutatud, et 4000km sai 350e eest sõita, gaasihind küll 0.64,9, kuid minu arvutus põhineb sooduskaardi hindadel, mille Pärnu oma klientidele annab. Ja gaasipealt, käib väga hästi edasi, pole mingit vahet.... Ainuke suur vahe on raha numbritest. Lisaks Pärnus boonus, keegi ei puuri Teie auto koldesse vms kuskile mingeid auke, mida Teised ettevõtted teevad. Rahakulust gaasiseadmele, halb äärmus veidi üle 2k euri, sõitsin õnneks ennast nulli. Selleks, et saavutda sõidurõõmu, pidin kõvasti vaeva nägema. Hea äärmus, ainult gaasiseade ja paigaldus. Ja sõidurõõm Sellised siis minu kaks äärmuslikku kogemust, omaltpoolt soovitan kõigile, kes paigaldada plaanivad, pange alati uus ja tutikas, kasutatud asjast loobuge. Muidu nüüd teine küsimus, teema omanikule, kas Sul gaasipedaali all on kickdown lüliti? Muidugi isegi kui jah, siis ma ei tea kas manuaali puhul annab juurde midagi... Ja kel, foorumlastest nüüd huvi tekkis, d3 vastu, et mis ja kuidas lahendatud, või soovib oma silmaga veenduda kuis sõidab, siis Ps. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
45.7%
- SQL:
54.3%
]