Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] Autoks siis pealkirjas nimetatud c5 millel v8 mootor ja seega ka tiivad laiemad kui tava a6. Eks see laiade tiibade eelis oligi see miks sai selline ost tehtud. Lühidalt siis kirjutas ükspäev Pruuli ja pakkus pealkirjas olevat autot . Kuna juba piltidel nägi hea välja siis sai mindud vaatama ja kokku lepitud , et ostan ära. Pruuli oli nii lahke ja tõi auto mulle koju kätte ära ka. Algselt oli plaan teha 1,9 96kw quattro aga kuna nende mootorite hinnad on 250-900e komplektse eest ja enamus siiski juba planguks tõmmatud siis kadus selle isu järjest enam ära. Sai veits googeldatud ja uuritud ja sain selle v8 mootori kohta rohkem infot ja manuaalitamine võrreldes vana v8 natuke lihtsam. Sellega sai plaan paika pandud, et teen hoopis manuaaliks ja vaatan kuidas v8 sõita on kuna varem pole sellist asja ise omanud siis on jälle uus ja huvitav. Praeguseks hetkeks olen saanud kõik manuaali jupid 2,5tdiq alt. Kõige keerulisem oli manuaali kardaani leidmine. Hetkel on veel puudu hooratas aga selle olen ka juba leidnud vaja vaid tehind ära teha. Hooratas oli algselt plaan 2,7Bit originaal aga kuna sain teada , et 2,7Biti jaoks tehtud 7a hooratas sobib ka sellele mootorile siis pigem lähen kohe seda teed kuna rahaliselt teeb suht sama välja. Hetkel ongi asi hooratta ja garaasi koha taga. Auto ajaloo kohta olen ka eelnevatelt omanikelt juba asju teada saand ja eks see on ka õks põhjuseid miks see v8 jääb. Lisadest on autol solar katuseluuk,istmesoendused,täis el.sisu, el rooli liigutamine, bose, 2din, püsikas, kardinad ja eks muud asjad nagu igal c5. Niipalju kui olen uurind siis lihtsam on lasta mootor koos kasti ja sillaga alla ja siis kõik ära teha ja uuesti kokku. Auto hind oli 1300 ja manuaali jupid on läinud kokku 900e umbes. Selle sees siis ka üks esiveolise kast mille pidin ostma kuna q kastil polnud pooltelje flantse ja sidurikäppa. [img]https://www.upload.ee/image/9268254/IMG_20181205_132423.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9268260/IMG_20181205_132233.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9268262/IMG_20181205_132152.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9268264/IMG_20181205_132102.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9268265/IMG_20181205_132110.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9268267/IMG_20181205_132044.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9268268/IMG_20181205_131734.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9268272/IMG_20181205_131747.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.9%
- SQL:
64.1%
]