Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] Kas sama on ka nende uuemate seadmetega millel need lisa õli süsteemid? Hetkel veel paigaldama seda ei torma aga plaan on ka lätist uurida seda gaasi värki kuna seal tundub see olevat kõvasti populaarsem ja see seadistamise asi ongi hetkel see mis kõige rohkem mõtlema paneb. Tahaks nagu gaasi puhul saada mootori jaoks võimalikult safe varianti. [/quote] Vahet ei ole millise süsteemi sa paned. Gaas tahab bensiinist osagaasil oluliselt varasemat süütenurka, sest põlemine on aeglasem. Kui süütenurk on sama, nagu bensul, siis on põlemistemperatuur kõrgem. Põhjagaasil on see probleem, et kui põlemiskambrisse jõuab kütus gaasi kujul, siis sellel puudub jahutusvõime. Seda saab kompenseerida sellega, et gaasil on kõrgem oktaanarv ning süüdet varasemaks keerata, mille tõttu ka heitgaasi temperatuur normaalne on. Vabalthingaval tavaliselt on segu seal 0.85 ja 0.95 vahel põhjagaasiga. Turbokal on aga asi hullem, sest seal keeratakse jahutamiseks segu lambda 0.9-st oluliselt rikkamaks, gaas aga peale lambda 0.9-t põleb järjest kuumemalt ja aeglasemalt ning mingit jahutamist ei ole. Ehk siis turboka puhul tuleb juhtplokk ringi häälestada nii, et ta mitte kunagi 0.9 lambdast rikkamat segu ei teeks ning samuti süütenurk paika panna. See muidugi kehtib siis, kui ka põhjagaasi ajal seade aktiivne on. Kui mitte, siis ei ole asi nii hull, aga ikkagi on turbokal süüde kõvasti liiga hiline gaasi jaoks ning lisaks lülitushetkel gaas -> bensiin tekib peaaegu alati mingisugune kogus detot... Gaasiga on võimalik kasutada rahuliku sõidu alas ka olulisemat lahjemat segu, kui lambda 1. Lambda 1.2-1.3-ga töötab täiesti normaalselt ning tänu sellele saab mootori pumpamiskadusid vähendada ning kütust kokku hoida. Paraku 99% gaasi paigaldajatest ei tea isegi, mis on lairiba lambda. Rääkimata sellest, kuidas töötab mootor või mis toimub põlemiskambris. Samuti on väga lihtne sattuda selliste paigaldajate otsa, kus kapoti alt kõik pärast nagu täielik porno välja näeb. Selleks, et asi n.ö. täiesti normaalselt tööle panna peab tegema mootori juhtplokki kaks re˛iimi, mille vahel lülitatakse vastavalt sellele, kas gaasiseade on sees või väljas, aga selline asi maksab jõle palju, kui just oma lõbuks ei tee... siis kaob majanduslik mõte. Ma soovitan igal juhul tasuvusanalüüsi teha - kui palju peab reaalselt sõitma, et see asi ennast tasa teeniks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.4%
- SQL:
60.6%
]